quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:40 schreef GasTurbine het volgende:
Moest je hem maar zelf openen, lui teringjong.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:43 schreef slindenau het volgende:
Vrees niet langer, ik ben gearriveerd.
Nee, want ik stond er niet in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:38 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Was de OP van het vorige topic beter?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb ook ja gestemd maar ben niet lelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
De donkere zijde neemt de overhand. Alle mensen die ja klikken zijn leluk
Whehehequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGOMFGOMFGOMFGOMFG
Een site van iemand uit mijn oude klas:
http://konijnenpagina.web-log.nl/mijnkonijnen/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
royal sadnessquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGOMFGOMFGOMFGOMFG
Een site van iemand uit mijn oude klas:
http://konijnenpagina.web-log.nl/mijnkonijnen/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb ook ja gestemd maar ben niet lelijk
ik ga haar konijnen vermeurden>!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Whehehe
Zo had ik er ook een in m'n klas die altijd naar die Opwekking!-feesten gaat en helemaal bijbels is, maar echt HEUL veul van paarden houdt
Wat wil het feit nou; d'r paard is gestolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Ik had niet anders verwacht van de huidige generatie KLBersquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
Baggertopic.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:13 schreef Sackboy het volgende:Awwww, gatverdamme kutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Adblock image*
new york pizzaquote:
meer van dat soort gifjesquote:
Met duffy in je Avatar hoor je erinquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
De vorige OP was inderdaad beter. Ik sta niet in deze![]()
![]()
Deeltje 5 alweer
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:13 schreef Sackboy het volgende:fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
je bent toch niet aan het klahen over die doeshi's tochquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:00 schreef slindenau het volgende:
Te geile foto's van te jonge meisjes op hyves =
[ afbeelding ]
Boven de elluf rekt vanzellufquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:00 schreef slindenau het volgende:
Te geile foto's van te jonge meisjes op hyves =
[ afbeelding ]
wat painten we ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef Nikmans het volgende:
Ok ik begin geef me een minuutje
de mijne welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:37 schreef BobbyB het volgende:
De vorige OP was inderdaad beter. Ik sta niet in deze![]()
![]()
Deeltje 5 alweer
doe je ook aan bezorgen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:35 schreef slindenau het volgende:
Whehehe dit wordt nog grappig, *pakt chips en cola*
Doe mij ook wat johquote:
quote:
Ah mooi, kan ik weer een weekje mee vooruit.quote:
quote:
STFU or GTFOquote:
pics of paintquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1175195/1/50/60046251
quote:
Ik moet nog de paintlessen volgen van bevertonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Doe jou paints maar niet meer, met je 1px lijntjes en verfspuitsels
Je fapt met rechts?quote:
nee zijn arm was naar de klotenquote:
Te veel gefapt dan?quote:
Ik friet met een KIPKROKET en een mora machoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb wel net friet met een frikandel speciaal op!
zelf gifrituurd neem ik aan? want de frituurkoning laat niet voor zich friturenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb wel net friet met een frikandel speciaal op!
Wat een lilluk wijfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
Te weinig fapmateriaal in dit topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elishaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee lol, in mn vinger gesneden (rechter pink) en oorspronkelijk moest mn arm 3 weken in het gips, en dat is gister met 3 weken verlengdquote:
de tweede foto is wel lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snijdt in je pink en moet in het gips? Heb je je slagader geraakt ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef beverton het volgende:
[..]
nee lol, in mn vinger gesneden (rechter pink) en oorspronkelijk moest mn arm 3 weken in het gips, en dat is gister met 3 weken verlengd
nee de pees bleek door gesneden te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je snijdt in je pink en moet in het gips? Heb je je slagader geraakt ofzo?
Auwquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:22 schreef beverton het volgende:
[..]
nee de pees bleek door gesneden te zijn
is goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:23 schreef Nikmans het volgende:
Heb het wel gezien voor evenmisschien morgen ofzo nog een keer
Echte mannen werken in het weekendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weekend houden. Zie jullie wel in deel 6 op maandag, zooitje ongeregeld.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weekend houden. Zie jullie wel in deel 6 7 op maandag, zooitje ongeregeld.
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van de huidige generatie KLBers
Ik heb The Hills gemist vandaagquote:
Ik zat gewoon te computere en toen ik op de klok keek was het al 10 over 10quote:
Zoals gewoonlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te computere en toen ik op de klok keek was het al 10 over 10
Neen.quote:
morgen doe ik een apelstroop op mijn pannenkoekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, accent circonflexe op een o ô
Jawel, iets met ShemaleSex...maar dat is dan ook heul geilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ziet niemand de lollerpwn op mijn laatst geposte plaatje?
quote:
ja, ik heb de mods op een dwaalspoor gezet met het nachtbakker topicquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef slindenau het volgende:
=== Welcome to Nachtbagger ===
plaats maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
LOOOOOOOOOOL dat plaatje.
Had trouwens nog een leuke quote beverpwn.
quote:Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
Die heb ik al ergens gelezen?quote:
Goeie afleidingsmanoeuvre jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef beverton het volgende:
[..]
ja, ik heb de mods op een dwaalspoor gezet met het nachtbakker topic![]()
Klopt. Heb hem 5 keer geplaatst de gehele dag, nadat ik hem in het geslachtsdingesblundertopic tegenkwam.quote:
Ik kon geen bijpassende gif vindenquote:
mijne excuses.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Niks tegen CUL, daar heb ik nog een paar mooie topics geopend.
Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Niks tegen CUL, daar heb ik nog een paar mooie topics geopend.
Je weet je plaats, goed zo.quote:
ik heb opeens een hongur.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je weet je plaats, goed zo.
Om dat te vieren krijg je de links.
Mênnus Kroketten :D
Gebakken kaassoufflés
Foto's van de eerste doen het niet meer
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
zullen we zometeen mijn fobo vol spammen?
Nee want dat weet ik dat allemaal oude mannen erop zullen fappen enzoquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Oké oké je hebt me overtuigd over msn GT:
[ afbeelding ]
Die post van je klinkt zo slecht dat ik even dacht dat je slagharenboy wasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
bedankt PK voor het sturen in de mailbox ik zal ze bewaren in mijn folder met dragonballZfoto's en foto's van mijn modeltreinen en foto's van vliegtuigen die over het huis vliegen.
KPDquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef beverton het volgende:
maare gaan we nog ergens rellen in r&p of in cul of misch wel in sex?
ik heb er een beroepstvp geplaats om morgen jullie relacties te lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
WoW topic #160: komt naxxramas terug?
Clan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
falerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:11 schreef Bartholomew het volgende:
vind het nummer maar kut maar het verhaal wel goed
Why?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:21 schreef De_Ananas het volgende:
Twee gewonden bij schietpartij in Roermond
Bossie zullen we een tijdje niet zien.
Kom maar opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WAT!?!?!
HE HE HE HEH!!!!!!
ZOCHT JE RUZIE???
Nee, ik ga met mijn vrienden voetballen, anders openen ze dadelijk weer een topic over me dat ik een smerige autist ben en zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen werken in het weekend!
Je gaat dus 48 uur lang voetballenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ga met mijn vrienden voetballen, anders openen ze dadelijk weer een topic over me dat ik een smerige autist ben en zo.
Nee, een uurtje... die andere 47 uur ga ik op vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je gaat dus 48 uur lang voetballen?
Moeder is een weekend weg en heeft de camera mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:01 schreef slindenau het volgende:
Pics?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:12 schreef deepart het volgende:
GT.. Door het leven gevormd tot een ware kwaliteits poster
KUTTT, nu moet ik voort weer boxers dragenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens dit bericht moet je niet wegklikken want dit is echt gebeurd
gisteravond kwam ons het verschrikkelijke nieuws ter oren dat kwaliteitsuser reetveter gebanned is.
het hoe en waarom weten we nog niet
Zet allemaal een (*) in je naam als je meeleeft met deze tragedie.
In je ondertitel toch zeker? Bij deze.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens dit bericht moet je niet wegklikken want dit is echt gebeurd
gisteravond kwam ons het verschrikkelijke nieuws ter oren dat kwaliteitsuser reetveter gebanned is.
het hoe en waarom weten we nog niet
Zet allemaal een (*) in je naam als je meeleeft met deze tragedie.
quote:
Toch krijg ik er een beetje een raar idee bij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
Piemel in mijn handjes
(wees gerust, het is slechts mijn eigen piemel)
Godjanpiellekesquote:
Ik moest heel ff gniffelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:08 schreef GasTurbine het volgende:
Bagger verwijderd.
PK, Sackboy, Bartholomew, slindenau en De_Ananas. Laatste waarschuwing.
Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten makenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Je bent zeker zo dik dat broeken op maat gemaakt moeten worden?
koop dan een kortere broekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten maken
Ik heb lekker vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest vandaag trouwens een broek ophalen (die op maat gemaakt werd, stoer hé?) maar ik moest werken
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lekker vakantie.![]()
Ik ben alleen heel hard tussen de billen genomen door het weer.
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
wel een mooie stylo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die hadden ze niet meer![]()
(uitverkoop)
En ik ben natuurlijk gewoon groot geschapen
Je kan ook om en om doen, de ene dag TV de andere dag masturberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.
Heb ik vorige vakantie gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld dan
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stemde op B.
quote:
nee je bent een faggotquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
upsikhebperongelukopikwilpiemelsgestemdbeniknueenviezefaggotofvaltdatwelmee?
Maak er een poll over.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:57 schreef gers het volgende:
hihi ik heb ja gestemd ben ik nu een faggot
Leider van KLBquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Wie is de leider van KLB?De_Ananas De_Boswachter
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zet het op mijn hyves.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leider van KLBGa je dat ook nog op je cv'tje zetten als je solliciteerd voor tweaker mod?
Heb jij een hyves?quote:
Sinds een week.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij een hyves?Mag ik je aanraken?
gewoon zelf friturenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die snacks rondbrengt?
Bapaoquote:Op zondag 13 juli 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die snacks rondbrengt?
Wolfensteinquote:
friet en een mexicanoquote:Op zondag 13 juli 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kheb niet veel eet pics meer
Het is dat ik na een format een hoop ben kwijtgeraakt anders kon ikj zo 300 posts vullen met foto'squote:Op zondag 13 juli 2008 00:26 schreef Triptamine het volgende:
Ben jij toevallig een compulsieve eter, Ananas?
Get-ver-demme. What-the-fuck-is-that.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lekkerste kroketten die je ooit op hebt.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Get-ver-demme. What-the-fuck-is-that.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exclusieve foto's, lucky bastards!
hoe maak je die kroketten en chips , recept toevallig?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:46 schreef gers het volgende:
[..]
hoe maak je die kroketten en chips , recept toevallig?
Dat is wat ik op een andere site had geschreven over mijn kroketten, inclusief die pics van hierboven.quote:This is for all the geeks and nerds on xfire who dont know what they are gonna eat when mommy isnt home. This is also _the_ best food in the world and we are worldfamous cause of it!
Everyone knows ofcourse what I'm talking about, about snacks and frituursel ofcourse! Cause you noobs dont know it abroad I made a little tutorial for you all so you can make it yourself! Save some money cause I'm 100% sure you will all buy a FrituurPan after you read this!
How to make snacks Part I: Kroketten
First of all, you need the Ingredients.
600 Gram, soupmeat. Or nasimeat.
1 Union, cut
60 gram, butter
60 gram, flour
1/2 liter, Runderbouillon
Pepper, salt, note nutmeg as much as you want (not tooooo much)
Lemon Juice
To bread:
Flower
Stirred Egg
Bread Crumbs
First cook the meat for 20 minutes. When the meat is soft cut it in small pieces. Dont trow away the water that is left cause you use it!! Throw flower, the herbs, salt, pepper, lemon juice and the union in a pan. Warm it up and add the bouillon you saved from the meat. Put it on a plate and put it in the fridge.
It has to look something like this (dont be affraid):
When the ''ragout'' is cooled down you make make staves from it. The staves have to be something like 5 by 10 cm. You can also make small balls from it but you will get Bitterballen then but its maybe easier for the n00bs between us cause they wont fall apart in the FrituurPan.
Now take 3 extra plates. 1 with the stirred eggs, 1 with the flower and 1 with the bread Crumbs. Something like this:
Now listen carefully! This is the most important part cause otherwhise you will fuck up your FrituurPan and nobody wants that ofcourse =). First roll the staves through the flower, then trough the egg and last but not least trough the bread crumbs. WATCH IF YOU HAVE HAD ALL SIDES, ITS IMPORTANT
They have to look something like this:
Now warm up the FrituurPan to 170/180 Degrees and w8 till its hot. Now put the Kroketten carefully in the FrituurPan.
After like 5/6 minutes they will float and they are ready. The crust has to be a bit dark brown. To be sure you can try 1 Kroket to cut it in 2 and taste it.
They have to look something like this:
Now give all your friends 1 Kroket and dont try to steal someones Kroket cause thats lame!
Smakelijk eten
Bon Appetit
Have a nice meal
Tener buena comida
Haben Sie eine nette Mahlzeit
Abbia un pasto piacevole
Tenha uma refeição agradável
Pas geleden stuk of 60 bitterballen gemaakt, waren binnen 2 minuten op.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:57 schreef Nikmans het volgende:
Ze zien er in ieder geval eetbaar uit, in tegenstelling tot je kaassouflé's
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In een dronkenbui een keer verwijderd
#6 [KLB Bagger SC] BEF is er niks bij!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:16 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we deze volbaggeren, dan maak ik de nieuwe.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 13 juli 2008 01:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
#6 [KLB Bagger SC] BEF is er niks bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |