quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal terugzwaaien!
Zal speciaal voor jou het kontje van m'n motor nog wat verhogen!AaaaahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
Bedankt voor je inzetquote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Lieverds, nog een fijne zondag!
Ga eens even wat nuttigs doen![]()
Iddquote:Op zondag 13 juli 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij valt dus af![]()
![]()
Meerdere mensen leek het een leuk idee, ik ben met Lynda al naar Draakje geweest,
en Zmokes ken ik natuurlijk al.
haai meneer droxz!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
Daarom moeten we gewoon eens met een grote groep uit dit topic wat leuks gaan doen!
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik merk net dat ik nog steeds brak ben... ik ga nog even een uurtje liggen
haaaaaaaai mevrouw Leannequote:
Dank u, maar is niet echt gelukt zeg maarquote:
Jij was donderdag vrij, dat was ook niet eerlijkquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:36 schreef Seventees het volgende:
Ik ga morgen zo als een zoutzat in die bus zitten
Nee dat was inderdaad niet eerlijk, vooral omdat ik gewoon heb gewerkt die dagquote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij was donderdag vrij, dat was ook niet eerlijk
Ik heb er aan gedacht om me de hele week ziek te melden.. Ik ben echt toe aan vakantie...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:49 schreef Seventees het volgende:
Op weg naar het werk in mijn huidige slome staat.
Ik lag op mijn bed... ik zag mijn PS3... dus toen ging slapen niet doorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat heb je dan al die tijd gedaan??
Dacht echt dat je vrij was man, nu heb je 6 dagen gewerkt ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat was inderdaad niet eerlijk, vooral omdat ik gewoon heb gewerkt die dag
Ja ja, sms-en is een vak hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lag op mijn bed... ik zag mijn PS3... dus toen ging slapen niet door![]()
Oja en smssen natuurlijk, ik begin er echt goed in te worden
Ik kan het zeker niet zonder te kijken, daar is mijn pootje toch iets te brak voorquote:Op zondag 13 juli 2008 18:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja ja, sms-en is een vak hoor![]()
Als 't moet kan ik het zonder te kijken.. Hip en handig
Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan het zeker niet zonder te kijken, daar is mijn pootje toch iets te brak voor
Maar voor de rest, gaat steeds sneller zo hahaha
Jij nog wat leuks gedaan vamiddag?
Wat een drukte voor een zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..
Tour gekeken, net gegeten en voor vanavond filmpje gehuurd...
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een drukte voor een zondag![]()
Zondag is hier normaal echt een "brakdag",
straks even een filmpje kijken en morgen weer een dag
Heulemaal waar!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijd
Nog 5 daagjes, dan kan ik minstens een hele week doen waar ik zelf zin in heb!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heulemaal waar!
Maar soms een lekkere dag nietsdoen kan ook heerlijk zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |