"Sportieve rijders", ik heb er een grafhekel aan. Meestal figuren in asobakken of wagens die zijn opgepimpt tot asobak. De sportieve rijder is te herkennen aan zijn rijstijl: Hard, irritant, dwingend en bovendien agressie opwekkend.
Ik ga hier niet mr.schijnheil spelen, want ik hou ook wel van een trapje op het gaspedaal. Echter op een verantwoorde manier. Behalve dan in 30 km zones.
Maar goed. We schrijven vanmorgen 08:00 ong. Boswachter is op weg naar zijn job, 100% NL op standje 20 en een lekker sigaretje op mn muil om de morgen te beginnen. Het eerste half uur bestaat bij mij uit wakker worden, dus ik heb moeite met mensen die me irriteren, mensen die tegen me praten en eigenlijk in het algemeen mensen.
Boswachter rijdt al meelallend op een nummer van Rene Schuurmans lekker chillend 90 buiten de bebouwde kom. --> LAAT HET ZONNETJE MAAAAAAAAAR SCHIJJJJJJJNEN !!!!!! (dit zag er ongeveer uit like thuis, maar dan in de auto whehe)
![]()
Al trekkend aan mijn sigaretje viel mijn oog op de achteruitkijkspiegel een een auto die met rasse schreden naderde. Wat me opviel was de manier van rijden: Slingerend, kijken naar elke mogelijkheid om toch even langs me te knallen en bovendien hinderlijk. Meneer vond het volgens mij nodig om zijn bumper te laten kussen met de mijne. Gelukkig vond mijn auto de zijne lelijk en kwam het er niet van.
Ter visualisatie --> Zoiets was het wat achter me reed (zelfde type, ander kleurtje etc.)
![]()
En zoals ik al zei: Boswachter haat mensen in de vroege morgen en boswachter wist ook dat het vrij lastig inhalen was op deze streekweg. Dus wat ging ik doen: Lekker mijn vaart minderen zodat meneer de tuner zich nog opgefokter ging voelen. Elke keer als pet en oorbel net dacht een gaatje te hebben gevonden gaf ik gas zodat zijn kansen om in te halen tot 0 werden gereduceerd.
Totdat we bij het eerste stoplicht kwamen. Meneer ging de voorsorteer truc doen. D.w.z. je wagen op een links/rechts afslaanstrook zetten en wannneer het groen is bij degene wat rechtdoor gaan even de hele rij achter je laten door ook rechtdoor te vliegen. Maar gelukkig was dit een gevalletje HBO vs. LTS. Ik had hem door de loser.
Mijn geluk: Ik heb een dikke 150 pk. onder de motorkap dus 99% van de petjes zal het van me verliezen, maar goed dat terzijde.
Toen sprong mijn stoplicht op groen. Ik zag hem wild worden en inderdaad hij trok op. Met speels gemak trok ik Mr. Calibra eruit en omdat mijn inmiddels nieuwe achterligger ook gas bij had gegeven stond mn grote vriend midden op de linkerweghelft stil omdat hij niet kon invoegen. PWND zou je zeggen ! Ja dat was ie ook. Ik had er een klein stijfje van gekregen i.i.g.
Totdat een 25 minuten geleden een Opel Calibra het terrein opdraaide met een kapotte voorbumper. Bleek de zoon van de baas te zijn die hier vakantiewerk komt doen. Nu probeer ik me dus continue achter de computer te verbergen zodat ik niet herkend wordt. Dadelijk wordt ik nog in elkaar geslagen en daarna ontslagen
Klacht: In een auto kan ik mijn stoerigheid compenseren met PK's , maar in real-life niet want ik heb niet net zoveel vrijetijd als LTSers die 5 uur p.d. in de sportschool rondhangen.
H.E.L.P.
S.O.S.
112