Ik ga ook zo slapen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die thee begint te werkenheb al twee grote bekers op
ja hé lijkt me wel verstandig, orgen weer vroeg dagquote:
héél flauwquote:
Vrijdag komen ze terugquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:41 schreef cindy10 het volgende:
huppeltje al terug van zn vakantie?
Heb de afgelopen dagen amper wat gelezen,had het erg druk!
Kan Huub gelijk vrijdagavond in de PrietPraatShow zijn verhaal doen !quote:
Goedemorgen PeterNBquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan Huub gelijk vrijdagavond in de PrietPraatShow zijn verhaal doen !![]()
Vanaf 21h op de gebruikelijke kanalen
GOEIEMORGEN COSSERTJES !!!! A NEW DAY IS BORN
We kunnen hem van alles vragen.......................maar ik heb zijn telefoonnummer nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
En of hun commode al klaar is voor de volgende spruit
Dan maar op de Commode van Huub vragen of ze ook hun kind naar een soap/celebrity noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We kunnen hem van alles vragen.......................maar ik heb zijn telefoonnummer niet
Zolang het maar geen Brooke wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan maar op de Commode van Huub vragen of ze ook hun kind naar een soap/celebrity noemen.
Als je even wacht kun je ook lekker buiten lopen in de regenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier niet.
Dus ik ga zelf maar douchen
Nog steeds droog en ik moet zo weg, dus dat duurt me te langquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je even wacht kun je ook lekker buiten lopen in de regen
Ach, je moet 't maar positief benaderen. De hele wereld ligt weer aan z'n voeten en hij kan weer zonder enige belemmering stappen zetten. Vrijheid blijheid?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
Och, arme Bart! Ik vond ze een leuk stel.
Alleen is hij niet blij. Een niet blije Bart is geen pretje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, je moet 't maar positief benaderen. De hele wereld ligt weer aan z'n voeten en hij kan weer zonder enige belemmering stappen zetten. Vrijheid blijheid?
Wat leest dat artikel raar weg zeg. Bart is door ziekte binnen zijn familie ongelukkig. Lesley die het daarom uitmaakt, zoiets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen is hij niet blij. Een niet blije Bart is geen pretje.
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat leest dat artikel raar weg zeg. Bart is door ziekte binnen zijn familie ongelukkig. Lesley die het daarom uitmaakt, zoiets.
"Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is." -Wilma Nanningaquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.
Omg, zie mij eens een Nanningaatje doen!
Alles best zolang je maar niet naakt op een koelkast gaat zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.
Omg, zie mij eens een Nanningaatje doen!
Allejezus! Wat ontzettend wrang is dat. Krijg je het even dubbel om je oren geslagen. Ik neem aan dat er van te voren al iets speelde?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
"
Mijn broer had al 10 jaar een goede relatie, die vrijwel direct nadat duidelijk was geworden dat hij MS heeft, is beëindigd. Ik snap dat nog steeds niet.
Dat is echt een dolksteek recht in het hart.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is." -Wilma Nanninga![]()
Dat doe jij toch al een stuk beter, hoor.
Mijn broer had al 10 jaar een goede relatie, die vrijwel direct nadat duidelijk was geworden dat hij MS heeft, is beëindigd. Ik snap dat nog steeds niet.![]()
Kan zijn, maar het bestaat niet dat er onderhuids al niet wat anders speelde. Als de één dat dan niet opgemerkt heeft, dan was dat al een teken aan de wand......quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is echt een dolksteek recht in het hart.
Ik zeg ook niet dat ze bij elkaar hadden moeten blijven maar gezien de omstandigheden is het wel een behoorlijke blow.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het bestaat niet dat er onderhuids al niet wat anders speelde. Als de één dat dan niet opgemerkt heeft, dan was dat al een teken aan de wand......
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Allejezus! Wat ontzettend wrang is dat. Krijg je het even dubbel om je oren geslagen. Ik neem aan dat er van te voren al iets speelde?
Ja, dat was kei- en keihard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:30 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze bij elkaar hadden moeten blijven maar gezien de omstandigheden is het wel een behoorlijke blow.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)
Inmiddels woont hij samen met een heel lieve en pittige meid die absoluut niet terug deinst voor ellende met enge ziekten. Hij is gelukkig en ook al weer heel lang gezond.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bruggetje naar licht verteerbare kost.![]()
Zoiets is onmogelijk om op te vangen, geloof ik. Gewoon er zijn, meer kun je niet, lijkt me. Met alle liefde in de wereld is zoiets niet op te vangen. Gelukkig is het een eind goed, al goed, verhaal. Al lijkt me zoiets wel en dreun op de psyche geven die nog lang nabonkt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)
Inmiddels woont hij samen met een heel lieve en pittige meid die absoluut niet terug deinst voor ellende met enge ziekten. Hij is gelukkig en ook al weer heel lang gezond.
Ja, luchtig nieuws! Ik moet pakken, het is óók kutweer in Bergland.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bruggetje naar licht verteerbare kost.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, luchtig nieuws! Ik moet pakken, het is óók kutweer in Bergland.In de regen moet ik een rondje stad maken want ik moet nog boeken, cd's en jurkjes kopen. Niet dat ik die daar ga dragen maar het hangt zo leuk in een vreemde kast. Dan kan ik er gezellig naar kijken.
Kun je de kastdeur open laten staan als je aan het COS-sen/dingesen bent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, luchtig nieuws! Ik moet pakken, het is óók kutweer in Bergland.In de regen moet ik een rondje stad maken want ik moet nog boeken, cd's en jurkjes kopen. Niet dat ik die daar ga dragen maar het hangt zo leuk in een vreemde kast. Dan kan ik er gezellig naar kijken.
Heb je zoveel loten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:50 schreef Dementor het volgende:
FM 068190
KX 050881
KS 043572
EH 036263
AW 028954
EV 011645
HA 004336
HT 090027
BN 082718
ED 075409
Luck be a lady tonight!
Vrouwen die onzinnige dingen inpakkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet dat ik die daar ga dragen maar het hangt zo leuk in een vreemde kast. Dan kan ik er gezellig naar kijken.
Open een topic in KLB!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrouwen die onzinnige dingen inpakken
Vanwege dat fenomeen moet het huis steeds groter, de auto en caravan steeds groter, wordt de zolder onbegaanbaar en heeft 50 procent van de winkels haar bestaansrecht daar aan te danken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrouwen die onzinnige dingen inpakken
Ja hé, is het daar nu haske warm? Ik snap het niet. Vanmorgen vertelde iemand dat het door ook slecht was. Al die prikkels, ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je de kastdeur open laten staan als je aan het COS-sen/dingesen bent.![]()
Oostenrijk toch?
Is alleen een waarschuwing wegens extreme hitte in het zuiden,......jurkjes kunnen best dan.![]()
http://www.meteoalarm.eu/countryAT.asp?Country=AT&lang=NL&ShowDate=
Je gaat toch naar Tirol? Zie de posting van Kahaarin, het is er bloedheet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
What's next, explosieve koeien?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De wereld is gek geworden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tentank__.html?p=5,1
True!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanwege dat fenomeen moet het huis steeds groter, de auto en caravan steeds groter, wordt de zolder onbegaanbaar en heeft 50 procent van de winkels haar bestaansrecht daar aan te danken.
Nou, die mensen van meteoalert zijn over het algemeen wel goed geinformeerd, je hebt de link nu dus kun je tot minuten voor vertrek kijken en weet je precies wat het weer gaat doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hé, is het daar nu haske warm? Ik snap het niet. Vanmorgen vertelde iemand dat het door ook slecht was. Al die prikkels, ik kan daar niet mee omgaan.
Ja maar zaterdag toch niet meer?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Tirol? Zie de posting van Kahaarin, het is er bloedheet.![]()
Succes met pakken, vind dat rotwerk en neem standaard teveel mee.
Dan kunnen we gaan vliegen op biogas!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets grotere tank op de rug, zodat ze binnenkort opstijgen.......
Da's zielig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De wereld is gek geworden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tentank__.html?p=5,1
Voor vrijdag geven ze er een onweerswaarschuwing bij, kan zijn dat er dus koelere lucht gaat binnenkomen, als het heel heet is geweest en er komt koele lucht binnen zorgt dat meestal voor onweer, voor een weekvoorspelling moet ik even verder gaan graven, brb!quote:
Mijn eigen Paulusma. Ik ga jou straks ook in een koffer duwen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor vrijdag geven ze er een onweerswaarschuwing bij, kan zijn dat er dus koelere lucht gaat binnenkomen, als het heel heet is geweest en er komt koele lucht binnen zorgt dat meestal voor onweer, voor een weekvoorspelling moet ik even verder gaan graven, brb!![]()
http://www.meteoalarm.eu/area.asp?areaname=Tirol&AT=&area=4&lang=NL&Country=AT&ShowDate=tomorrow
Nee, kut zeg.quote:
http://world.meteox.com/quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn eigen Paulusma. Ik ga jou straks ook in een koffer duwen!
Ja en ik ga je wel steunen met terechte klacht enzo. Ga ik ook zeggen dat je er enorm dapper mee om kunt gaan en Manu ftw!quote:
Da's handig, dan wordt je bijna niet nat.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://world.meteox.com/
Koffer gaat misschien nog werken ook, ben maar 163 cm klein.....
Dan kun je straks zeggen "ik ben er helemaal klaar mee brother!".quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef hondjes het volgende:
jurken al gekocht,ben nu bezig met iedere dag een koffer te kopen,bijna klaar ermee.
Is het niet veel leuker om die dingen te kopen op je vakantieadres?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef hondjes het volgende:
jurken al gekocht,ben nu bezig met iedere dag een koffer te kopen,bijna klaar ermee.
vandaar die extra koffer...zo een gedoe , op vakantie zijn en koffers gaan kopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om die dingen te kopen op je vakantieadres?
Stond twee jaar geleden op Schiphol, stonden twee echtparen tax free sigaretten te kopen. Reisbestemming Rusland, Sint Petersburg. Bij mijn opmerking dat sigaretten daar de helft kosten van de tax free prijs hier, stonden ze nogal dom te kijken.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
vandaar die extra koffer...zo een gedoe , op vakantie zijn en koffers gaan kopen
En dan zijn er altijd nog dingen die je vergeet in te pakken, dus ben je verplicht om die op je vakantieadres te kopen, zo errugquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
True!Je wil morgen ook de auto niet zien. Er worden gewoon kasten in koffers gedouwd en 80 flessen met shampoo, bubblebars en haarverzorgingproducten mee! Dan heb ik het nog niet eens over de schoenen en 15 bikini's. Ik ben erg en elk jaar word ik erger en elk jaar wordt me dit ook meer verteld. 'Ga auto's kopen,' denk ik dan.
Daar zit echt niemand op te wachten, het klinkt echt als een regelrechte kopie van de programma's die Patrick Lodiers maakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef cobain94 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)xia-patienten__.html
Goedenmiddag...
De laatste stuiptrekkingen van terror jaap ben ik bang voor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar zit echt niemand op te wachten, het klinkt echt als een regelrechte kopie van de programma's die Patrick Lodiers maakt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef cobain94 het volgende:
Goedenmiddag...
Dat inlevingsvermogen beheerst jaap niet helemaal...Het gaat hem om kijkcijfers en geld...(en eten)quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Mooie binnenkomer, alsof anorexia-klanten er behoefte aan hebben om ludiek met hun eetstoornissen om te gaan
Jaap denkt waarschijnlijk aan "het plaatje" een graatmager meisje en dan hij als dikzak ernaast. Ja, en daar kijken mensen wel naar, dus inderdaad: kijkcijfers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat inlevingsvermogen beheerst jaap niet helemaal...Het gaat hem om kijkcijfers en geld...(en eten)
ohhh vet...... gaan we skieen in een gletsjerquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
Ik ga jullie allemaal in een koffer duwen!
* noekje regelt een touringcar
Klinkt hartstikke gezellig Desiiquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhh vet...... gaan we skieen in een gletsjer![]()
noekje pesten![]()
dansje met NMNS![]()
en drinken met alle andere![]()
en Bartje nemen we mee om op te vrolijken
(@Noekje, jij en Gert blijven toch wel onze modjes in de nog te openen CBML-gesloten inrichting van FOK)
Heeee Dees.........quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhh vet...... gaan we skieen in een gletsjer![]()
noekje pesten![]()
dansje met NMNS![]()
en drinken met alle andere![]()
en Bartje nemen we mee om op te vrolijken
t zal wel aan mij liggen, maar vind het best een leuk ideequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef cobain94 het volgende:
Goedenmiddag...
Het concept is ook niet verkeerd. Zolang hij maar bij zichzelf blijft. Afschuwelijke phrase maar Jaap is slim genoeg en ook scherp genoeg om de vinger op zere plekken te leggen. Hij moet alleen niet in een rol gaan kruipen, die met de verbeten kaak.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef Desii het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen, maar vind het best een leuk idee
ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien
gaan we elkaar de kop inslaan.... coolquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vele jaren later, Dees en NMNS in Tirol.....![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tmobiel__.html?p=1,1
en nu even over je bovenste kop, je weet wel waar haar opgroeitquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe opgewonden ik ben....
Steeds minder haar......quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef Desii het volgende:
[..]
en nu even over je bovenste kop, je weet wel waar haar opgroeit
Maak je vooral niet ongerust. De kans dat je onder de trein komt is vele malen groter dan dat je een vette prijs hebt in die loterijen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
Eigenlijk is meedoen en winnen met de postcodeloterij een ramp, want zodra je op TV komt met een cheque ter waarde van enkele miljoenen ben je direct een target.
En om nou de cameraploeg weg te sturen terwijl je (zeg 10 miljoen) gewonnen hebt is ook weer een heel gedoe (ik weet niet of je dan nog wel recht hebt op de prijs).(iets waar ik al een tijdje over nadenk).
Eerbetoon aan Bart de Graaff in de bioscoopquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je vooral niet ongerust. De kans dat je onder de trein komt is vele malen groter dan dat je een vette prijs hebt in die loterijen.
Las net dat er meer dan 6.500.000 staatsloten zijn verkocht. Reken maar uit hoeveel kans je maakt. Bij de postcodeloterij heb je nog minder kans...
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerbetoon aan Bart de Graaff in de bioscoopik heb vandaag en gister nog filmpjes van deze held gepost.
Oh en wat betreft die lotterijen, je moet er alleen aan mee doen met geld dat je kunt missen
Ik verwacht geen ene klote te winnen maar ik doe wel een extreem lange schoonmaakdans mocht er iets leuks op vallen
Topquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:
EEN 19" PHILIPS SERIES 3000 LCD TV![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi Ruud, dat is een opstekertje, je kunt vandaag al niet meer verliezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:
![]()
![]()
![]()
en er zijn er al zoveel verwijderd.... jammer hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
Er word de laatste tijd enorm veel DGK materiaal verwijderd van Youtube...
En dan met name de filmpjes waarin wellicht voor het buitenland "ongewenst gedrag" vertoond word.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit er ook een vergrootglas bij?
Das heul niet goed voor die spekreet van jequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:52 schreef Desii het volgende:
tjonge wat vervelend, er kwam net een klant binnen met een doos vol gebakjes
Feliquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op meer reken ik vandaag niet echt, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi Ruud, dat is een opstekertje, je kunt vandaag al niet meer verliezen
klopt.... maar spekreet valt mee heurquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das heul niet goed voor die spekreet van je
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op meer reken ik vandaag niet echt, maar je weet maar nooit
Zou je nog kunnen slapen die nacht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal je maar overkomen. Je hele leven staat ineens op z'n kop. Maar ja, wat moet je dan opeens met al die vrienden...
Wij ook, hou ons op de hoogte......(misschien dat de PZC er ook nog iets mee kan)quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Inmiddels zit ik aan een vruchtengebakje en ben heul benieuwd wie morgen aan dat roze gevalletje gaat beginnen
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou je nog kunnen slapen die nacht?
Ach wie nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wie niet
Ik zou toch wel een nachtje doorhalen hoor en dan de volgende dag naar de Paleisstraat 5 rijden om mijn prijs te claimen.
En dan op Fok roepen dat ik maar 12,50 gewonnen heb en dat iedereen op mijn feestje mag komen hihien dan extreem groot uitpakken.
![]()
Maar goed waar hebben we het over.
Het blijven aardige grapjes.![]()
Wanneer ik vanavond de 25 miljoen heb gewonnen huur ik gewoon de artiestquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
Morgen weer FOK radio...... gaaf![]()
is even met mijn collega's brainstormen welk liedje ik ga aanvragen
vertelquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......
Huubquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wanneer ik vanavond de 25 miljoen heb gewonnen huur ik gewoon de artiest
in om live dat liedje voor je te zingen
En ik huur Thomas Berge ook in..................maar niet om te komen zingenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub![]()
Ivar![]()
![]()
en als ze beide niet kunnen, mag NMNS ook wel
Voor jou heb ik een speciaal programma in petto...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
sta 'k al in je testament (mijn bijnaam is zwarte weduwe)
De laatste keer Ruud, morgen laat je ze halen.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fantaseer ze allemaal![]()
![]()
Even een paar mede-europeanen van hun werk halen.
spannend, ik lust je rauwquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een speciaal programma in petto...
Doeeiii aspirant-miljonair Ruudjequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fantaseer ze allemaal![]()
![]()
Even een paar mede-europeanen van hun werk halen.
Wat zou je doen met 25 miljoen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Doeeiii aspirant-miljonair Ruudje
groetjes van je aller-allerbeste vriendinnetje
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou je doen met 25 miljoen?
Disaantje.... you're still alivequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Tsjee, ik ben hier anderhalve dag niet geweest. Leeft beequeen nog, en zit kahaarin ook te mopperen in het grauwe weer hier in Groningen?
mocht je dan winnen, hou je 1 miljoen zelf en dan geef je mij de andere 24quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebben
1 miljoen oké, maar 25 miljoen
* kahaarin meld zich! En zwaait naar Saantje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Tsjee, ik ben hier anderhalve dag niet geweest. Leeft beequeen nog, en zit kahaarin ook te mopperen in het grauwe weer hier in Groningen?
Hoiquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Deprimerend he? En ik begrijp dat het nog wel een week aanhoudt. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij dus we maken nog kans op een hittegolf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin meld zich! En zwaait naar Saantje.*
Mopperend en wel, bah wat een weer, straks maar gewoon heel decadent met de auto boodschappen doen want dit is niet meer leuk gewoon.......
Goed antwoord.......quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebben
1 miljoen oké, maar 25 miljoen
Oh ja, jou hadden we ook nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik moet over een uur naar huis en het regent hier pijpe(n)stelen.....
Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, jou hadden we ook nog![]()
Op je motortje zeker. Getver. Nee, dan liever lopen met een paraplu.
Het is hier de hele dag nog niet droog geweest, vreselijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
Wil ik naar buiten gaan begint het te regenen!
Zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet droog geweest, vreselijk.
Ja hoor , maar ik ben helemaal depri van dat kutweer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Eeew, Schimmelpeter! Pas maar op dat je edele delen niet wegroesten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisteren
En mijn handschoenen zijn gewoon nog NAT
Ik kan geen regenwolk meer zien, echt waar. Ik zit hier de hele dag al met lampen aan en dat in juli, hoe dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef Dementor het volgende:
Zeg!
Je moet me wel goed quoten dus ook dat stukje over meneer de regenwolk
Het klopt gewoon niet he? Heel je biologische klok in de war want die wil zon zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor , maar ik ben helemaal depri van dat kutweer.
Zeg dat wel, en dan arme Noekje, van de ene depressie naar de andere, vanaf zaterdag, als zij aankomt, is het daar ook dit weer, terwijl er de afgelopen week een hittegolf is geweest......quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Deprimerend he? En ik begrijp dat het nog wel een week aanhoudt. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij dus we maken nog kans op een hittegolf.
Gelukkig woon ik niet zo ver van de Jumbo, dus geen auto nodig. Maar verdorie, het is hier binnen zo donker dat je bijna een lamp aan moet doen
Het kan nóg erger: noekje daar in de regen terwijl het hier weer mooi wordt. Bah, Oostenrijk, maar goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en dan arme Noekje, van de ene depressie naar de andere, vanaf zaterdag, als zij aankomt, is het daar ook dit weer, terwijl er de afgelopen week een hittegolf is geweest......![]()
Hopelijk gaat het niet weer zo als vorig jaar, een heel mooi voorjaar en een druilzomer.......
Gatsie, een vochtig pak aandoen, op slag klam natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisteren
En mijn handschoenen zijn gewoon nog NAT
Dus dat en het hoeft echt geen 30 graden te zijn hoor, maar dit is vreselijk. Vossejachten vallen dan ook niet mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
Het klopt gewoon niet he? Heel je biologische klok in de war want die wil zon zien.
Gelukkig zijn er altijd nog de bb uk vossejachten
Ah gossie, klop dat eens even heeeel snel af!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nóg erger: noekje daar in de regen terwijl het hier weer mooi wordt. Bah, Oostenrijk, maar goed![]()
Zeg, ik zie een spoortje zon! Nu hoef ik nét niet een lamp aan te doen.
Dealquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
mocht je dan winnen, hou je 1 miljoen zelf en dan geef je mij de andere 24
Ik denk het wel. Een warm voorjaar betekend een te snelle opwarming en instabiel zomer. Is al een paar jaar zo. September wordt het weer rustig in de atmosfeer en krijg je weer mooi weer....quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer zo als vorig jaar, een heel mooi voorjaar en een druilzomer.......
Op de radio?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Het is weer feest op NL, Slaaaajjjj krijgt er maar geen genoeg van. Weer bedreigingen en hate-mails.
Nope, op de site. Ik kopieer niks anders heb ik zo een proces aan mijn broek van die engerd.quote:
Heheheh, bangerd. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden, ik kan weinig wijs uit die site.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, op de site. Ik kopieer niks anders heb ik zo een proces aan mijn broek van die engerd.
Die zitten in een vochtwerend zakje !!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Schimmelpeter! Pas maar op dat je edele delen niet wegroesten.
Yep, die meneer N is degene die S steeds suuuukkkuuultje noemt, je weet wel, in dat JoeTjoepje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Dementor het volgende:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2177&i=1191&t=1191&v=f
Deze link?
Gewoon op de Homepage onder nieuws.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Heheheh, bangerd. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden, ik kan weinig wijs uit die site.
Het origineel is weggehaald, de link staat er nog. 'Halve leven vernietigd'... tsjonge jonge, wat zitten er een tere zieltjes op internet - not.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon op de Homepage onder nieuws.
Leuk filmpje...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien? Die Dennix toch.![]()
J-L lijkt dus op Dennis en niet op LL of Jaap.![]()
Aangifte van Jaycee-Lynn.
Met dank aan Deisyy.
Hoi akveor. Hoe is het met jou en Fantagirl?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Leuk filmpje...
Goedemiddag een ieder.
Schijnt dat N degene is die NL heeft opgericht en S is er later ingestapt. Ik heb het originele bericht nog, staat op de IBG site. Het is echt een bende daar en maar procederen. IBG gaat nu op een besloten forum verder om bewijzen te bundelen en aangifte te doen. Eigenlijk is dit spannender dan DGK.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Disana het volgende:
Het origineel is weggehaald, de link staat er nog. 'Halve leven vernietigd'... tsjonge jonge, wat zitten er een tere zieltjes op internet - not.
Middag Roevka, lekker hè die regen, hoef je iig niet naar buiten.quote:
Ik mis de seks....quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi akveor. Hoe is het met jou en Fantagirl?
Ja, dat heb ik allemaal nog meegekregen daar op het IBG forum. Eigenlijk vind ik het niet zo interessant, omdat je toch niet weet wat wel en niet waar is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt dat N degene is die NL heeft opgericht en S is er later ingestapt. Ik heb het originele bericht nog, staat op de IBG site. Het is echt een bende daar en maar procederen. IBG gaat nu op een besloten forum verder om bewijzen te bundelen en aangifte te doen. Eigenlijk is dit spannender dan DGK.
Owww regent het... ik zal de gordijnen eens openen doen.... hmmm idd het miezert...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Middag Roevka, lekker hè die regen, hoef je iig niet naar buiten.
Je vertelt echt niks he? Bah.quote:
Jemig, heb je zeker wel een hoge energierekening.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef akveor het volgende:
Owww regent het... ik zal de gordijnen eens openen doen.... hmmm idd het miezert...
* akveor schuift snel de gordijnen weer dicht
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vertelt echt niks he? Bah.
En ik heb haar ook nooit meer gezien sinds ze op dotcomboy naar je vroeg, dus er is beslist meer loos!
Wat? Onze schaakrelatie??? Daar mag je alles over vertellen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Daar was laatst een meisje loos....
En ik vertel toch ook niets over onze omstuimige relatie?
Ik smul van dit soort dingen, ben echt een ramptoerist.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
Ja, dat heb ik allemaal nog meegekregen daar op het IBG forum. Eigenlijk vind ik het niet zo interessant, omdat je toch niet weet wat wel en niet waar is.
Maar dat Sly het niet goed doet als Leider, dat staat wel vast
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik heb dat hierbij niet. Het is allemaal van dat volk, en maar roepen en maar klagen en maar slachtoffer spelen. Het is nou niet bepaald een rel van niveau.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik smul van dit soort dingen, ben echt een ramptoerist.![]()
Maar dat het zaakje stinkt is wel duidelijk, ook de Goeroe krijgt het wrs niet makkelijk. Eigen schuld, dikke bult.
Mèn, als je toch ziet hoe hij users benadert op NL met die vergedrukte letters als commentaar, ik zou me daar nooit thuisvoelen.
Ach als een ander wegloopt met je idee dan heb je in mijn ogen zelf iets misgedaan mocht dat al zo zijn. Verder vind ik dat Sly het modereren aan zijn mods moet overlaten. Hij is er de oorzaak van dat het maar doorgaat. Hij is gewoon niet geschklt als mod.... Als eigenaar kun je je beter op de achtegrond houden en van daaruit je site verder opbouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik smul van dit soort dingen, ben echt een ramptoerist.![]()
Maar dat het zaakje stinkt is wel duidelijk, ook de Goeroe krijgt het wrs niet makkelijk. Eigen schuld, dikke bult.
Mèn, als je toch ziet hoe hij users benadert op NL met die vergedrukte letters als commentaar, ik zou me daar nooit thuisvoelen.
Ach DGK had zo goed als ook geen niveau meer.... en toch bleven we kijken....quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik heb dat hierbij niet. Het is allemaal van dat volk, en maar roepen en maar klagen en maar slachtoffer spelen. Het is nou niet bepaald een rel van niveau.
Maar daar kenden we de personages en de verhaallijnen al. Bij die NL affaire zie ik veel dezelfde types: klagen, dreigen, grote mond. Een pot nat voor mij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach DGK had zo goed als ook geen niveau meer.... en toch bleven we kijken....
Maar idd er is geen discussie... iedereen heeft wel wat maar wat hun doel is is mij totaal niet duidelijk.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar kenden we de personages en de verhaallijnen al. Bij die NL affaire zie ik veel dezelfde types: klagen, dreigen, grote mond. Een pot nat voor mij.
LOL. Als jij een samenvatting kunt geven van de hoofdlijnen en -personages, houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is juist een uitdaging om het slangennest te ontrafelen
Samenvatting is simpel, Sly is God en iedereen zit hem te pesten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL. Als jij een samenvatting kunt geven van de hoofdlijnen en -personages, houd ik me aanbevolen
Dus dat, heel onverstandig om je radio uitzendingen te gebruiken om modder te gooien en tegenstanders te bellen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:32 schreef akveor het volgende:
Als 'baas' zijnde moet je je bezig houden met je kwaliteiten.... moderen heeft niets met modder gooien te maken...
Als NL kapot gaat heeft hij het voor een erg groot deel te maken aan zichzelf. Dom en jammer.
Dat bedoel ik. Ik heb wat van die pagina's op IBG zitten lezen, maar zag voornamelijk één grote brij van gejank en vage beschuldigingen. Iedereen kan wel van alles roepen, als er een schaap over de dam is volgen er altijd meer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Samenvatting is simpel, Sly is God en iedereen zit hem te pesten.
Voor de rest zijn ze niet echt van de samenvattingen
Sneu voor jou, maar wel leuk voor alle bejaarde fans natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef PeterNB het volgende:
Jezus C.....................DoeMaar is in de stad...........heb er bijna een uur over gedaan om van
Ridderkerk naar Rdam te rijden (En dat is dan MET de motor he !!!!)
Yup, ik vind niet dat een baas moet modereren.... hij moet het beleid uitstippelen. Hij kan de bans wel uitvoeren maar slechts op advies van moderators. Daarnaast vind ik het raar dat je een ban kunt krijgen omdat je iets gepost hebt op een ander forum. Ik vind dat niet kunnen. Sterker nog er hoort een soort van FB te zijn. Nu zal dat wel erg moelijk zijn maar de discussie hoort op zijn site. Mbt tot bans en vermeende misstanden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, heel onverstandig om je radio uitzendingen te gebruiken om modder te gooien en tegenstanders te bellen.
Zegt me toch veel over de persoon S, een lowlife en NL niet waardig. Ik zie het al dat Danny hier zomaar komt binnenvallen met:
Denk aan de huisregels anders krijg je een ban.
![]()
Komt nog bij dat de mods daar S adoreren anders kun je wieberen, echt eng.
Ik ga in de pannen roeren, laterzzzz.
Oh! Heeft die je niet ondergekotst?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ben je in de Mac Donalds in Zwolle, staat Jaap ineens achter je!
Wat bestelde die ? Een Happy Meal ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
Zeker geen lot gekocht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:30 schreef blomst het volgende:
nah, weet dus al dat ik de jackpot niet heb gewonnen
Hoe merkte je dat zo plots? Het werd opeens donker?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ze gaan opeens een stuk harder werken in de "keuken"quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat zo plots? Het werd opeens donker?
Die gast is met z'n omvang zomaar verantwoordelijk voor een zonsverduistering...
hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:30 schreef blomst het volgende:
nah, weet dus al dat ik de jackpot niet heb gewonnen
Grijnzzzzz, bestellijsten rollen binnen op het hoofdkantoor. Locatie Zwolle met spoed bevoorraden, drie vrachtwagens op weg......quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan opeens een stuk harder werken in de "keuken".
hoor net in editie nl? die bij de trekking aanwezig waren dat hij gevallen is op een lotnummer wat verkocht is in een straatjelotenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
[..]
hoor net in editie nl? die bij de trekking aanwezig waren dat hij gevallen is op een lotnummer wat verkocht is in een straatjeloten
en ik had geen straatje
Nee, hij stond achter me en vroeg "Pardon mag ik er langs" . Ik zag hem niet. Vervolgens zag ik een lichaam verplaatsen naast me, richting de toilet. Toen dacht ik "Zomfg Jaap."quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat zo plots? Het werd opeens donker?
Die gast is met z'n omvang zomaar verantwoordelijk voor een zonsverduistering...
Ga je een BBQ houden als je gewonnen hebt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:58 schreef Dementor het volgende:
Ik heb toevallig wel een straatje.
Vooral met dit weerquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je BBQ, da's ook wat waard......
Haaaaa natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je een BBQ houden als je gewonnen hebt?
het werd verder ook stil gehouden, maar de trekking is voor iedereen vrij toegankelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat nu geen onzin bericht? Volgens mij houdt niemand bij wie er een straatje koopt......
Bovendien mag dat normaal gesproken ook niet naar buiten gebracht worden......
Hoe laat is die trekking bekend?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat nu geen onzin bericht? Volgens mij houdt niemand bij wie er een straatje koopt......
Bovendien mag dat normaal gesproken ook niet naar buiten gebracht worden......
Hey Coos, iets voor jou? Iets anders dan een strand.....quote:
Vijf voor acht hoorde ik op de radio. Meestal vergeet ik dat dan weer en bedenk mij een paar dagen later dat er een trekking was. Vanavond zal ik er wel op tijd bij zijn......Ik heb in ieder geval een prijsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe laat is die trekking bekend?
Dan kan ik mijn plan trekken!!
Ieder 5 miljoen dealquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vijf voor acht hoorde ik op de radio. Meestal vergeet ik dat dan weer en bedenk mij een paar dagen later dat er een trekking was. Vanavond zal ik er wel op tijd bij zijn......Ik heb in ieder geval een prijs
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Zoiets ja!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Of naar Roel Pieper of zo iemand die nog haast niets heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
Ik heb al iemand in gedachten.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjelotenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
En een TV, geen slechte score voor één dag.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekochtquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ben niet ontevredenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een TV, geen slechte score voor één dag.....
Dat is het allermooist, een oma met één kleinkind (dat ben jij), verder geen familie. Ze wint de hoofdprijs, krijgt een hartverzakking, valt dood neer.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjeloten
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juniquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Dan heb jij er maar aan overgehoudenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekocht
Ja das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb jij er maar aan overgehouden
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juni
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ik eerst Sly uitkoop en Nowlive sluit....
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummerquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.
Ah weten we ook weer waar Jappie zich blauw voor aan het werken isquote:
Heeft ie toch 999 meer kansen dan ik (had)quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummer
en daaronder mijn lotnummer van juni plus de prijs.
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummer
en daaronder mijn lotnummer van juni plus de prijs.
maakt ook niet zoveel uit, word wel bijgeboekt mocht ik een prijsje hebben gewonnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo nerveus, stel je zelf een op de proef en ga niet kijken voor elf uur vanavond......
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007![]()
![]()
misschien zit er toch nog iets meer in het vat dan![]()
Mij een beetje blij maken met een dooie musquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007![]()
![]()
misschien zit er toch nog iets meer in het vat dan![]()
Toch niet onaardigquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Mijn hoogst prijs in de staatsloterij is 5000 euro, maar dat is al weer zolang geleden.
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kansquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
[..]
hoor net in editie nl? die bij de trekking aanwezig waren dat hij gevallen is op een lotnummer wat verkocht is in een straatjeloten
en ik had geen straatje
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lottoquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Mijn hoogst prijs in de staatsloterij is 5000 euro, maar dat is al weer zolang geleden.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kans
Oooooh, gelukkig maar en ik woon ook nog in een laan. Zou dat wat schelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef Flabberguest het volgende:
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kans
Ik heb laatst 2 euro gewonnen bij de Postcodeloterij, stond er nog bij: Gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lotto
Wacht maar tot je 10 keer geterroriseerd bent met dat nummer. Krijg je niet meer uit je kop. Je gaat vanzelf beginnen te vananananananananannanananananananvond gaan we bier drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Manu, dit is dus echt een dieptepunt op 't gebied van joetjoepjes op DGK SC he.
Illegale lotto een keer 2300 of 2500 euro(weet het niet eens meer exact). Gast voor mij kocht voor 200 euro? (weet ook dat niet eens precies meer) loten/uitslagen. Vroeg aan aan de eigenaar van die videotheek of die knakker wel eens wat won. Die zei "Soms". Mikte hetzelfde geld op de balie, dezelfde uitslagen, de volgende avond ging de deurbel (woonde om de hoek) en bracht hij de poet met een smile binnen. Geinig soms, dat impulsieve gedrag.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lotto
Nee, mag nu nooit meer klagenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je iig niet zeggen dat je nooit wat wint.
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 euro gewonnen bij de Postcodeloterij, stond er nog bij: Gefeliciteerd met uw prijs!
Zal wel sarcastisch bedoeld zijn
Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hèquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij gaat lekker Ruud, en nog een tv ook gewonnen las ik!!
Ben je gek, kun je een ander inhuren om je dierbare Polen te vervoeren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hè
ja duhquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valtquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.
je doet toch zeker mee voor de goede doelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valt
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
je doet toch zeker mee voor de goede doelen
nee ik kijk ook nooit naar de uitslag van de postcodeloterij, ooit 5 euro gewonnen en een keer een potje ijs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe mee omdat ik te sloom ben om op te zeggen. Om eerlijk te zijn kijk ik vaak niet eens meer of ik iets gewonnen heb
Dom hé.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Edit: Hoewel? Alles moest bij hem eindigen op 11![]()
http://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 550quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dom hé.....![]()
De site van de staatsloterij is onbereikbaar....
Ja vind ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat staat er toch een mooi TVtje naast mijn computerscherm
EC 043312 erbij ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Ik flikker morgen gewoon die loten over de balie heen en ze zien maar
Die site is zo down dat ik het niet kan checken.
Op 565 wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |