Das minder, biertje dan maar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:46 schreef sandertjuh het volgende:
net lekker op een terrassje buiten een patatje gegeten met een lekker koud cola'tje erbij!
nu helaas nog 4 uur verder werken en irritante gebruikers helpen die er nooit ook maar iets van snappen
`quote:
Flauw hequote:
We zuipen hier gewoon even virtueel, klinkt goed toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
`
helaas moet dat nog even wachten tot vanavond! maar als het eenmaal zover is gaan we er zeker van genieten
om de dag door te komen klinkt dat inderdaad goed, dat maakt het verlangen een stuk groter naar een echt biertjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We zuipen hier gewoon even virtueel, klinkt goed toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 2 uurtjes en dan bierrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
goed begin om het weekend in te luiden toch ?>
[ afbeelding ]
Doe jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1,5 uur... even de trein, en mijn whiskey staat al te wachten![]()
Vanavond even relaxen, dan naar de bios, dan weer relaxten!
welke film ga je zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1,5 uur... even de trein, en mijn whiskey staat al te wachten![]()
Vanavond even relaxen, dan naar de bios, dan weer relaxten!
1 of andere film met will smith ofzoquote:
Die topicstarter heeft een mooie usericonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet nogal lachen om dit topic
komt een dokter in een vrouw...
kon je het weer niet laten nee ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die topicstarter heeft een mooie usericon
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
1 of andere film met will smith ofzo
dan bent u bij de verkeerde bioscoopquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
whaha![]()
can i have 2 tickets for the cock movie ?
of het verkeerde tijdstipquote:
quote:
whehehe die kop ookquote:
En gewoon missen ook nogquote:
Die moet gewoon drugs gebruikt hebben, dat kan niet anders!quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die moet gewoon drugs gebruikt hebben, dat kan niet anders!
ik mag het wel hopen voor hem, maar hij moet er wel vanaf blijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die moet gewoon drugs gebruikt hebben, dat kan niet anders!
Waarschijnlijk omdat je 'm zo ingesteld had?quote:
lolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je 'm zo ingesteld had?
ja ze had nog een 50/50 kans verbruikt ook hahaquote:
En ik moest je nog wel rond 12 uur wakker maken, heb nog nog wel gewacht tot 1 uur hahahquote:
Dan ben je wel dom hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze had nog een 50/50 kans verbruikt ook haha
is het wel echtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat KAN gewoon niet echt zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tjah das logischquote:
Zelfs mijn kut collega zou het antwoord goed hebbenquote:
mehehehe misschien was dat wel zijn secial movequote:
quote:
tis vrijdagmiddag héhquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:37 schreef daftme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word echt melig door al die plaatjes
hoezo fail??quote:
vangen ? het is geen frisbeequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo fail??
ze heeft em toch gevangen
Heeft niet geholpen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik moest je nog wel rond 12 uur wakker maken, heb nog nog wel gewacht tot 1 uur hahah
Goede middag!
en hoequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
maar hij speelde wel de bal
nu snap ik die smilequote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef daftme het volgende:
Oke mensen, hier de site.
Genoeg fail plaatjes gepost.
http://failblog.org
Failquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Newsgroups/Forums;Humor/Jokes"
For assistance, contact your network support team.
ik ben niet anders gewend hierquote:
daar is niet veel voor nodig... ben al half doodquote:
gek genoeg ben ik nu het actiefstquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
Nog een uur..en ik krijg werkelijk geen werk meer uit m'n vingers
Ja hier is het nog droog! Maar ik heb er een hard hoofd in, dat het zo zal blijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gek genoeg ben ik nu het actiefst
boh wat een pokke weermoet er dalijk nog doorheen
tjah dodelijk zelf in je slaapquote:
Da's idd cool spulquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef tripack het volgende:
deze is wel cool btw
http://www.nu.nl/news/165(...)b-sticks_vullen.html
Aan je typen te zien wordt je er in ieder geval heel enthousiast vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef tripack het volgende:
daar kan je makkelijk veel mensen te geklijk blij makenis weer es wat anders dan een dvd'tj branden:P
a. ze doen helemaal niet woon-werk vergoedingen (nja alleen met speciale regelingen voor werknemers)quote:
Dat is wazigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
a. ze doen helemaal niet woon-werk vergoedingen (nja alleen met speciale regelingen voor werknemers)
b. en ik ben stagiair
hihi idd met medewerking van jullie dusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Draakje! haha, toch nog 2 dagen pretpark dus
Hier was het rustig, maar gezellig
Zo naar huis![]()
@Tripack, da's wel lullig..
ik ben er ook niet altijd en ben te lui om alles terug te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Draakje: Jep, volgende week zondag zit ik weer in het vliegtuig richting Boekarest!
Tripack, jij mist wel vaker dingen is het niet?![]()
voor hoe lang deze keer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Draakje: Jep, volgende week zondag zit ik weer in het vliegtuig richting Boekarest!
Tripack, jij mist wel vaker dingen is het niet?![]()
10 Dagen Draakjequote:
Ceilingcat is coming to get meh!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef tripack het volgende:
http://maximeleduc.deviantart.com/art/Salut-Soleil-91281041
wheheheh wie maakt er een lolcat van![]()
mijn waterquote:
gatverpillekes...nu weerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:41 schreef Sgele het volgende:
Sorry Tripack.. nu ben je Viessss
Fijn weekend!![]()
neuj soms doe ik een poging tot....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
dank jejij leest wel alles terug
jij natuurlijk ook een heerlijk weekend gewenst
als het allemaal te snel gaat haak ik dan ook weer afquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
wheheheik soms ook.. maar als het een half topic wordt dan haak ik af
Kutquote:
Mogguh enzoquote:
Mja, vooral omdat ik om 6 uur 'al' op bed lag! 3 uur slaap is niet voldoendequote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
Arme jongen
He jij bent ook van de wat 'meer begaafde' IT-ers he?Zo ja, misschien kan jij me met iets heul wazigs helpen?
![]()
3 uur is een beetje weinig jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, vooral omdat ik om 6 uur 'al' op bed lag! 3 uur slaap is niet voldoende
Maar vertel eens, wat voor wazigs heb je in de aanbieding vandaag?
Hij is leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
Oh en speciaal voor Tripack
[ afbeelding ]
AVG even proberen ja. Goed planquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Probeer AVG eens?
http://free.avg.com
En anders, probeer even op te zoeken naar welke server dat VPN programma gebruikt. Meestal kun je zelf ook gewoon een VPN verbinding opzetten zonder tussenkomst van andere programmatuur
Bij je netwerkverbindingen maak je een nieuwe verbinding aan, kies je (natuurlijk) voor een VPN verbinding, servernaam/adres, username/password invullen, dan moet ie lukken
Succes!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
AVG even proberen ja. Goed planAls die ook gek doet, dan maar kijken of die software te omzeilen valt
Thanks voor de tip![]()
![]()
Ohja, die Muppets bloopers die WL een paar posts hierboven heeft staan zijn leuk
Thxquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Succes!
En ik heb zo maar t vermoeden dat ik keihard wordt gerickrolled als ik die muppet bloopers ga bekijken
Ik heb tegenwoordig een zesde zintuig voor RickRollsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx
De manier waarop, ik moest er wel om lachen
Gast m'n koffiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die had míj laatst in haar gaten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Jeweetschquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast m'n koffie![]()
![]()
![]()
Maaruh... even terzijde... AVG draait, en m'n VPN schijnt ook gewoon prima te werken dus.![]()
Thx![]()
Brak, en net wakkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:37 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Droxz, hoeist nou?
Het is weekend, dan moet het kunnen toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz, hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ja, voor jou ja, ik zit nu helemaal verrot (3 uurtjes geslapen) op m'n werk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weekend, dan moet het kunnen toch?
Dat had ik vrijdag, das kut ja hahhaaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, voor jou ja, ik zit nu helemaal verrot (3 uurtjes geslapen) op m'n werk!
En het is nog druk ook
Vrijdag had ik daar geen last van... Was lekker vrijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag, das kut ja hahhaa
Alleen had ik het vrijdag niet druk
Lijkt me wel klote zeg vrijdag vrij en zaterdag werken?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrijdag had ik daar geen last van... Was lekker vrij
Donderdag daarentegen was ook zo'n dag als vandaag
Och, als klap op de vuurpijl mag ik morgen én volgende week zondag ook nog werkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel klote zeg vrijdag vrij en zaterdag werken?
Ik moet binnenkort ook eens op zaterdag werken, helemaal geen zin in...
Maarja, krijg er genoeg voor terug
Gast!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Och, als klap op de vuurpijl mag ik morgen én volgende week zondag ook nog op mijn moeder werken
Bah..quote:Op zondag 13 juli 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
godver... heb weer niet geslapen
Gelukkig schijnt het zonnetje![]()
Mogguh Sevenquote:
Haai Leannequote:
lekker weekend hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 12:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Leanne![]()
Lekker weekend tot nu toe dames?
Mooi zo!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekker weekend hoor
jij ook draakje? ga je bijna op vakantie?
neequote:Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mooi zo!
De 26e gaan we een weekje weg![]()
Echt aan toe, vakantie
Jij nog ergens heen?
Haai Smokezquote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou mooi is dat!
Dan ga ik maar weer werken
Komt misschien door het mooie weer, heb ik ook wel een beetje.. Nog 1 drukke week en dan 2 weken werkelijk geen flikker uitvreten. Heerlijk!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
neeik ben aan het afstuderen. ik moet ff door tot en met september, maar daarna ga ik wel een weekend weg met vriendinnen om het te vieren.
ik heb eigenlijk toch wel een vakantiegevoel, heel gek!
hey smokes!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou mooi is dat!
Dan ga ik maar weer werken
Ik ben het zo ongelooflijk met je eensquote:Op zondag 13 juli 2008 12:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey smokes!![]()
Thanks for the support draakjeik ben eigenlijk alleen maar blij dat het bijna voorbij is.
Klinkt negatief, maar op een gegeven moment ben je er klaar mee, al dat gedoe voor je studie
ja en dan ben ik zo blij! dan vier ik een feestje hier. en dan mogen alleen de meiden komen en gaan we over de mannen roddelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben het zo ongelooflijk met je eens![]()
Heel veel succes dan maar de komende weekjes.. En je moet maar zo denken: als je eenmaal dat papiertje hebt is het allemaal klaar
Je bent volgens mij echt een mannenhaatster hè?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja en dan ben ik zo blij! dan vier ik een feestje hier. en dan mogen alleen de meiden komen en gaan we over de mannen roddelen.
Hè? Wie wat waar hoe?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef Seventees het volgende:
DrakenVlieg, ik lach me nog steeds een breuk om die Signature van jou
Dan was ik dus niet de enige die dat net ff dachtquote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bent volgens mij echt een mannenhaatster hè?
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.quote:
Ghehehe neequote:Op zondag 13 juli 2008 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan was ik dus niet de enige die dat net ff dacht
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Hij 's briljant
Weten we dat even voor de volgende keer dat je iets vreemds zegtquote:Op zondag 13 juli 2008 12:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ze passen ook zo mooi bij mij.. Iets met indekken enzo
quote:
Nee hoor, helemaal niet. Ik heb juist veel mannelijke vrienden.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bent volgens mij echt een mannenhaatster hè?
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ghehehe nee![]()
Ik twijfelde ook eerst even of ik het zou posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik heb juist veel mannelijke vrienden.
Het lijkt me alleen leuk om eens met wat meiden een topic te doen...zeker omdat het hier op fok vaak
alleen bier en tieten is
Precies!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Weten we dat even voor de volgende keer dat je iets vreemds zegt
Mogguh gastquote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
!
Mogguh mensen!
@Beller & WL
Kan 1 van jullie vanmiddag ff online komen op de PS3,
ff nieuwe blauwtand headset testen. Hebben jullie er trouwens nou al een?
Mogguh iedereen!quote:
Eensch!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik heb juist veel mannelijke vrienden.
Het lijkt me alleen leuk om eens met wat meiden een topic te doen...zeker omdat het hier op fok vaak
alleen bier en tieten is
Ah, een achterwerkfetisjistquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef Seventees het volgende:
Ik roddel ook graag over mannen.
En dan meestal over hun achterwerk
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eensch!
Kunnen we het eens over lullen en tequila hebben
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh iedereen!
Wat een drukte hier zeg
Mogguh!!!quote:
Grapjasquote:Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
Daarom moeten we gewoon eens met een grote groep uit dit topic wat leuks gaan doen!
Alles draait om het kontjequote:
Always, maar er wordt nooit teruggezwaaidquote:Zwaai je trouwens nog steeds naar iedere groene Kawa die voorbij komt rijden?
Moet het wel snel, want in september/oktober verhuis ik!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
Daarom moeten we gewoon eens met een grote groep uit dit topic wat leuks gaan doen!
Ik zal terugzwaaien!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alles draait om het kontje
[..]
Always, maar er wordt nooit teruggezwaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij valt dus afquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal terugzwaaien!
Zal speciaal voor jou het kontje van m'n motor nog wat verhogen!AaaaahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
Bedankt voor je inzetquote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Lieverds, nog een fijne zondag!
Ga eens even wat nuttigs doen![]()
Iddquote:Op zondag 13 juli 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij valt dus af![]()
![]()
Meerdere mensen leek het een leuk idee, ik ben met Lynda al naar Draakje geweest,
en Zmokes ken ik natuurlijk al.
haai meneer droxz!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik merk net dat ik nog steeds brak ben... ik ga nog even een uurtje liggen
haaaaaaaai mevrouw Leannequote:
Dank u, maar is niet echt gelukt zeg maarquote:
Jij was donderdag vrij, dat was ook niet eerlijkquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:36 schreef Seventees het volgende:
Ik ga morgen zo als een zoutzat in die bus zitten
Nee dat was inderdaad niet eerlijk, vooral omdat ik gewoon heb gewerkt die dagquote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij was donderdag vrij, dat was ook niet eerlijk
Ik heb er aan gedacht om me de hele week ziek te melden.. Ik ben echt toe aan vakantie...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:49 schreef Seventees het volgende:
Op weg naar het werk in mijn huidige slome staat.
Ik lag op mijn bed... ik zag mijn PS3... dus toen ging slapen niet doorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat heb je dan al die tijd gedaan??
Dacht echt dat je vrij was man, nu heb je 6 dagen gewerkt ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat was inderdaad niet eerlijk, vooral omdat ik gewoon heb gewerkt die dag
Ja ja, sms-en is een vak hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lag op mijn bed... ik zag mijn PS3... dus toen ging slapen niet door![]()
Oja en smssen natuurlijk, ik begin er echt goed in te worden
Ik kan het zeker niet zonder te kijken, daar is mijn pootje toch iets te brak voorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja ja, sms-en is een vak hoor![]()
Als 't moet kan ik het zonder te kijken.. Hip en handig
Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan het zeker niet zonder te kijken, daar is mijn pootje toch iets te brak voor
Maar voor de rest, gaat steeds sneller zo hahaha
Jij nog wat leuks gedaan vamiddag?
Wat een drukte voor een zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..
Tour gekeken, net gegeten en voor vanavond filmpje gehuurd...
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een drukte voor een zondag![]()
Zondag is hier normaal echt een "brakdag",
straks even een filmpje kijken en morgen weer een dag
Heulemaal waar!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijd
Nog 5 daagjes, dan kan ik minstens een hele week doen waar ik zelf zin in heb!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heulemaal waar!
Maar soms een lekkere dag nietsdoen kan ook heerlijk zijn toch?
Relaxt hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog 5 daagjes, dan kan ik minstens een hele week doen waar ik zelf zin in heb!
We gaan een weekje naar Denemarkenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt hoor!
Waar ga je heen als ik vragen mag?
Dat is niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
We gaan een weekje naar Denemarken
Draakje!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef draculettetje het volgende:
avond
morgen ben ik weer een dagje op pad, naar bobbejaanland met zoessie en kids
dan nemen we weer 3 kids mee deze kant op!
ik weet ook dat je dat niet express zou hebben gedaan, meer dat ik gewoon over 5 min de deur al uit ga (dus vroeg naast mn bed stond)quote:Op maandag 14 juli 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
oh dat was ook weer niet de bedoeling
Stop daar 's mee jaquote:Op maandag 14 juli 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
Oh Wacht! tis maandag
mijn godquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
Oh en speciaal voor Tripack
[ afbeelding ]
neeuuh dank jequote:
Nou...lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met zn alle#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
jeeeuzes wat ben jij vrolijk....of praat je alleen met een hoog volume??quote:
zeg het is maandag hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |