ik ben niet anders gewend hierquote:
daar is niet veel voor nodig... ben al half doodquote:
gek genoeg ben ik nu het actiefstquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
Nog een uur..en ik krijg werkelijk geen werk meer uit m'n vingers
Ja hier is het nog droog! Maar ik heb er een hard hoofd in, dat het zo zal blijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gek genoeg ben ik nu het actiefst
boh wat een pokke weermoet er dalijk nog doorheen
tjah dodelijk zelf in je slaapquote:
Da's idd cool spulquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef tripack het volgende:
deze is wel cool btw
http://www.nu.nl/news/165(...)b-sticks_vullen.html
Aan je typen te zien wordt je er in ieder geval heel enthousiast vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:06 schreef tripack het volgende:
daar kan je makkelijk veel mensen te geklijk blij makenis weer es wat anders dan een dvd'tj branden:P
a. ze doen helemaal niet woon-werk vergoedingen (nja alleen met speciale regelingen voor werknemers)quote:
Dat is wazigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
a. ze doen helemaal niet woon-werk vergoedingen (nja alleen met speciale regelingen voor werknemers)
b. en ik ben stagiair
hihi idd met medewerking van jullie dusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Draakje! haha, toch nog 2 dagen pretpark dus
Hier was het rustig, maar gezellig
Zo naar huis![]()
@Tripack, da's wel lullig..
ik ben er ook niet altijd en ben te lui om alles terug te lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Draakje: Jep, volgende week zondag zit ik weer in het vliegtuig richting Boekarest!
Tripack, jij mist wel vaker dingen is het niet?![]()
voor hoe lang deze keer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Draakje: Jep, volgende week zondag zit ik weer in het vliegtuig richting Boekarest!
Tripack, jij mist wel vaker dingen is het niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |