Zeker nog nooit op het festival van het levenslied in tilburg rondgelopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:25 schreef error32 het volgende:
Ja maar naamkettingvolk kom je niet vaak tegen bij een festival
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Bier over paupers gooien is altijd vermakelijk![]()
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triesterquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Ik denk dat ik dit jaar een dagje langskom met wat boys/girls puur om mensen te zieken!
Triester dan...?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat maakt jou nog net een tikkeltje triester![]()
Nee joh, ik ben een stuk gaverquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Triester dan (volgens jou) de mensen die naar Lowlands gaan.
Minstens 55.000 man weet dat welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar de rest van Nederland niet echt.
Thanks voor de info Senior Software Engineerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een bekrompen broekie, shoo, wegwezen, ga huiswerk maken of zo.
Alsof econometrie zo'n fijne studie isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
Whehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef Stigma het volgende:
[..]
Thanks voor de info Senior Software Engineer
zegt de pauperquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
As ifquote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Normale gast lijkt me? Bovendien, alto's zijn toch slappe nerds
Kleding is niks mis mee idd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:23 schreef JenDaMan het volgende:
[..]![]()
Normale gast lijkt me? Bovendien, alto's zijn toch slappe nerds
Gooi over mij, gooi over mij!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:49 schreef Stigma het volgende:
Lowlands![]()
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:46 schreef Stigma het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Plaats even een foto van je eigen pauperhoofd zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |