wat zal dat ook voor jou moeilijk geweest zijn.. en inderdaad ook voor je vriend, Joene wil graag heel goed voor me zorgen, maar hij kan ook niks echt doen voor me... alleen me een beetje uit de weg gaan, en dat doet hij heel lief... Ik wacht met smart op de echo, want dan is er eindelijk duidelijkheid... welke kant dat dan ook op gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:26 schreef miss_sly het volgende:
mijsje, deze tijd wachten is een hele zware tijd van onzekerheid. Ik heb vorig jaar ook zoiets gehad, alleen had ik geen idee dat het niet goed zat. We gingen voor een (inwendige) echo met 7 weken en toen zagen ze geen hartje. Omdat ik geen regelmatige cyclus had, moest ik 10 dagen wachten en dan terugkomen, omdat het zou kunnen dat ik korter zwanger was dan gedacht en er daarom nog geen hartje te zien was.
Die wachttijd vond ik erg zwaar, tussen hoop en vrees. Momenten dat ik dacht dat het toch wel goed zal zitten, maar meer dat ik wist dat het fout was. Ik heb die dagen vooral zo ingevuld als ik zelf wilde, vrijwel niemand gezien en vooral thuis op de bank gezeten. Jij zult het anders doen, maar doe het vooral zoals jij het wilt, zodat het voor jou goed voelt.
Heel veel sterkte, ook voor JoeneMijn vriend vond het ook heel moeilijk, omdat hij niets kon doen om het gemakkelijker te maken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef YPPY het volgende:
Ik hoop zo dat de echo goed is en dat we over 7 maanden een foto van een echte joenebeeb zien.
dat doet me goed DJMO, bedankt.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef DJMO het volgende:
mijsje, ik heb een poos gewacht voor ik hier reageerde, omdat ik het zo moeilijk vind, jij zit in de stress en zelf ben ik zo blij dat alles goed is/gaat. ik weet dan ook niet goed wat ik moet zeggen om je te steunen of troosten, maar ik wens je wel alle sterkte
geen dank, ik wilde dat ik meer kon doen om je te helpen, maar dat kan ik helaas niet.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:04 schreef just me het volgende:
Mijs en Joene hoe is het nu? Is het vloeien gestopt? Was zeker wel fijn dat je ouders gisteren gekomen zijn hè Mijs!!
Het betekend dat we morgen iets weten , meer niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:36 schreef hestria het volgende:
Betekend dat dat het goe dnieuws is joene?
Edit, sorry ben een beetje abuis, julie hebben morgen pas een afspraak. veel sucses in ieder geval.
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:13 schreef mijsje het volgende:
ik voel de duimen gewoon hier...heel fijn om te voelen, echt een warme deken...
morgen om 9.20 heb ik de echo in het ziekenhuis. die wordt uitgevoerd door een dokter, dus ze nemen het goed serieus naar mijn gevoel... (of wordt een echo in het ziekenhuis altijd afgenomen door een arts? ik weet het eigenlijk niet)
maar goed, morgen weten we dus pas meer... nog een dag in onzekerheid...
tsss het is te warm om te kleffenquote:
Hier is het toch een stuk frisser... straks maar ff trui aan...quote:
Dank je wel lieve J. Ik laat het even weten als we meer weten...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef spookvrouw het volgende:
Lieverds, ik heb de blaren op mijn vingers staan, hopend op een goed bericht.
Dikke
Je leeft nog!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef spookvrouw het volgende:
Hoi Lois
Al mijn sterretjes, kaarsjes, goede wensen, blaren op de vingers en duimen zijn constant naar ze onderweg.
mijn 20-weken echo word gedaan door een gekwalificeerde verloskundige, die vroeger gewoon als vk werkte, maar nu minder van het veldwerk wil doen. dus niet meer bij nacht en ontij opgeroepen wil worden, het zijn dus wel opgeleide mensen, of je ze mag kwalificeren als arts weet ik niet, maar het heeft er wel veel van weg denk ik zoquote:Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef PM-girl het volgende:
Sterkte morgen!
Ik dacht dat echo's normaal gesproken door een echoscopist gedaan worden, volgens mij is dat geen arts.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |