ik wist wel dat je daar geyl van zou worden, ouwe gayl0rd van me.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:13 schreef D3nn15 het volgende:
Wel toepasselijk dat je je eigen foto erbij geplaats hebt
Zal ik dan maar een uit de kast kom topic voor je openenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wist wel dat je daar geyl van zou worden, ouwe gayl0rd van me.
hoi tweaker-nerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:16 schreef Vitalogy het volgende:
Weer zo'n lul met een totaal ongrappig topic.
Onder het motto:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Wees blij, dan blijven er toch meer over voor FOK!kers?
Jow dude... Ben jij gay ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zonder die bril, en met andere kleren is het beste een knappe kerel hoor.
er zijn ook zat aardige marokkanen, toch ergeren we ons universeel aan al die lui (om goede redenen).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:26 schreef Thomass het volgende:
Gast, er zijn echt zat normale bèta studenten. Kom n keertje kijken![]()
En nee ik ga geen foto posten.
gelet op hoe gevoelig men hier reageert, heb ik het idee dat het typische tweaker publiek hier ook vertegenwoordigd is.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Wees blij, dan blijven er toch meer over voor FOK!kers?
Joh, op Fok lopen ook de nerds die te kinderachtig zijn voor gotquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:38 schreef dr.dunno het volgende:
gevoelig onderwerp is dit klaarblijkelijk, zelfs bij de fokkers.
Nee hoor beste bossie,quote:
je hebt gelijk, de foto was niet nodig om te illustreren hoe we over nerds denken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee hoor beste bossie,
Probeer alleen te zeggen dat TS in zijn poging om toch niet een grappige wending aan dit topic te geven, middels een foto van een nerd.
Die vergelijking alleen alquote:Door SiGNe, zaterdag 12 juli 2008 03:45
Score: 0
Een vrouw is als een Apple computer, als je niet weet hoe ze werkt kan je en niets mee
Zelfkennisquote:[reply] Door masteriiz, vrijdag 11 juli 2008 15:57
Score: 0
haha "Ik wil niet hip zijn". Op tweakers is dat meestal geen kwestie van willen...
Verkapte ik-ben-jaloers-op-je-computer post.quote:Door sjirafje, vrijdag 11 juli 2008 18:37
Score: 1
Verkapte -kijk mij patsen met m'n videokaart- post.
Inderdaad om te huilenquote:Door Eegee, vrijdag 11 juli 2008 21:34
Vriendin
"Must-have": true
"ga jij deze zomer showen": false
Post eens een foto van jezelf, kunnen wij beoordelen of het andersom ook geldt (Pleunquote:
vraag d'r eens of ze nerds wil neuken, dan krijg je een heel ander antwoord.quote:
q.e.d.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is er mis mee? Je kunt er leuk mee praten en gamen.
Hahaa, wat een kutnaam he.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, kunnen wij beoordelen of het andersom ook geldt (Pleunbijvoorbeeld)
.
Kunnen we alle kortzichtige, domme en hokjesdenkende figuren niet opsluiten in een gesticht ver afgelegen van de rest van de wereld? :/quote:klacht: herkenbaarheid van nerds in onze samenleving, waarom stoppen we ze niet gewoon allemaal in een gesticht ver afgelegen van de rest van de wereld?
hint: de maatschappij ergert zich niet alleen aan het uiterlijk van De Nerd, ook aan het innerlijke, juist hetgeen waarmee ze wel móeten pronken in veel gevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
Alsof alle tweakers/bèta studenten er als een nerd uitzienDurf te wedden dat de meeste studenten er een stuk stijlvoller uitzien dan de TS. Ik erger me juist dood aan al die mooiboy/sjonnie figuren met hun domme onnozele hoofden.
Jij hebt een leuke avatarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
Alsof alle tweakers/bèta studenten er als een nerd uitzienDurf te wedden dat de meeste studenten er een stuk stijlvoller uitzien dan de TS. Ik erger me juist dood aan al die mooiboy/sjonnie figuren met hun domme onnozele hoofden.
Overigens: probeer je kennis met betrekking tot ironie/sarcasme/satire op te vijzelen. Denk je nou echt dat de mensen die dat soort uitspraken doen dat menen?
[..]
Kunnen we alle kortzichtige, domme en hokjesdenkende figuren niet opsluiten in een gesticht ver afgelegen van de rest van de wereld? :/
Hihi, jij hebt 'First!" in mijn Gallery gepostquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
bla bla
Ben je soms afgewezen door een bèta meisje? (voor zover die er zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hint: de maatschappij ergert zich niet alleen aan het uiterlijk van De Nerd, ook aan het innerlijke, juist hetgeen waarmee ze wel móeten pronken in veel gevallen.
Pleun kan nog best hoor, er zijn ergere namen te bedenkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaa, wat een kutnaam he.![]()
Ik doe niet aan foto's.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind dat een eng plaatje. Echt zo'n gast die op een dag helemaal nuts gaat en een complet winkelcentrum uitmoordt.
Goeie filmquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
is al verfilmd
Die gast ziet eruit alsof hij compleet strak staatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee hoor beste bossie,
Probeer alleen te zeggen dat TS in zijn poging om toch niet een grappige wending aan dit topic te geven, middels een foto van een nerd, hij beter een picca van een echte typische nerd kan posten:
[ afbeelding ]
contradictio in terminis, er zijn (vrijwel) geen bèta meisjes, alleen jongens en potten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ben je soms afgewezen door een bèta meisje? (voor zover die er zijn)
zie boven, het ergste voorbeeld van een nerd: een twinstudent die britney spears nummers op de faculteit downloadde met floppies, op z'n linux pc zette, dat dan keihard ging draaien met matige speakertjes en ons daarmee terroriseerde, je pingde om te kijken of je thuis was (NB dezelfde gang in het studentenhuis), ranzige eetgewoonten had, een hygiëne had waar een varken nog jaloers op had kunnen zijn, natuurkundeformules op de muur van onze algemene ruimte schreef in plaats van studentikoze teksten, dronken was na 1 tot 2 biertjes en rondliep in pyjama's met beertjes erop.quote:Doe eens uit de doeken waar al je frustraties vandaan komen kerelt?
o, goed dat je het zegt, Opera laat bij mij gewoon wel het plaatje zienquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Goeie film.
Al worden er weinig mensen vermoord in Falling Down
(en je kan niet hotlinken van IMDb)
Maar ze zijn zo schattig...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vraag d'r eens of ze nerds wil neuken, dan krijg je een heel ander antwoord.
net als vrouwen die homo's leuk vinden, kunnen ze ook zo fijn handtasjesmode mee bespreken, echte mannen houden niet van praten over mode en kapsels e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |