Dat soort mensen moeten juist vooral niet maar hun zin gegeven worden. Laat ze maar afgestraft worden door de overige weggebruikers. Dat soort paupers leren zich maar te gedragen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:12 schreef Antaresje het volgende:
Of je geeft die gast gewoon de ruimte, hou je zelf tijd over om je te concentreren op het overige verkeer, en kan hij zich naar hartelust met 150 tegen een boom vouwen. Het is precies dit soort achterlijk haantjes gedrag van beide kanten wat er voor zorgt dat iedereen er langer over doet om op z'n werk te komen. Als je dan echt zo'n verstandige HBO'er bent, gedraag je d'r dan ook naar.
Poe hey, ik ben echt ondder de indrukquote:Mijn geluk: Ik heb een dikke 150 pk. onder de motorkap
dan rijd je onverantwoord hard?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
...
Echter op een verantwoorde manier. Behalve dan in 30 km zones.
...
Ja, hoho, 200+ pk is in de autowereld natuurlijk geen 200+ pk. Klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef fathank het volgende:
Een calibra turbo 4x4 heeft 200+ pk. En onder de 7 seconden onder de honderd. Never nooit niet dat je dat gaat halen met je peugeot 207 sport. Daarvoor hoef je geen verstand van auto's te hebben.
edit: Mits calibra fatsoenlijk onderhouden en in handen van iemand die fatsoenlijk kan rijden.
Nu zeg je een aantal dingen in 1 zin die gewoon niet kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef fathank het volgende:
edit: Mits calibra fatsoenlijk onderhouden en in handen van iemand die fatsoenlijk kan rijden.
De grootste asocialen op de weg zijn nog altijd de leaserijders. Het is immers toch niet hun eigen auto. btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk. Dus je praat poep (zoals in ieder topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu zeg je een aantal dingen in 1 zin die gewoon niet kunnen
Mag ik je aanraken ? Want je kent mensen met wagens van 300+ PK ! Mensen met pauperwagens, tuig van de richel ! Oh man jij bent cool. Bestaan er posters van je ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
De grootste asocialen op de weg zijn nog altijd de leaserijders. Het is immers toch niet hun eigen auto. btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk. Dus je praat poep (zoals in ieder topic)
Jij kent calibra'squote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
btw ik ken genoeg goed onderhouden calibra's. Zelfs 2 stuks met 300+ pk.
ja of je sigaret in een voorbijkomende cabrio tossen zodat die ook pwnd is !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehehe, de voorsorteertruck.
En dan lachen als je zo voor blijft!
dus hoef je dit volgende keer ook niet te ontkennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Hehehehe goeie OP
Vind het ook altijd heerlijk die frusties te irriteren.
ja ga hem vooral meer frustreren.. dan zal hij bij de volgende auto iets meer afstand houdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten juist vooral niet maar hun zin gegeven worden. Laat ze maar afgestraft worden door de overige weggebruikers. Dat soort paupers leren zich maar te gedragen.
Zijn mensen die meer geld in hun auto steken (en nee niet in "styling"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken ? Want je kent mensen met wagens van 300+ PK ! Mensen met pauperwagens, tuig van de richel ! Oh man jij bent cool. Bestaan er posters van je ?
Gaat mij net zoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:27 schreef deepart het volgende:
Zuur
Ik reed laatst 100 waar je 80 mocht, en toen naderde er een amerikaans busje, ging die zwaar dicht op me bumper zitten.. Dus ik keek het even aan, maar het bleef zo.. Dus ik gas terug.. Gaf hij mistlichtDoe dan grootlicht maargoed..
Dus hij erriteert zich de tering.. En blijft bumperkleven.. Dus ik trap hem eens op zijn rem, want er liep een konijn over de weg
Die gast levensgevaarlijk over een uitvoegstrook en derna over de andere weghelft mij inhalen en afsnijden.. En dat allemaal terwijl er allemaal auto's aankwamen..
Bumperkleven wanneer iemand te zacht rijd vind ik goed, maar niet als ik al 20+ rij..
Dus lees je toevallig mee domme kut yank.. vieze redneck... Vouw jezelf om een boom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |