abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60035264
"Sportieve rijders", ik heb er een grafhekel aan. Meestal figuren in asobakken of wagens die zijn opgepimpt tot asobak. De sportieve rijder is te herkennen aan zijn rijstijl: Hard, irritant, dwingend en bovendien agressie opwekkend.
Ik ga hier niet mr.schijnheil spelen, want ik hou ook wel van een trapje op het gaspedaal. Echter op een verantwoorde manier. Behalve dan in 30 km zones.

Maar goed. We schrijven vanmorgen 08:00 ong. Boswachter is op weg naar zijn job, 100% NL op standje 20 en een lekker sigaretje op mn muil om de morgen te beginnen. Het eerste half uur bestaat bij mij uit wakker worden, dus ik heb moeite met mensen die me irriteren, mensen die tegen me praten en eigenlijk in het algemeen mensen.
Boswachter rijdt al meelallend op een nummer van Rene Schuurmans lekker chillend 90 buiten de bebouwde kom. --> LAAT HET ZONNETJE MAAAAAAAAAR SCHIJJJJJJJNEN !!!!!! (dit zag er ongeveer uit like thuis, maar dan in de auto whehe)

Al trekkend aan mijn sigaretje viel mijn oog op de achteruitkijkspiegel een een auto die met rasse schreden naderde. Wat me opviel was de manier van rijden: Slingerend, kijken naar elke mogelijkheid om toch even langs me te knallen en bovendien hinderlijk. Meneer vond het volgens mij nodig om zijn bumper te laten kussen met de mijne. Gelukkig vond mijn auto de zijne lelijk en kwam het er niet van.
Ter visualisatie --> Zoiets was het wat achter me reed (zelfde type, ander kleurtje etc.)

En zoals ik al zei: Boswachter haat mensen in de vroege morgen en boswachter wist ook dat het vrij lastig inhalen was op deze streekweg. Dus wat ging ik doen: Lekker mijn vaart minderen zodat meneer de tuner zich nog opgefokter ging voelen. Elke keer als pet en oorbel net dacht een gaatje te hebben gevonden gaf ik gas zodat zijn kansen om in te halen tot 0 werden gereduceerd.

Totdat we bij het eerste stoplicht kwamen. Meneer ging de voorsorteer truc doen. D.w.z. je wagen op een links/rechts afslaanstrook zetten en wannneer het groen is bij degene wat rechtdoor gaan even de hele rij achter je laten door ook rechtdoor te vliegen. Maar gelukkig was dit een gevalletje HBO vs. LTS. Ik had hem door de loser.
Mijn geluk: Ik heb een dikke 150 pk. onder de motorkap dus 99% van de petjes zal het van me verliezen, maar goed dat terzijde.
Toen sprong mijn stoplicht op groen. Ik zag hem wild worden en inderdaad hij trok op. Met speels gemak trok ik Mr. Calibra eruit en omdat mijn inmiddels nieuwe achterligger ook gas bij had gegeven stond mn grote vriend midden op de linkerweghelft stil omdat hij niet kon invoegen. PWND zou je zeggen ! Ja dat was ie ook. Ik had er een klein stijfje van gekregen i.i.g.

Totdat een 25 minuten geleden een Opel Calibra het terrein opdraaide met een kapotte voorbumper. Bleek de zoon van de baas te zijn die hier vakantiewerk komt doen. Nu probeer ik me dus continue achter de computer te verbergen zodat ik niet herkend wordt. Dadelijk wordt ik nog in elkaar geslagen en daarna ontslagen

Klacht: In een auto kan ik mijn stoerigheid compenseren met PK's , maar in real-life niet want ik heb niet net zoveel vrijetijd als LTSers die 5 uur p.d. in de sportschool rondhangen.

H.E.L.P.

S.O.S.

112

U MAD?
pi_60035282
quote:
100% NL op standje 20
Hier stopte ik met lezen
pi_60035319
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef STING het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen
Hield je het nog vrij lang vol
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_60035333
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef the_jestert het volgende:

[..]

Hield je het nog vrij lang vol
sorry
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:02:50 #5
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_60035336
Leuke wending op het einde, je moet echt eens een boek uitbrengen
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:07:03 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60035376
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60035377
Ik ben niet echt een hele grote fan, maar ik vond deze wel leuk
pi_60035442
Mooi verhaal. Alleen een auto kan niet met rasse schreden dichterbij komen, tenzij die auto benen heeft.
pi_60035455
Hehehehe goeie OP

Vind het ook altijd heerlijk die frusties te irriteren. Het is een soort sportgeworden aangezien iedere randmongool rond een uur of 8 een frustie is. Vanochtend op de A1 zoeentje die wel even een vrachtwagen dacht te koppen. Helaas remde de vrachtwagen want van mij had ie eronder mogen belanden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:14:55 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60035467
Een fatsoenlijke Calibra (turbo, met 4x4) rij je er echt niet uit met je 150 pk. Tenzij je 150 pk op 2 wielen hebt ipv 4 wielen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60035488
O boswachter, er wacht jou een grote toekomst als mod!
pi_60035493
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef fathank het volgende:
Een fatsoenlijke Calibra (turbo, met 4x4) rij je er echt niet uit met je 150 pk. Tenzij je 150 pk op 2 wielen hebt ipv 4 wielen.
Ik denk dat die van mij elke Calibra er wel uit trekt (nee niet om op te scheppen , just pimping). Behalve als de Calibra voorzien is van 2 straaljagermotoren.
U MAD?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:23:18 #13
130803 Gripper
Get a grip
pi_60035573
Ik vind dat je een prettige schrijfstijl over de bühne brengt, zo op de vroege vrijdagochtend.

Houd moed, het is bijna weekend!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_60035600
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef Upsetter het volgende:
Mooi verhaal. Alleen een auto kan niet met rasse schreden dichterbij komen, tenzij die auto benen heeft.
Nooit gezien dan

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60035617
* BroesWillems is benieuwd wat voor een auto meester boswachter heeft....
pi_60035620
Zuur

Ik reed laatst 100 waar je 80 mocht, en toen naderde er een amerikaans busje, ging die zwaar dicht op me bumper zitten.. Dus ik keek het even aan, maar het bleef zo.. Dus ik gas terug.. Gaf hij mistlicht Doe dan grootlicht maargoed..

Dus hij erriteert zich de tering.. En blijft bumperkleven.. Dus ik trap hem eens op zijn rem, want er liep een konijn over de weg

Die gast levensgevaarlijk over een uitvoegstrook en derna over de andere weghelft mij inhalen en afsnijden.. En dat allemaal terwijl er allemaal auto's aankwamen..

Bumperkleven wanneer iemand te zacht rijd vind ik goed, maar niet als ik al 20+ rij..

Dus lees je toevallig mee domme kut yank.. vieze redneck... Vouw jezelf om een boom
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60035672
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:25 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nooit gezien dan

[ afbeelding ]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:31:08 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60035675
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik denk dat die van mij elke Calibra er wel uit trekt (nee niet om op te scheppen , just pimping). Behalve als de Calibra voorzien is van 2 straaljagermotoren.
Dat denk je dan mooi verkeerd . Of je moet een Lotus Elise rijden ofzo met 150 pk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60035725
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:26 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is benieuwd wat voor een auto meester boswachter heeft....
207 Sport Lease FTW
U MAD?
pi_60035733
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat denk je dan mooi verkeerd . Of je moet een Lotus Elise rijden ofzo met 150 pk.
ja boeien. Ik heb geen verstand van auto's. En mijn wagen is vetter en heeft 150 pk. Daarom denk ik dat
U MAD?
pi_60035770
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

207 Sport Lease FTW
Peugeot....

boswachter -1
pi_60035824
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Peugeot....

boswachter -1
Had ik Volkswagen, Seat, BMW, Mercedes of Ferrari gezegd, het was toch allemaal -1

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he. Dan zat ik nu jouw lelijke vriendin misschien te batsen
U MAD?
pi_60035858
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:44 schreef Devlinsect het volgende:
Samenvatting van dit Boomlaars topic?
Samenvatting

H.E.L.P.

S.O.S.

112
U MAD?
pi_60035871
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Had ik Volkswagen, Seat, BMW, Mercedes of Ferrari gezegd, het was toch allemaal -1

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he. Dan zat ik nu jouw lelijke vriendin misschien te batsen
1 - 0 voor Bossie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')