abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 22:24:45 #201
331 Merel
Be here now.
pi_60385298
Ze zijn op vakantie
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 28 juli 2008 @ 08:51:46 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60389984
Ah ok. Thanks voor de melding.
pi_60882551
@ Brighteyes: beetje late reactie ook:
de vakantie heeft ons wel goed gedaan. Ik ben er wel weer wat van bij gekomen.
Ik heb er nu geen lichamelijke last meer van, alleen moet ik het een plekje geven. Dat is zoiets moeilijks, iedereen die ik spreek zegt het, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen... het een plekje geven...
ik voel me leeg, en vrienden en collega's om me heen krijgen wel gewoon een kindje. Ik vind het voor hun heel fijn en leuk, ben zelfs afgelopen week op kraamvisite geweest en komende week staat er ook weer een gepland, maar het is wel heel confronterend...
pi_60886874
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef mijsje het volgende:
@ Brighteyes: beetje late reactie ook:
de vakantie heeft ons wel goed gedaan. Ik ben er wel weer wat van bij gekomen.
Ik heb er nu geen lichamelijke last meer van, alleen moet ik het een plekje geven. Dat is zoiets moeilijks, iedereen die ik spreek zegt het, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen... het een plekje geven...
ik voel me leeg, en vrienden en collega's om me heen krijgen wel gewoon een kindje. Ik vind het voor hun heel fijn en leuk, ben zelfs afgelopen week op kraamvisite geweest en komende week staat er ook weer een gepland, maar het is wel heel confronterend...
Bij een plekje geven aan iets, weet ik ook vaak niet echt wat ik me erbij voor moet stellen. Ik weet wel dat ik ook nare dingen heb meegemaakt. En sommige dingen krijgen dan 'een plekje'. Maar soms verhuizen ze dan weer naar een ander 'plekje', want het verdriet is nooit helemaal weg. En ineens kom je dan dat 'plekje' tegen.
Sterkte ermee.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:12:42 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60903919
Volgens mij is dat ook iets dat je helemaal niet zomaar even 'actief' doet, zo van 'en nu geef ik het een plekje'. Dat is iets dat gaat gewoon mettertijd. En bij de een gaat dat heel snel en bij de ander duurt het wat langer.

Het is net als dat men zegt 'de tijd heelt alle wonden'... De tijd heelt helemaal niks, de tijd verstrijkt, en daardoor kan het steeds wat makkelijker gaan omdat het langer geleden is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ook dat verschilt van persoon tot persoon.

pi_71905738
misschien dat iemand mij kan helpen.....
Ik ben 4 weken zwanger... en vanochtend zag ik dat ik helderrood bloed verlies.... Normaal is het nooit zo rood... Ik schrok wel maar dacht in eerste instantie ik kijk het even aan...
Daarna ben ik met mijn moeder de stad in geweest en werd ik heel misselijk en duizelig.. En ook nog eens buikpijn...
Ben zo snel mogelijk naar huis gegaan en op bed gaan liggen. Heb nu nergens meer last van... behalve de misselijkheid...... verlies ook nog steeds wel bloed maar het is niet zo heel zwaar....
Weet iemand of het ernstig is?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:00:47 #207
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71905855
Nee, dat is en blijft afwachten, hoe rot ook... 4 weken is echt heel pril. Je weet het dus net?
Veel succes, sterkte en geluk.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:12:31 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71907295
Ik doe hier even een slotje op. Gaan we verder in Bloedverlies tijdens de zwangerschap (deel 2)
Een iets recenter topic over dit onderwerp. Ik zal kraantjuh's post daar ook heen kopieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')