Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan het zeker niet zonder te kijken, daar is mijn pootje toch iets te brak voor
Maar voor de rest, gaat steeds sneller zo hahaha
Jij nog wat leuks gedaan vamiddag?
Wat een drukte voor een zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Visite bij m'n ouders, de vakantie doorspreken..
Tour gekeken, net gegeten en voor vanavond filmpje gehuurd...
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 19:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een drukte voor een zondag![]()
Zondag is hier normaal echt een "brakdag",
straks even een filmpje kijken en morgen weer een dag
Heulemaal waar!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nadeel van veel werken.. heb je nu eenmaal weinig vrije tijd
Nog 5 daagjes, dan kan ik minstens een hele week doen waar ik zelf zin in heb!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heulemaal waar!
Maar soms een lekkere dag nietsdoen kan ook heerlijk zijn toch?
Relaxt hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog 5 daagjes, dan kan ik minstens een hele week doen waar ik zelf zin in heb!
We gaan een weekje naar Denemarkenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt hoor!
Waar ga je heen als ik vragen mag?
Dat is niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
We gaan een weekje naar Denemarken
Draakje!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef draculettetje het volgende:
avond
morgen ben ik weer een dagje op pad, naar bobbejaanland met zoessie en kids
dan nemen we weer 3 kids mee deze kant op!
ik weet ook dat je dat niet express zou hebben gedaan, meer dat ik gewoon over 5 min de deur al uit ga (dus vroeg naast mn bed stond)quote:Op maandag 14 juli 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
oh dat was ook weer niet de bedoeling
Stop daar 's mee jaquote:Op maandag 14 juli 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
Oh Wacht! tis maandag
mijn godquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
Oh en speciaal voor Tripack
[ afbeelding ]
neeuuh dank jequote:
Nou...lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met zn alle#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
jeeeuzes wat ben jij vrolijk....of praat je alleen met een hoog volume??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |