http://tweakers.net/poll/(...)-zomer.html#reactiesvriendin:
- 'must have'
- onder rubriek 'gadgets'
Een aantal citaten (alleen nog maar van de eerste bladzijde aan reacties):
Door ocdaan, vrijdag 11 juli 2008 10:32
hahaha, idd ja, humor lijkt niet gewardeerd te worden tegenwoordig.
waar is +1 grappig gebleven
Maargoed, ik ga liever met (nieuwe) vriendin naar het strand dan met een virtuele dame op m'n laptop.
Door Zyppora, vrijdag 11 juli 2008 15:59
Laatste keer dat ik een review plaatste liep ze spontaan weg
Is nog erger dan de voorwaarden van bepaalde games in preview mogen reviewen: je zult een 100% positieve review moeten schrijven, anders is het snel over met de pret 
Door SiGNe, zaterdag 12 juli 2008 03:45
Een vrouw is als een Apple computer, als je niet weet hoe ze werkt kan je en niets mee 
Door D1N0, vrijdag 11 juli 2008 17:50
Bij gebrek aan een vriendin, lijkt me dat ook de beste keuze, met dat touchscreen komt het er ook het dichtst in de buurt.
Door aapenootjes, vrijdag 11 juli 2008 12:16
Heb toch maar voor de 4850 gekozen, die vriendin heb ik al en gaat zichzelf al showen op het strand de komende 2 weken. Alleen ben ik daar helaas niet bij. Dus vandaar maar de videokaart, daar kan ik zelf nog wat mee als ze er niet is
en dan te bedenken dat ik in mijn studententijd nog in een huis woonde met (helaas) ook zo'n wiskunde-natuurkunde-twinstudent marsbewoner daar, die kwam klagen als je pc niet pingbaar was en (tot groot vermaeck van de rest van ons) een zeer falende poging deed een
pot (incl. tuinbroek

!) van dezelfde opleiding te versieren.
dat iemand slim is is één ding, maar waarom moeten bèta-studenten (en afgestudeerden) altijd zo dwangneurotisch richting een onuitstaanbaar dorky persoonlijkheid gaan, worden er dan ineens dork-genen actief door een genetische mutatie, die bij de rest van de wereldbevolking uitgeschakeld blijven?
klacht: herkenbaarheid van nerds in onze samenleving, waarom stoppen we ze niet gewoon allemaal in een gesticht ver afgelegen van de rest van de wereld?