Een kutleven omdat ik graag alto's pest?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:33 schreef cappp het volgende:
[..]
Mijn god, ik hoop niet dat je je zo gedraagt buiten je computer om. Dan moet je haast wel een kutleven hebben.
Hahahahaha, ik kan niet wachten tot jij de verkeerde een keer te pakken hebt. Wat ben jij triest zeg. Waarschijnlijk ben je 15, en scheld je op meisjes van 13 die van tokio hotel houden.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Een kutleven omdat ik graag alto's pest?ik heb een heerlijk leven, waarin nerds als jij onderdanig en bang zijn voor me
Ik ben nu echt wel benieuwd wat voor muziek jij nou graag luistert dan.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Een kutleven omdat ik graag alto's pest?ik heb een heerlijk leven, waarin nerds als jij onderdanig en bang zijn voor me
Ja, wacht maar tot je een echte grote boze alto tegenkomt, dan opent hij gelijk een topic over je op Fok!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kan niet wachten tot jij de verkeerde een keer te pakken hebt. Wat ben jij triest zeg. Waarschijnlijk ben je 15, en scheld je op meisjes van 13 die van tokio hotel houden.
Oja, ik een nerdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
pics or it didn't happenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS tot 1 of meer van die categorieėn behoort.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat er alleen alto's en emo's op Lowlands rondlopen.
'modemeisjes' die volgens jou door contactgestoorde alto's worden afgezeken lopen er ook in grote hoeveelheden rond hoor. Eigenlijk van alles wel wat, alleen bontkraagbreezers, woonwagenbewoners en probleemallochtonen zijn veel minder vertegenwoordigd, maar hey, dat is toch heerlijk?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:58 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Sensation White(black is idd pillen-party
)
Als je echt een heerlijk leven zou hebben, zou je je niet druk maken over andere mensen. Toch doe je dat, vertel maar waar je mee zit, gooi het er maar uit.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef JenDaMan het volgende:
Ik heb een heerlijk leven.
LEKKAH AAN DE BOERUH SOS!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel feesten jij bezocht hebt, maar het drugsgebruik is op White echt niet veel minder, alleen zweven ze misschien meer op pillen en sos, en zitten ze op Black meer aan de pep. Drugs blijft drugs![]()
![]()
Jij weet blijkbaar goed waarover je praat! (net als ik overigensquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Stigma het volgende:
[..]
LEKKAH AAN DE BOERUH SOS!!!![]()
Typisch black.
Drugsquote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar goed waarover je praat! (net als ik overigens)
Wie had je dan willen zien? Frans Bauer?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef JenDaMan het volgende:
[..]wie???? Waarom moet het allemaal zo alternatief altijd
![]()
[..]
Dat zie je nu heel vaak bij websites in de culturele hoek:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die website van lowlands is pas kut. Zo'n kijk ons hip en arty zijn website die zo onoverzichtelijk als de tyfus is.
Hoe functioneel is muziek of dans of theater, niet, dus waarom moeten veel van die sites meteen alle functionaliteit laten zien. Dat doen ze speciaal niet, om meteen al een groep mensen die geilen op functionaliteit af te laten vallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:24 schreef edcetera het volgende:
Dat zie je nu heel vaak bij websites in de culturele hoek:
Irritante intros, geluidjes barstensvol met Flash-troep met 0,0 functionaliteit
Ziet er vet uit, dat V-festival.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
't is dat ik naar een veel toffer festival ga ( V <3), anders was ik ook wel even wezen kijken op LL. De line-up is wel matig trouwens dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |