Hield je het nog vrij lang volquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef fathank het volgende:
Een fatsoenlijke Calibra (turbo, met 4x4) rij je er echt niet uit met je 150 pk. Tenzij je 150 pk op 2 wielen hebt ipv 4 wielen.
Nooit gezien danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef Upsetter het volgende:
Mooi verhaal. Alleen een auto kan niet met rasse schreden dichterbij komen, tenzij die auto benen heeft.
Dat denk je dan mooi verkeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Ik denk dat die van mij elke Calibra er wel uit trekt (nee niet om op te scheppen
, just pimping). Behalve als de Calibra voorzien is van 2 straaljagermotoren.
207 Sportquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:26 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is benieuwd wat voor een auto meester boswachter heeft....
ja boeien. Ik heb geen verstand van auto's. En mijn wagen is vetter en heeft 150 pk. Daarom denk ik datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat denk je dan mooi verkeerd. Of je moet een Lotus Elise rijden ofzo met 150 pk.
Had ik Volkswagen, Seat, BMW, Mercedes of Ferrari gezegd, het was toch allemaal -1quote:
Samenvattingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:44 schreef Devlinsect het volgende:
Samenvatting van dit Boomlaars topic?
1 - 0 voor Bossie!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik Volkswagen, Seat, BMW, Mercedes of Ferrari gezegd, het was toch allemaal -1
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he. Dan zat ik nu jouw lelijke vriendin misschien te batsen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik Volkswagen, Seat, BMW, Mercedes of Ferrari gezegd, het was toch allemaal -1
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he. Dan zat ik nu jouw lelijke vriendin misschien te batsen
mijn wagen is trouwens vetter en heeft maar 60 pkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja boeien. Ik heb geen verstand van auto's. En mijn wagen is vetter en heeft 150 pk. Daarom denk ik dat
Ik hier: "Ik hier: " "quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:01 schreef biertank het volgende:
Technische specificaties en informatie Peugeot 207 CC 1.6thp sport
Prestaties Acceleratie 0-100 km/u 8,6000004 sec
Opel Calibra 2.5i-V6
PRESTATIES
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
knappe jonge als je die eruit trekt.
What else is new?quote:
Ja jij welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want standaard schakelen mensen in Calibra's ook 100% goed en sowieso beter dan mij he
Ik kan met een Fiat Panda nog een Ferrari eruit trekken bij een stoplicht man. Iedereen trouwens.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet nieuw....... dus je vraagstelling is fout
Deze dus nietquote:
Deze niet, misschien om dat ie idd niet kan schakelen, of dat het om de langzamere 2.0 ging, dan is de peugeot idd sneller.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Deze dus niet![]()
Wat wel kan: Een calibra kan in de handen van een goed geoefende bestuurder sneller zijn dan een peugsport in de handen van een evengoed goefende bestuurder.
Een calibra turbo 4x4 heeft 200+ pk. En onder de 7 seconden onder de honderd. Never nooit niet dat je dat gaat halen met je peugeot 207 sport. Daarvoor hoef je geen verstand van auto's te hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja boeien. Ik heb geen verstand van auto's. En mijn wagen is vetter en heeft 150 pk. Daarom denk ik dat
Kudo's voor je enorme wijsheid...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Een calibra turbo 4x4 heeft 200+ pk. En onder de 7 seconden onder de honderd. Never nooit niet dat je dat gaat halen met je peugeot 207 sport. Daarvoor hoef je geen verstand van auto's te hebben.
koop testosteron !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef Antaresje het volgende:
Of je geeft die gast gewoon de ruimte, hou je zelf tijd over om je te concentreren op het overige verkeer, en kan hij zich naar hartelust met 150 tegen een boom vouwen. Het is precies dit soort achterlijk haantjes gedrag van beide kanten wat er voor zorgt dat iedereen er langer over doet om op z'n werk te komen. Als je dan echt zo'n verstandige HBO'er bent, gedraag je d'r dan ook naar.
Dat soort mensen moeten juist vooral niet maar hun zin gegeven worden. Laat ze maar afgestraft worden door de overige weggebruikers. Dat soort paupers leren zich maar te gedragen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef Antaresje het volgende:
Of je geeft die gast gewoon de ruimte, hou je zelf tijd over om je te concentreren op het overige verkeer, en kan hij zich naar hartelust met 150 tegen een boom vouwen. Het is precies dit soort achterlijk haantjes gedrag van beide kanten wat er voor zorgt dat iedereen er langer over doet om op z'n werk te komen. Als je dan echt zo'n verstandige HBO'er bent, gedraag je d'r dan ook naar.
Poe hey, ik ben echt ondder de indrukquote:Mijn geluk: Ik heb een dikke 150 pk. onder de motorkap
dan rijd je onverantwoord hard?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
...
Echter op een verantwoorde manier. Behalve dan in 30 km zones.
...
Ja, hoho, 200+ pk is in de autowereld natuurlijk geen 200+ pk. Klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef fathank het volgende:
Een calibra turbo 4x4 heeft 200+ pk. En onder de 7 seconden onder de honderd. Never nooit niet dat je dat gaat halen met je peugeot 207 sport. Daarvoor hoef je geen verstand van auto's te hebben.
edit: Mits calibra fatsoenlijk onderhouden en in handen van iemand die fatsoenlijk kan rijden.
Nu zeg je een aantal dingen in 1 zin die gewoon niet kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef fathank het volgende:
edit: Mits calibra fatsoenlijk onderhouden en in handen van iemand die fatsoenlijk kan rijden.
De grootste asocialen op de weg zijn nog altijd de leaserijders. Het is immers toch niet hun eigen auto. btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk. Dus je praat poep (zoals in ieder topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu zeg je een aantal dingen in 1 zin die gewoon niet kunnen
Mag ik je aanraken ? Want je kent mensen met wagens van 300+ PK ! Mensen met pauperwagens, tuig van de richel ! Oh man jij bent cool. Bestaan er posters van je ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
De grootste asocialen op de weg zijn nog altijd de leaserijders. Het is immers toch niet hun eigen auto. btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk. Dus je praat poep (zoals in ieder topic)
Jij kent calibra'squote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk.
ja of je sigaret in een voorbijkomende cabrio tossen zodat die ook pwnd is !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehehe, de voorsorteertruck.
En dan lachen als je zo voor blijft!
dus hoef je dit volgende keer ook niet te ontkennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Hehehehe goeie OP
Vind het ook altijd heerlijk die frusties te irriteren.
ja ga hem vooral meer frustreren.. dan zal hij bij de volgende auto iets meer afstand houdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten juist vooral niet maar hun zin gegeven worden. Laat ze maar afgestraft worden door de overige weggebruikers. Dat soort paupers leren zich maar te gedragen.
Zijn mensen die meer geld in hun auto steken (en nee niet in "styling"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken ? Want je kent mensen met wagens van 300+ PK ! Mensen met pauperwagens, tuig van de richel ! Oh man jij bent cool. Bestaan er posters van je ?
Gaat mij net zoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:27 schreef deepart het volgende:
Zuur
Ik reed laatst 100 waar je 80 mocht, en toen naderde er een amerikaans busje, ging die zwaar dicht op me bumper zitten.. Dus ik keek het even aan, maar het bleef zo.. Dus ik gas terug.. Gaf hij mistlichtDoe dan grootlicht maargoed..
Dus hij erriteert zich de tering.. En blijft bumperkleven.. Dus ik trap hem eens op zijn rem, want er liep een konijn over de weg
Die gast levensgevaarlijk over een uitvoegstrook en derna over de andere weghelft mij inhalen en afsnijden.. En dat allemaal terwijl er allemaal auto's aankwamen..
Bumperkleven wanneer iemand te zacht rijd vind ik goed, maar niet als ik al 20+ rij..
Dus lees je toevallig mee domme kut yank.. vieze redneck... Vouw jezelf om een boom
Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:54 schreef -9eert- het volgende:
waarom laat je die gasten er niet gewoon langs als het je irriteert? dan ben je van het gezeur af en kun je rustig verder rijden. Die gasten zijn idd soms gevaarlijk bezig, maar als je ze in de weg gaat zitten is de kans nog groter dat er ongelukken geburen. Hier in Zuid Afrika gaat men uit beleefdheid over de gele (wit in NL) lijn heen om diegene er langs te laten. Niks geen gezeur en agressie in het verkeer, gewoon lekkah koersen.
ik rij zelf btw opel astra, 0 - 100 in 1,5 minuut zelfs al stop je er een turbo in...
de enige die zich een oor aan naait ben je zelf. In mijn ogen maak je je druk om niks, tuurlijk heeft hij het recht niet om te gaan bumperkleven etc. maar dat geeft jou niet gelijk het recht om hetzelfde te doen hetzij in andere vorm.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.
je bent een kind!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.
check je eigen ondertitel, en kijk dan nog een naar je post stakker...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
een man zou zich niet druk maken en al helemaal geen gaatjes expres dichtrijden e.d.
een man behoud zijn eigen snelheid en het boeit hem verder niks!
Nou dan ben ik schijnbaar anders dan anderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
een man zou zich niet druk maken en al helemaal geen gaatjes expres dichtrijden e.d.
Neen, een echte man houdt rekening met het overige verkeer. Zie veel te vaak van die klapdeurjosti's die strak voor zich uitkijken en totaal geen idee hebben wat er om hun heen gebeurt, wat dus vaak weer voor lastige situaties zorgt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
you the man manquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
check je eigen ondertitel, en kijk dan nog een naar je post stakker...
jij ligt iemand dwars. jij gaat spelletjes spelen ten koste van de verkeersveiligheid... besef dat eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en als anderen me dwarsliggen dan pak ik ze terug.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
you the man manits just lyrics from a song
Als iemand mij dusdanig hindert dat ik mezelf onveilig voel zal ik er idd alles aan doen om hem het zo onveilig mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:52 schreef rival het volgende:
jij ligt iemand dwars. jij gaat spelletjes spelen ten koste van de verkeersveiligheid... besef dat eens!
natuurlijk, die klever is al (:') ) levensgevaarlijk, maar jij maakt het allemaal erger!
en dat mijn vriend, maakt jou een kind!
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...quote:
en dat slaat trouwens alleen maar op het circuit.. niet op de openbare weg.... dus als je eens tijd teveel hebt...quote:
een trotse linksrijder, en daarachter een trotse bumperklever! denken beide dat ze zelf goed zitten en de ander fout!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef -9eert- het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...
lolz, het gaat over een zielig bumperkleefpersoontjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef -9eert- het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...
als je niks nieuws in te brengen hebt mag je ook gaan hardlopen hoor
Dus feitelijk wat jij zegt is: laat iedereen maar lekker z'n gang gaan met hun aso gedrag e.d.? Tja, kwestie van tijd voordat het helemaal een zootje word als dat soort pauperlui maar hun zin krijgen en het de volgende keer weer gaan doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef -9eert- het volgende:
en wat betreft dat Oog om oog, tand om tand... niet gaan huilen en topics openen als iemand zich misdraagt op de weg, je doet het zelf ook. Dat heet hypocritie.
Doe wat je niet laten kan. Koekje dabai?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Boh gek. Jullie reichen mich hendig op !
Denk dat ik dadelijk serieus agressief gaan rijden met al die mietjes op de weg als ik dat zo hoor.
Dan heb ik nog liever een Calibra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |