Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:54 schreef -9eert- het volgende:
waarom laat je die gasten er niet gewoon langs als het je irriteert? dan ben je van het gezeur af en kun je rustig verder rijden. Die gasten zijn idd soms gevaarlijk bezig, maar als je ze in de weg gaat zitten is de kans nog groter dat er ongelukken geburen. Hier in Zuid Afrika gaat men uit beleefdheid over de gele (wit in NL) lijn heen om diegene er langs te laten. Niks geen gezeur en agressie in het verkeer, gewoon lekkah koersen.
ik rij zelf btw opel astra, 0 - 100 in 1,5 minuut zelfs al stop je er een turbo in...
de enige die zich een oor aan naait ben je zelf. In mijn ogen maak je je druk om niks, tuurlijk heeft hij het recht niet om te gaan bumperkleven etc. maar dat geeft jou niet gelijk het recht om hetzelfde te doen hetzij in andere vorm.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.
je bent een kind!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ik hen er niet langs laat ? Omdat ik een man ben. En mannen laten zich geen oor aannaaien op de weg.
check je eigen ondertitel, en kijk dan nog een naar je post stakker...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
een man zou zich niet druk maken en al helemaal geen gaatjes expres dichtrijden e.d.
een man behoud zijn eigen snelheid en het boeit hem verder niks!
Nou dan ben ik schijnbaar anders dan anderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
een man zou zich niet druk maken en al helemaal geen gaatjes expres dichtrijden e.d.
Neen, een echte man houdt rekening met het overige verkeer. Zie veel te vaak van die klapdeurjosti's die strak voor zich uitkijken en totaal geen idee hebben wat er om hun heen gebeurt, wat dus vaak weer voor lastige situaties zorgt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je bent een kind!
you the man manquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
check je eigen ondertitel, en kijk dan nog een naar je post stakker...
jij ligt iemand dwars. jij gaat spelletjes spelen ten koste van de verkeersveiligheid... besef dat eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en als anderen me dwarsliggen dan pak ik ze terug.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
you the man manits just lyrics from a song
Als iemand mij dusdanig hindert dat ik mezelf onveilig voel zal ik er idd alles aan doen om hem het zo onveilig mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:52 schreef rival het volgende:
jij ligt iemand dwars. jij gaat spelletjes spelen ten koste van de verkeersveiligheid... besef dat eens!
natuurlijk, die klever is al (:') ) levensgevaarlijk, maar jij maakt het allemaal erger!
en dat mijn vriend, maakt jou een kind!
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...quote:
en dat slaat trouwens alleen maar op het circuit.. niet op de openbare weg.... dus als je eens tijd teveel hebt...quote:
een trotse linksrijder, en daarachter een trotse bumperklever! denken beide dat ze zelf goed zitten en de ander fout!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef -9eert- het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...
lolz, het gaat over een zielig bumperkleefpersoontjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef -9eert- het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben het volledig met Jumparound eensch, als je een trots persoon bent mag je anderen terug-terroriseren op de weg. Wee je gebeente als je mij in de weg zit, want ik ben een trots man en ik pak je terug...
als je niks nieuws in te brengen hebt mag je ook gaan hardlopen hoor
Dus feitelijk wat jij zegt is: laat iedereen maar lekker z'n gang gaan met hun aso gedrag e.d.? Tja, kwestie van tijd voordat het helemaal een zootje word als dat soort pauperlui maar hun zin krijgen en het de volgende keer weer gaan doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef -9eert- het volgende:
en wat betreft dat Oog om oog, tand om tand... niet gaan huilen en topics openen als iemand zich misdraagt op de weg, je doet het zelf ook. Dat heet hypocritie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |