is goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:23 schreef Nikmans het volgende:
Heb het wel gezien voor evenmisschien morgen ofzo nog een keer
Echte mannen werken in het weekendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weekend houden. Zie jullie wel in deel 6 op maandag, zooitje ongeregeld.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weekend houden. Zie jullie wel in deel 6 7 op maandag, zooitje ongeregeld.
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van de huidige generatie KLBers
Ik heb The Hills gemist vandaagquote:
Ik zat gewoon te computere en toen ik op de klok keek was het al 10 over 10quote:
Zoals gewoonlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te computere en toen ik op de klok keek was het al 10 over 10
Neen.quote:
morgen doe ik een apelstroop op mijn pannenkoekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, accent circonflexe op een o ô
Jawel, iets met ShemaleSex...maar dat is dan ook heul geilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ziet niemand de lollerpwn op mijn laatst geposte plaatje?
quote:
ja, ik heb de mods op een dwaalspoor gezet met het nachtbakker topicquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef slindenau het volgende:
=== Welcome to Nachtbagger ===
plaats maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
LOOOOOOOOOOL dat plaatje.
Had trouwens nog een leuke quote beverpwn.
quote:Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
Die heb ik al ergens gelezen?quote:
Goeie afleidingsmanoeuvre jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:01 schreef beverton het volgende:
[..]
ja, ik heb de mods op een dwaalspoor gezet met het nachtbakker topic![]()
Klopt. Heb hem 5 keer geplaatst de gehele dag, nadat ik hem in het geslachtsdingesblundertopic tegenkwam.quote:
Ik kon geen bijpassende gif vindenquote:
mijne excuses.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Niks tegen CUL, daar heb ik nog een paar mooie topics geopend.
Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Niks tegen CUL, daar heb ik nog een paar mooie topics geopend.
Je weet je plaats, goed zo.quote:
ik heb opeens een hongur.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je weet je plaats, goed zo.
Om dat te vieren krijg je de links.
Mênnus Kroketten :D
Gebakken kaassoufflés
Foto's van de eerste doen het niet meer
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
zullen we zometeen mijn fobo vol spammen?
Nee want dat weet ik dat allemaal oude mannen erop zullen fappen enzoquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Oké oké je hebt me overtuigd over msn GT:
[ afbeelding ]
Die post van je klinkt zo slecht dat ik even dacht dat je slagharenboy wasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
bedankt PK voor het sturen in de mailbox ik zal ze bewaren in mijn folder met dragonballZfoto's en foto's van mijn modeltreinen en foto's van vliegtuigen die over het huis vliegen.
KPDquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:12 schreef beverton het volgende:
maare gaan we nog ergens rellen in r&p of in cul of misch wel in sex?
ik heb er een beroepstvp geplaats om morgen jullie relacties te lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:29 schreef GasTurbine het volgende:
WoW topic #160: komt naxxramas terug?
Clan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
falerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:11 schreef Bartholomew het volgende:
vind het nummer maar kut maar het verhaal wel goed
Why?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:21 schreef De_Ananas het volgende:
Twee gewonden bij schietpartij in Roermond
Bossie zullen we een tijdje niet zien.
Kom maar opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WAT!?!?!
HE HE HE HEH!!!!!!
ZOCHT JE RUZIE???
Nee, ik ga met mijn vrienden voetballen, anders openen ze dadelijk weer een topic over me dat ik een smerige autist ben en zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen werken in het weekend!
Je gaat dus 48 uur lang voetballenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ga met mijn vrienden voetballen, anders openen ze dadelijk weer een topic over me dat ik een smerige autist ben en zo.
Nee, een uurtje... die andere 47 uur ga ik op vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je gaat dus 48 uur lang voetballen?
Moeder is een weekend weg en heeft de camera mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:01 schreef slindenau het volgende:
Pics?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:12 schreef deepart het volgende:
GT.. Door het leven gevormd tot een ware kwaliteits poster
KUTTT, nu moet ik voort weer boxers dragenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens dit bericht moet je niet wegklikken want dit is echt gebeurd
gisteravond kwam ons het verschrikkelijke nieuws ter oren dat kwaliteitsuser reetveter gebanned is.
het hoe en waarom weten we nog niet
Zet allemaal een (*) in je naam als je meeleeft met deze tragedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |