abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60020529
ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger, maar ik heb sinds gisteren buikpijn en wat bloedverlies... niet veel maar steeds beetje bij beetje. is dat normaal? is er iemand die daar ervaring mee heeft? ben een beetje ongerust daarover...
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:12:14 #2
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60020660
Bel je huisarts even op.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60020671
Misschien toch even naar de dokter.. lijkt me als ik dit hoor toch nie zo goed en ik vind het ook nie zo heel verstandig dat je raad hierom vraagt i.p.v naar de huis arts gaat. Komt allemaal door die eigen riscico ben ik bang :S
pi_60020774
Zou langs de huisarts gaan en vragen om door verwijzing naar gyneacologie of vraag of de verloskundige wil kijken of het vruchtje is afgestoten en het een miskraam is. Niets is erger dan de onzekerheid in deze periode.
  Vis een optie? donderdag 10 juli 2008 @ 15:52:16 #5
70532 loveli
N
pi_60021699
Altijd bij bloedverlies de huisarts of verloskundige bellen!
crap in = crap out
pi_60021727
bedankt, ik heb net ingesproken, ik wacht nu op dat ik teruggebeld word... bah, ben er niet gerust op...
pi_60021817
sterkte
pi_60021842
bloedverlies hoeft niet meteen het ergste te zijn.. Vaak is het een adertje, of dat de placenta onderin ligt. Bloedverlies in de eerste weken komt best vaak voor.

Bij de Gyn kan je een echo krijgen, dan kunnen ze zien of het hartje klopt (bij 6 weken).

Oh, en ik had bij 14 weken wat bloedverlies, en nu een dochter van 5 maanden
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:02:05 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60021934
Hier staan een hoop ervaringen, zowel positief als negatief Bloedverlies tijdens de zwangerschap
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60027943
ik heb net de verloskundige aan de telefoon gehad, had vanmiddag ingesproken.
ze probeert me morgen tussen het drukke schema te krijgen. lukt dat, dan belt ze me en mag ik meteen komen voor een echo om te zien of het goed is. ze liet in ieder geval overkomen dat het het goed is dat het bloed niet helder rood is, maar meer bruinig en maar heel weinig...
  Milf donderdag 10 juli 2008 @ 21:01:26 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_60028018
Als het bloed een beetje bruinig is is het vaak nog wat "oud" bloed wat er nog zat. Ook ik had bloedverlies en buikpijn ( je baarmoeder groeit en dan kan menustruatieachtige krampen geven ) en mijn kleine is nu al anderhalf.

Succes morgen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_60028229
dank je wel Nikky, dat doet me goed om te horen. Het zal ook wel goed zijn hoop ik, maar mijn gevoel speelt zo met me op het moment...
pi_60028571
Mijsje, ik ken je gevoelens van twijfel, angst en hoop. Heel veel succes morgen, dat het niet helderrood is, is een goed teken. Nogmaals: heeeel veeeel succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60029505
dank je wel Mefke, het doet me goed dat mensen met me meedenken. het stelt me al meer gerust, samen met dat ik dus de verloskundige al heb gesproken...
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:12:32 #15
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60029624
Heel veel sterkte mijsje, ik hoop dat het inderdaad is wat hierboven aangegeven werd
Tot die tijd brand ik n kaarsje voor je.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:39:40 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_60031830
Sterkte Mijsje, hier ook een successtory, maar zelfs al die successtory;s zal jouw onzekerheid op dit moment niet minder maken, want het is gewoon vervelend en eng
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60035040
Och Mijsje, wat eng.. Heeeeel veeeeel succes bij de verloskundige!! *knuff*

[ Bericht 14% gewijzigd door Twinkly op 11-07-2008 09:12:13 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_60035197
Sterkte vandaag mijsje!! Ik ga voor je duimen dat alles goed zit en dat je vandaag gerustgesteld wordt!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:39:38 #19
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60035766
Mijsje heel erg veel succes en sterkte, ik duim voor je dat alles goed zit!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:47:31 #20
81237 releaze
best of both worlds
pi_60035868
Ik hoop voor je dat het goed zit mijsje!
pi_60038348
Sterkte Mijsje, ik duim voor je!
pi_60039207
het doet me goed dat zoveel mensen met me meeleven... ik hoop ook zo dat er niks is en dat er straks gewoon een kloppend hartje in beeld is, maar het bloeden is wat erger geworden...
ik heb om 2 uur de echo... ben er eigenlijk een beetje bang voor... maar ik wil van de onzekerheid af...
hopen dat mijn story ook een succes story wordt...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:56:55 #23
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60039332
Heel veel succes. Nog een uurtje en dan weet je meer. Ik duim voor je.
pi_60039344
Heel veel succes, mijsje! Ik duim ook voor je.
pi_60039407
Ik duim ook nog even mee mijsje!
Bij dit soort dingen gewoon meteen in de telefoon hangen hoor als je je onzeker voelt!
Beter tien keer voor niets dan 1 keer te weinig.

pi_60039420
ik hoop dat alles goed is!
Voices tell me I'm the shit.
pi_60041729
hoop voor je dat alles goed is...

*knuf*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:45:35 #28
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_60041830
Heel veel suc6! Als het goed is heb je nou net de echo achter de rug!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_60042649
Succes mijsje! Ik duim voor je dat alles oke is
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:56:23 #30
81237 releaze
best of both worlds
pi_60043593
Hoewel ik van harte hoop dat alles goed eruit ziet bij de vlos wil ik voor het geval dat het toch mis blijkt te zijn een paar tips geven... Zorg ervoor dat je sterke pijnstillers in huis hebt en een kruik. Is het mis dan kan je gelijk beginnen met slikken van pijnstillers want dit zal een paar klappen van het miskraamproces opvangen. Ook de kruik kan de pijn een beetje opvangen: het heeft bij mij toenertijd iig geholpen.

Een van de dingen die je absoluut niet mag doen is tampons gebruiken. Van die grote maandverbandjes, always night ofzo, is goed om in huis te hebben. Koop gelijk een verpakking of 3-4.
Zorg ervoor dat je de dingetjes die je van het weekend nog allemaal wilde doen geregeld worden. Besteed het uit, zeg afspraken af, dat soort dingen. Goede voorbereiding maakt een miskraam een stuk draaglijker, zodat je je kan focussen op het enorme gebeuren, emotioneel en fysiek.

als het een miskraam is dan zal je ongeveer een week lang bloeden. Na een week is het meestal wel over.

Nogmaals, ik hoop echt dat je goed nieuws hebt gekregen van de vlos, maar voor het geval dat wilde ik je dit toch nog even meegeven.
pi_60043943
we zijn terug , ze ligt even op bed zal vanavond wel verhaal doen.

Kort komt het er op neer : niks te vinden , ook niet dat ze uberhaupt zwanger is / ook geen leeg vruchtzakje wat dan wel weer positief is . Komende week krijgt ze een inwendige echo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_60044013
Met een inwendige echo is meer te zien, hopelijk komt jullie beeb hierop tevoorschijn....balen dat je dan nog een poos moet wachten. Tis toch weer allemaal spanning wat dat met zich meebrengt.
Volgens mij is het trouwens wel zo dat er in het begin van de zwangerschap nog weinig te zien is met een uitwendige echo. Volgens mij is er pas met een week of 12 wat te zien met een uitwendige echo.

Hoe is het met het vloeien dan?

toitoitoi, ik zal voor jullie duimen dat alles goed is
pi_60044062
Wat vervelend dat jullie nog een week moeten wachten! Die inwendige echo is vaak duidelijker. Bij zo'n prille zwangerschap zit de baarmoeder nog diep verstopt.

In ieder geval sterkte met de spanningen enzo!
pi_60044080
He bah, wat een onzekerheid.

Hopen dat de inwendige echo positief uitpakt! Succes!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:27:46 #35
81237 releaze
best of both worlds
pi_60044190
met een zwangerschap van zon vijf weken is meestal wel de holte zichtbaar. maar wat naar voor jullie, nog steeds niet echt duidelijkheid..
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:29:10 #36
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60044221
Heel veel sterkte met de komende week. Hopelijk goed nieuws bij de inwendige echo.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:13 #37
331 Merel
Be here now.
pi_60044519
*dikke knuffel* voor Joene en z'n mijsje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60044991
Mijsje en Joene heel veel sterkte...
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60045242
Mijsje en Joene, Sterkte.

Hopelijk bloed je nu niet meer..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60045615
Mijsje en Joene, veel sterkte.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 19:02:04 #41
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_60046924
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:44 schreef Merel het volgende:
*dikke knuffel* voor Joene en z'n mijsje
en natuurlijk ook van mij
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:12:25 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60047094
Sterkte mijsje en Joene, hopelijk hebben jullie snel goed nieuws.
pi_60047137
Mijsje en Joene, wat een onzekerheid. Ook ik hoop op goede berichten voor jullie. Sterkte met wachten.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60047154
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:14 schreef Joene het volgende:

Kort komt het er op neer : niks te vinden , ook niet dat ze uberhaupt zwanger is / ook geen leeg vruchtzakje wat dan wel weer positief is . Komende week krijgt ze een inwendige echo.
sterkte met de onzekerheid die het zeker zal opleveren
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 19:22:47 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_60047284
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:14 schreef Joene het volgende:

nou zeg.. we gaan gewoon duimen dat het goed zit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60047406
onzeker is het zeker... ik bloed nog steeds en het is roder dan gisteren. nu is het echt net of ik gewoon ongesteld ben geworden.
ik hoopte heel erg op een kloppend hartje, maar er was niks te zien, ook geen aanwijzingen dat het niet goed zou zijn...
maandag wordt de afspraak gemaakt met het ziekenhuis voor de inwendige echo, en dan weten we snel meer hopen we.
al die lieve reacties doen me heel goed, ik sta er niet alleen voor en dat helpt. dank jullie wel daarvoor. Joene wil ook zo graag helpen, maar ook hij staat machteloos... dat vind ik ook moeilijk, ik had hem graag de touwtjes in handen gegeven...
maar goed, nu eerst maar proberen positief het weekend in te gaan, als er nog wel een kindje zit, heeft dat er ook niks aan als ik nu zwaar depressief ga doen. we zien het na het weekend.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:01:51 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_60048022
Mijsje, wat klink je ongelooflijk krachtig en daar heb ik veel bewondering voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 20:06:50 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60048125
Heel veel sterkte Mijsje en Joene, dit soort onzekerheid is vreselijk. Ik ga vreselijk duimen dat het bloeden stopt en alles goed komt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60048273
Joene en mijsje, ik ga heel hard voor jullie duimen!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60048491
Ik wens jullie zoveel sterkte!

vrijdag 11 juli 2008 @ 21:30:01 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_60049701
Pff Mijsje, wat vervelend, die onzekerheid. Waarom hebben ze niet meteen een inwendige echo gemaakt? Ik heb een inwendige gehad met 6 weken. Uitwendig was toen de opmerking: waarschijnlijk niet goed. Toen keek de vk inwendig en bleek er een hartje te kloppen. Is er een kans dat je minder lang zwanger bent dan je dacht?

Heel veel succes dit weekend, ik weet wat het is. Enne, doe waar je zin in hebt...dan voel je je het prettigst. Ik duim voor je!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:34:40 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60049792
Jeetje wat spannend zeg! Heel veel sterkte met afwachten.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60055257
Sterkte met wachten, hoop dat het weekend snel om is voor jullie
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 09:12:14 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_60055489
Hoe is het nu? Beetje rustige nacht gehad?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:21:11 #55
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_60055540
He zeg, wat eng. Ik hoop dat de volgende echo gewoon een prachtig klein boontje met kloppend hartje laat zien. Sterkte in die lange week zeg.
pi_60057528
dank je wel weer...
mijn nacht was vervelend, ik kon niet goed in slaap komen en was wakker tot half 3, daarna ben ik in slaap gevallen en sliep ik wel goed door.
nu ben ik vooral erg onzeker over mezelf, bij alles wat ik voel zet ik vraagtekens.
het bloeden is wat minder geworden gelukkig.
de verloskundige had me gezegd dat ik op een emmer moest plassen de komende dagen, zodat ik kan opvangen als er iets uitkomt... ze bedoelde daarmee het vruchtje mocht dat loskomen... dat ben ik gelukkig nog niet tegengekomen... er is dus nog hoop, al wordt dat steeds minder in mjin gevoel...
mijn ouders komen vanmiddag naar me toe (160 km rijden) en dat vind ik heel fijn. verder is het weer afwachten.
en Releaze, bedankt voor de tips mocht het een miskraam worden, handig om te weten.
een lieve knuffel aan iedereen.
  Moderator zaterdag 12 juli 2008 @ 13:26:39 #57
5428 crew  miss_sly
pi_60058124
mijsje, deze tijd wachten is een hele zware tijd van onzekerheid. Ik heb vorig jaar ook zoiets gehad, alleen had ik geen idee dat het niet goed zat. We gingen voor een (inwendige) echo met 7 weken en toen zagen ze geen hartje. Omdat ik geen regelmatige cyclus had, moest ik 10 dagen wachten en dan terugkomen, omdat het zou kunnen dat ik korter zwanger was dan gedacht en er daarom nog geen hartje te zien was.

Die wachttijd vond ik erg zwaar, tussen hoop en vrees. Momenten dat ik dacht dat het toch wel goed zal zitten, maar meer dat ik wist dat het fout was. Ik heb die dagen vooral zo ingevuld als ik zelf wilde, vrijwel niemand gezien en vooral thuis op de bank gezeten. Jij zult het anders doen, maar doe het vooral zoals jij het wilt, zodat het voor jou goed voelt.

Heel veel sterkte, ook voor Joene Mijn vriend vond het ook heel moeilijk, omdat hij niets kon doen om het gemakkelijker te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:31:17 #58
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60059072
Joene wat moeilijk, dat afwachten. Mijsje ook een je klinkt zo dapper. Dat wachten is verschrikkellijk. Is het wel goed, of niet goed? Hoe zit het nu? Ik hoop zo dat de echo goed is en dat we over 7 maanden een foto van een echte joenebeeb zien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60064354
Mijsje, ik duim mee voor jullie dat jullie maandag een kloppend hartje te zien krijgen!
pi_60064452
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:26 schreef miss_sly het volgende:
mijsje, deze tijd wachten is een hele zware tijd van onzekerheid. Ik heb vorig jaar ook zoiets gehad, alleen had ik geen idee dat het niet goed zat. We gingen voor een (inwendige) echo met 7 weken en toen zagen ze geen hartje. Omdat ik geen regelmatige cyclus had, moest ik 10 dagen wachten en dan terugkomen, omdat het zou kunnen dat ik korter zwanger was dan gedacht en er daarom nog geen hartje te zien was.

Die wachttijd vond ik erg zwaar, tussen hoop en vrees. Momenten dat ik dacht dat het toch wel goed zal zitten, maar meer dat ik wist dat het fout was. Ik heb die dagen vooral zo ingevuld als ik zelf wilde, vrijwel niemand gezien en vooral thuis op de bank gezeten. Jij zult het anders doen, maar doe het vooral zoals jij het wilt, zodat het voor jou goed voelt.

Heel veel sterkte, ook voor Joene Mijn vriend vond het ook heel moeilijk, omdat hij niets kon doen om het gemakkelijker te maken.
wat zal dat ook voor jou moeilijk geweest zijn.. en inderdaad ook voor je vriend, Joene wil graag heel goed voor me zorgen, maar hij kan ook niks echt doen voor me... alleen me een beetje uit de weg gaan, en dat doet hij heel lief... Ik wacht met smart op de echo, want dan is er eindelijk duidelijkheid... welke kant dat dan ook op gaat.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef YPPY het volgende:
Ik hoop zo dat de echo goed is en dat we over 7 maanden een foto van een echte joenebeeb zien.
dat hopen wij ook, maar die hoop wordt wel steeds minder ben ik bang... zoveel als ik al gevloeid heb ondertussen, is gewoon eng...
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:10:09 #61
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60066037
Sterkte mijsje
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60075667
gatver, wat een onzekerheid allemaal!
Heel veel sterkte en ik blijf wel even in de gaten houden hoe het gaat intussen!
Ik hoop dat er vandeweek positief nieuws komt voor jullie.

† In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 15:04:54 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_60075795
Mijs en Joene hoe is het nu? Is het vloeien gestopt? Was zeker wel fijn dat je ouders gisteren gekomen zijn hè Mijs!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_60075881
Jeetje, dat is even schrikken zeg!

Ik hoop dat het vloeien gestopt is en dat de inwendige echo morgen meer duidelijkheid en hopelijk zekerheid geeft. Gelukkig zijn er veel mensen om jullie heen om jullie in deze onzekere tijd te steunen!

Ik duim voor een positieve echo morgen!

pi_60077254
dank je wel...
het vloeien is nog steeds niet gestopt...
maar goed, morgen weten we meer...
@fannetje: ik sms wel even hoe de echo is gegaan... ik weet niet zeker of ik maandag al terecht kan, maar als het achter de rug is, laat ik het even weten...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 16:41:22 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60077541
mijsje, ik heb een poos gewacht voor ik hier reageerde, omdat ik het zo moeilijk vind, jij zit in de stress en zelf ben ik zo blij dat alles goed is/gaat. ik weet dan ook niet goed wat ik moet zeggen om je te steunen of troosten, maar ik wens je wel alle sterkte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60077687
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef DJMO het volgende:
mijsje, ik heb een poos gewacht voor ik hier reageerde, omdat ik het zo moeilijk vind, jij zit in de stress en zelf ben ik zo blij dat alles goed is/gaat. ik weet dan ook niet goed wat ik moet zeggen om je te steunen of troosten, maar ik wens je wel alle sterkte
dat doet me goed DJMO, bedankt.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:52:27 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60077732
Mijsje is het meisje van Joene?

Sterkte allebei. heel naar, die onzekerheid.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2008 @ 17:24:46 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60078335
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef mijsje het volgende:

[..]

dat doet me goed DJMO, bedankt.
geen dank, ik wilde dat ik meer kon doen om je te helpen, maar dat kan ik helaas niet.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60084621
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:04 schreef just me het volgende:
Mijs en Joene hoe is het nu? Is het vloeien gestopt? Was zeker wel fijn dat je ouders gisteren gekomen zijn hè Mijs!!
dat was zeker even een opsteker! heel fijn om mijn ouders even te kunnen knuffelen... ik had ze net van de week blij gemaakt dat ze voor de eerste keer opa en oma zouden worden...
  zondag 13 juli 2008 @ 22:33:15 #71
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_60085033
Joene en Mijsje, hoorde het vanmiddag van JM.
Dikke knuffel van ons
hofleverancier van sterretjes :)
pi_60089717

Heel veel sterkte beebs.

Ik hoor het wel hè? x
  maandag 14 juli 2008 @ 08:53:21 #73
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60089784
Sterkte jullie! Hier duimen we ook!
pi_60089992
ik voel de duimen gewoon hier... heel fijn om te voelen, echt een warme deken...
morgen om 9.20 heb ik de echo in het ziekenhuis. die wordt uitgevoerd door een dokter, dus ze nemen het goed serieus naar mijn gevoel... (of wordt een echo in het ziekenhuis altijd afgenomen door een arts? ik weet het eigenlijk niet)
maar goed, morgen weten we dus pas meer... nog een dag in onzekerheid...
pi_60090289
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:36:07 #76
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60090320
Betekend dat dat het goe dnieuws is joene?

Edit, sorry ben een beetje abuis, julie hebben morgen pas een afspraak. veel sucses in ieder geval.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_60090346
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:36 schreef hestria het volgende:
Betekend dat dat het goe dnieuws is joene?

Edit, sorry ben een beetje abuis, julie hebben morgen pas een afspraak. veel sucses in ieder geval.
Het betekend dat we morgen iets weten , meer niet.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:42:18 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60090401
Dan heb je wel zekerheid dus? Met een inwendige echo moeten ze haast wel iets kunnen zien. *hoop* *hoop*

Sterkte met wachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 10:47:46 #79
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60091558
sterkte met wachten!
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 10:49:51 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_60091610
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:13 schreef mijsje het volgende:
ik voel de duimen gewoon hier... heel fijn om te voelen, echt een warme deken...
morgen om 9.20 heb ik de echo in het ziekenhuis. die wordt uitgevoerd door een dokter, dus ze nemen het goed serieus naar mijn gevoel... (of wordt een echo in het ziekenhuis altijd afgenomen door een arts? ik weet het eigenlijk niet)
maar goed, morgen weten we dus pas meer... nog een dag in onzekerheid...

Eigenlijk best jammer dat ze niet meteen even een echo bij de gyn geregeld hebben. Ik weet wel er is niet altijd tijd voor, maar nu moet je weer een dag wachten. Als je naar het G. moet dan zal 1 van de artsen het doen.
pi_60091861
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Joene het volgende:

pi_60092212
Sterkte met wachten en hopelijk is er goed nieuws morgen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 11:21:20 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_60092247
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:03 schreef mijsje het volgende:

[..]

tsss het is te warm om te kleffen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 14 juli 2008 @ 11:30:09 #84
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_60092433
Lieverds, ik heb de blaren op mijn vingers staan, hopend op een goed bericht.
Dikke
pi_60092813
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef just me het volgende:
tsss het is te warm om te kleffen
Hier is het toch een stuk frisser... straks maar ff trui aan...
en af en toe best fijn om te kleffen...
pi_60092837
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef spookvrouw het volgende:
Lieverds, ik heb de blaren op mijn vingers staan, hopend op een goed bericht.
Dikke
Dank je wel lieve J. Ik laat het even weten als we meer weten...
dikke van ons...
  maandag 14 juli 2008 @ 13:35:46 #87
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60095230
Sterkte mijsje
Erg vervelend dat je nog n dag moet wachten, maar goed dat je VK er zo bovenop zit om het allemaal geregeld te krijgen.
Ik hoop inderdaad net als alle anderen hier in jou topic dat het toch allemaal goed gaat.
We branden een kaarsje extra vandaag en morgen voor je !
Veel liefs.
Gewoon n stuiterballetje
pi_60097178
Succes morgen! Ik hoop dat de uitslag goed is!
pi_60097865
Mijsje, veel succes voor morgen!
Lijkt me zo vervelend om in twijfel te zitten..

Ik heb wel een paar echo's gehad in het ziekenhuis. Maar niet door een arts. Maar door zo'n echo-mevrouw. Dus ze nemen je wel serieus daar!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:02:24 #90
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60098933
*blijft duimen voor goed nieuws*
  Jubileum moderator maandag 14 juli 2008 @ 20:26:36 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60105083
Oe jongens spannend, ik duim mee met iedereen en hoop op goed nieuws.

Spookvrouwe dit is wel een mooi sterretjesmoment hoor.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 juli 2008 @ 21:12:18 #92
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_60106248
Hoi Lois

Al mijn sterretjes, kaarsjes, goede wensen, blaren op de vingers en duimen zijn constant naar ze onderweg.
pi_60106596
* Vicky duimt ook hard mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 juli 2008 @ 21:32:09 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60106784
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef spookvrouw het volgende:
Hoi Lois

Al mijn sterretjes, kaarsjes, goede wensen, blaren op de vingers en duimen zijn constant naar ze onderweg.
Je leeft nog!

Mijn reactie was ook bij de ontdekking dat mijsje en Joene bij elkaar horen

Neemt niet weg dat ik hoop dat de echo morgen gewoon goed nieuws laat zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60107253
Mag ik vragen waarom E.T. ?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:01:58 #96
94046 PM-girl
pi_60107610
Sterkte morgen!

Ik dacht dat echo's normaal gesproken door een echoscopist gedaan worden, volgens mij is dat geen arts.
Toch?
*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 juli 2008 @ 22:11:59 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60107874
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef PM-girl het volgende:
Sterkte morgen!

Ik dacht dat echo's normaal gesproken door een echoscopist gedaan worden, volgens mij is dat geen arts.
Toch?
mijn 20-weken echo word gedaan door een gekwalificeerde verloskundige, die vroeger gewoon als vk werkte, maar nu minder van het veldwerk wil doen. dus niet meer bij nacht en ontij opgeroepen wil worden, het zijn dus wel opgeleide mensen, of je ze mag kwalificeren als arts weet ik niet, maar het heeft er wel veel van weg denk ik zo

pi_60107992
bijna morgen, bijna morgen, bijna morgen... ik ga het bijna geloven...
nu alleen nog de nacht door zien te komen, ik slaap al 3 nachten nagenoeg niet... bah
pi_60108403
kan me voorstellen dat je slecht slaapt Mijsje. Morgen heb je eindelijk meer duidelijkheid
Want die onzekerheid maakt het zo zwaar, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent
Sterkte morgen...duim voor jullie dat het allemaal goed is
pi_60108404
kan me voorstellen dat je slecht slaapt Mijsje. Morgen heb je eindelijk meer duidelijkheid
Want die onzekerheid maakt het zo zwaar, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent
Sterkte morgen...duim voor jullie dat het allemaal goed is
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 22:55:02 #101
5428 crew  miss_sly
pi_60109005
mijsje en Joene ook mijn duimen draaien! Ik hoop zo op goed nieuws morgen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:06:29 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60113485
Nog een paar uur en jullie hebben tenminste duidelijkheid. Sterkte!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:42:14 #103
4177 Jojogirl
pi_60113626
Sterkte voor zo straks mijsje en Joene
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:54:41 #104
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60113668
Mijsje en Joene sterkte vandaag.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60113701
Sterkte vandaag!
pi_60113772
nog maar iets meer dan een uur, en dan gaan we het weten...
alvast bedankt weer voor alle lieve berichten en dat er zoveel mensen zijn die met je meedenken...
dat geeft weer iets van hoop
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 juli 2008 @ 08:18:05 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60113804
sterkte zometeen mijsje en joene ik duim voor jullie

dinsdag 15 juli 2008 @ 08:23:56 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_60113845
Sterkte Mijsje en Joene!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:43:16 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60113992
Sterkte vandaag, hier ook duimen..
pi_60114123
* MarMar duimt!
hopelijk straks goed nieuws hier!
pi_60114298
* Vicky duimt heel hard en brandt een kaarsje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:38:02 #112
54772 Silmarwen
pi_60114622
* Silmarwen duimt mee
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:50:57 #113
14746 k_i_m
pi_60114820
*duim*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:33:01 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_60115494
Joene en mijs.... heel veel sterkte. Joene als er iets is, je weet me te vinden!
Dikke kus amaranta
pi_60115507
Waarschijnlijk weten jullie het nu al...ik hoop écht dat alles goed zit!!
pi_60115515
Hoop op goed nieuws mijsje en joene!
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2008 @ 11:01:56 #117
70532 loveli
N
pi_60115981
Sterkte en ik hoop met jullie mee!
crap in = crap out
pi_60116266
Ik duim voor jullie..
Joen, mijn mobiel ligt thuis..sorry
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:20 #119
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60116501
*OUD heilige*
pi_60116626
Ik hoop zo dat jullie inmiddels goed nieuws hebben gehad!!
pi_60117069
Ik hoop met iedereen mee !
Ik wens jullie echt goed nieuws
pi_60117240
Ik hoop echt op goed nieuws!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:16:28 #123
94046 PM-girl
pi_60118808
Ik hoop dat het allemaal goed was!
*
pi_60120284
Ondertussen hebben we het allemaal weer achter de rug in het ziekenhuis voor vandaag.
Op de echo was inderdaad te zien dat de groei en de ontwikkeling al in een vroeg stadium gestopt waren. Ik heb dus nu officieel een miskraam gehad.
Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Ik word dan gecuretteerd zodat alles wat er nog zat in de baarmoeder, wordt weggehaald.
Ik ben dus officieel niet meer zwanger.
Bedankt iedereen die zo heeft meegehoopt, meegeleefd en meegeduimd voor ons!
Dat hielp zeker om hier doorheen te gaan...
voor iedereen!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 14:15:05 #125
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_60120306
voor jullie
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2008 @ 14:15:51 #126
70532 loveli
N
pi_60120339
Een hele warme knuffel voor jullie! En sterkte voor morgen.
crap in = crap out
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:15:59 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_60120343
Ach mijsje, wat naar toch!
pi_60120350
wat klote mijsje!

Dikke voor jullie allebei!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 14:16:07 #129
5428 crew  miss_sly
pi_60120352
mijsje, wat verdrietig!
Heel veel sterkte, morgen en met de verwerking van de miskraam
pi_60120417
Mijsje, wat verdrietig. Sterkte
pi_60120450
Mijsje dus toch slecht nieuws. Veel sterkte voor morgen, en de de komende tijd..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:21:17 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60120504
Wat ontzettend naar voor jullie zeg, sterkte met het herstellen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:21:17 #133
94046 PM-girl
pi_60120505
Och wat verdrietig Mijsje en Joene! Heel veel sterkte!
*
pi_60120526
shit zeg, toch mis dus
Heel veel sterkte!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:23:20 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_60120562
Mijsje en Joene heeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte!
dikke kus!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:24:53 #136
14746 k_i_m
pi_60120609
Hier ook nog maar een keer heel veel sterkte .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:26:46 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60120675
Sterkte mijsje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60120773
pi_60120844
Mijsje... sterkte
Fake it till you make it...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:32:28 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_60120854
ach mijsje, wat een verdrietig nieuws, sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_60120893
Aah, wat naar! Heel veel sterkte Mijsje en Joene!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:37:18 #142
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_60120983
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 juli 2008 @ 14:38:04 #143
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60121004
Veel sterkte mijsje!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:38:22 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_60121012
Mijsje en Joene, wat verschrikkelijk verdrietig. Succes morgen Mijsje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60121125
Heel veel sterkte met dit spijtige nieuws joene en mijsje!

Succes morgen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:45:47 #146
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60121215
Ach nee... wat rot mijsje en joene
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:46:33 #147
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60121228
Nogmaals een en jullie weten me te vinden he, als ik iets kan doen?
*OUD heilige*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:52:55 #148
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60121398
Ik hoopte zo hard dat het goed nieuws zou zijn, wat ik hier kwam lezen, maar helaas....

heel heel veel sterkte morgen en met het verdriet rondom jullie miskraam.

Dikke
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:55:43 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60121456
Wat een verdrietig nieuws.

Heel veel sterkte Mijs morgen en natuurlijk met het verdriet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:56:54 #150
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60121484
heel veel sterkte ermee.
pi_60121544
he mijsje & joene, wat jammer zeg. sterkte met 't herstel en met het verwerken van deze domper.
pi_60121931
Succes en sterkte morgen!

Ik vond het wel gezellig om samen uitgerekend te zijn
pi_60121969
Owh Mijsje en Joene, wat verdrietig, sterkte
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_60122436
Sterkte
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:55:09 #155
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60122789
Heel veel sterkte mijsje en in deze moeilijke tijd!
Wat n vervelend nieuws
Gewoon n stuiterballetje
pi_60123160
Mijsje en Joene heel veel sterkte.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:14:03 #157
81237 releaze
best of both worlds
pi_60123257
Wat verschrikkelijk naar voor jullie zeg
Ik wens je heel veel succes sowieso morgen in het ziekenhuis, en veel sterkte met dit verlies..!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 juli 2008 @ 16:15:42 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60123287
heel veel sterkte mijsje en joene

dinsdag 15 juli 2008 @ 16:22:24 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60123460
Het is zo raar om in eerste instantie te zien dat je zwanger bent aan de hand van zo'n test. Dan het warme verliefde gevoel dat zich ontwikkelt en dan nu blijkt het gewoon niet meer te zijn. Echt een emotionele achtbaan. Je kunt hier heel nuchter tegen aankijken. Maar het blijft een verlies. Het verlies van een gevoel. Sterkte Mijsje en Joene.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_60123907
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef dutchie het volgende:
Het is zo raar om in eerste instantie te zien dat je zwanger bent aan de hand van zo'n test. Dan het warme verliefde gevoel dat zich ontwikkelt en dan nu blijkt het gewoon niet meer te zijn. Echt een emotionele achtbaan. Je kunt hier heel nuchter tegen aankijken. Maar het blijft een verlies. Het verlies van een gevoel. Sterkte Mijsje en Joene.
wat beschrijf je het mooi Dutchie, zo voelt het inderdaad...
allemaal heel erg bedankt!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:45:57 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60124005
Ach, wat jammer.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:51:22 #162
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60124118
Mijsje, sterkte de komende tijd hiermee.
pi_60124143
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:16 schreef Raissa het volgende:

Ik vond het wel gezellig om samen uitgerekend te zijn
ik vond het ook gezellig om met iemand samen te kunnen zwangeren... jammer...heel lief van je hoor
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 16:57:56 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_60124271
Wat sneu en triest.. sterkte morgen
pi_60125126
Sterkte..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:39:29 #166
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60125166
Mijsje en Joene sterkte morgen en de dagen/weken/maanden/ jaren erna. Neem zoveel tijd als je nodig denkt te hebben en doe je verhaal zo vaak je het kwijt wilt. Hoe pril ook,het verwerken heeft ook tijd nodig.
Liefs.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:40:21 #167
4177 Jojogirl
pi_60125182
Wat naar dat na die onzekere dagen jullie deze uitslag krijgen, ik hoopte zo op goed nieuws voor jullie.
Veel sterkte mijsje en Joene
pi_60125186
Ik ken jullie niet persoonlijk, maar ik volg dit topic alweer een paar dagen met spanning. Ik vind het heel verdrietig voor jullie en ik wens jullie veel sterkte!
Allejezus
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:40:42 #169
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_60125187
he, bah, wat naar voor jullie...

sterkte..!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60125188
Wat ontzettend naar, veel sterkte samen.
pi_60125330
He klote voor jullie!
Veel liefs en sterkte en neem de tijd om het een plekje te geven.

dinsdag 15 juli 2008 @ 18:33:51 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60126250
Och mijsje...... wat naar zeg! Ik hoop jullie het een goed plekje kunnen geven....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:35:21 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_60126278
He Mijsje en Joene, wat ongelofelijk jammer! Heel veel succes morgen, laat het maar op je af komen. Mocht je nog vragen hebben, ik heb drie weken geleden ook een curretage gehad, dus het ligt nog vers in het geheugen. Lichamelijk stelde het bij mij niets voor, emotioneel is een ander verhaal. Tis net een achtbaan ja, maar er gloort vanzelf weer licht aan het einde van de tunnel. Sterkte!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:15:24 #174
105850 Fuente
mamamuts
pi_60127265
Mijsje wat vreselijk rot... veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60127327
heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:19:47 #176
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60127373
He bah ik had gehoopt dat het zo anders zou gaan vandaag in het ziekenhuis
Heel veel sterkte joene en mijsje!
Lekker douchen!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:45:05 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60127959
Veel sterkte Mijsje...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60127962
Wat naar
Sterkte met het verwerken...
  Jubileum moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 20:12:55 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60128627
Ach jongens toch, wat jammer! Heel veel sterkte morgen, en de komende tijd.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60128830
Ahh Mijsje en Joen wat een rotnieuws zeg!!
Sterkte ermee!!
pi_60128978
Och, wat verdrietig. Veel sterkte
Variety is the spice of life
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:47:06 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60129446
Mijsje en Joene, heel veel sterkte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:25:01 #183
5428 crew  miss_sly
pi_60130412
mijsje, ik weet niet of je dat wel of niet wilt, maar hierbij een linkje naar een topic waar ik zelf veel aan heb gehad: Zwanger.... en dan gaat het mis #5

Ik hoop dat het morgen meevalt en je daarna met de verwerking kunt beginnen. En natuurlijk dat, als jullie er weer voor gaan, het snel raak is en goed gaat
pi_60130562
bedankt miss_sly, ik ga er even rustig voor zitten om het eens door te lezen...
dank je wel
  Redactie Frontpage dinsdag 15 juli 2008 @ 21:42:42 #185
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60130891

Sterkte
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:47:10 #186
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60131022
sterkte
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60137158
Wat verdrietig voor jullie, veel sterkte
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60138721
Sterkte vandaag! Vind het heel erg k*t voor jullie
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:52:52 #189
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_60140965
Jeetje mijsje en Joene! Sterkte hoor! Hoop dat jullie je gauw wat beter voelen
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_60141047
Sterkte ermee meiden
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:18:23 #191
54772 Silmarwen
pi_60141550
Wat een ontzettend rot nieuws mijsje en Joene, ik had zo gehoopt dat gewoon nog zwanger was. Heel veel sterkte en succes met her herstel, lichamelijk en geestelijk.
pi_60147240
Thanx allemaal , curretage is zojuist uitgevoerd ze is alweer wakker en ligt even bij te komen nog.
pi_60147622
Sterkte en neem de tijd om het te verwerken....
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:06:43 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_60148158
Joene en Mijsje, wat naar zeg Ik ken jullie niet maar wil jullie wel van harte sterkte wensen.
pi_60148812
Joene & Mijs...
Wat ontzettend verdrietig allemaal.

Wij wensen jullie heel veel sterkte.
Duch & Juup
#geen
pi_60164400
bedankt allemaal voor de lieve reacties en het meeleven.
de curettage was zoals verwacht heel emotioneel. het is allemaal wel goed gegaan gelukkig.
pi_60164639
Lichamelijk is het nu klaar.. maar neem je tijd he mijs, en joene ook.
pi_60164975
zelfs lichamelijk duurt 't wel nog even hoor, je hormonenhuishouding moet ook weer in balans komen. 't is echt een soort ontzwangeren. neem er inderdaad de tijd voor.
pi_60166734
Wat verdrietig voor jullie mijsje en Joene Heel veel sterkte beiden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 27 juli 2008 @ 13:57:56 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60377189
Beetje heel erg laat, maar ik wil jullie toch ook nog een geven. Wat ontzettend verdrietig dat het mis gegaan is.

Hoe is het nu met jullie?
  zondag 27 juli 2008 @ 22:24:45 #201
331 Merel
Be here now.
pi_60385298
Ze zijn op vakantie
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 28 juli 2008 @ 08:51:46 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60389984
Ah ok. Thanks voor de melding.
pi_60882551
@ Brighteyes: beetje late reactie ook:
de vakantie heeft ons wel goed gedaan. Ik ben er wel weer wat van bij gekomen.
Ik heb er nu geen lichamelijke last meer van, alleen moet ik het een plekje geven. Dat is zoiets moeilijks, iedereen die ik spreek zegt het, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen... het een plekje geven...
ik voel me leeg, en vrienden en collega's om me heen krijgen wel gewoon een kindje. Ik vind het voor hun heel fijn en leuk, ben zelfs afgelopen week op kraamvisite geweest en komende week staat er ook weer een gepland, maar het is wel heel confronterend...
pi_60886874
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef mijsje het volgende:
@ Brighteyes: beetje late reactie ook:
de vakantie heeft ons wel goed gedaan. Ik ben er wel weer wat van bij gekomen.
Ik heb er nu geen lichamelijke last meer van, alleen moet ik het een plekje geven. Dat is zoiets moeilijks, iedereen die ik spreek zegt het, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen... het een plekje geven...
ik voel me leeg, en vrienden en collega's om me heen krijgen wel gewoon een kindje. Ik vind het voor hun heel fijn en leuk, ben zelfs afgelopen week op kraamvisite geweest en komende week staat er ook weer een gepland, maar het is wel heel confronterend...
Bij een plekje geven aan iets, weet ik ook vaak niet echt wat ik me erbij voor moet stellen. Ik weet wel dat ik ook nare dingen heb meegemaakt. En sommige dingen krijgen dan 'een plekje'. Maar soms verhuizen ze dan weer naar een ander 'plekje', want het verdriet is nooit helemaal weg. En ineens kom je dan dat 'plekje' tegen.
Sterkte ermee.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:12:42 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60903919
Volgens mij is dat ook iets dat je helemaal niet zomaar even 'actief' doet, zo van 'en nu geef ik het een plekje'. Dat is iets dat gaat gewoon mettertijd. En bij de een gaat dat heel snel en bij de ander duurt het wat langer.

Het is net als dat men zegt 'de tijd heelt alle wonden'... De tijd heelt helemaal niks, de tijd verstrijkt, en daardoor kan het steeds wat makkelijker gaan omdat het langer geleden is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ook dat verschilt van persoon tot persoon.

pi_71905738
misschien dat iemand mij kan helpen.....
Ik ben 4 weken zwanger... en vanochtend zag ik dat ik helderrood bloed verlies.... Normaal is het nooit zo rood... Ik schrok wel maar dacht in eerste instantie ik kijk het even aan...
Daarna ben ik met mijn moeder de stad in geweest en werd ik heel misselijk en duizelig.. En ook nog eens buikpijn...
Ben zo snel mogelijk naar huis gegaan en op bed gaan liggen. Heb nu nergens meer last van... behalve de misselijkheid...... verlies ook nog steeds wel bloed maar het is niet zo heel zwaar....
Weet iemand of het ernstig is?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:00:47 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71905855
Nee, dat is en blijft afwachten, hoe rot ook... 4 weken is echt heel pril. Je weet het dus net?
Veel succes, sterkte en geluk.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:12:31 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71907295
Ik doe hier even een slotje op. Gaan we verder in Bloedverlies tijdens de zwangerschap (deel 2)
Een iets recenter topic over dit onderwerp. Ik zal kraantjuh's post daar ook heen kopieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')