Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, jou hadden we ook nog![]()
Op je motortje zeker. Getver. Nee, dan liever lopen met een paraplu.
Het is hier de hele dag nog niet droog geweest, vreselijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
Wil ik naar buiten gaan begint het te regenen!
Zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog niet droog geweest, vreselijk.
Ja hoor , maar ik ben helemaal depri van dat kutweer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Tsjee, ik ben hier anderhalve dag niet geweest. Leeft beequeen nog, en zit kahaarin ook te mopperen in het grauwe weer hier in Groningen?
Eeew, Schimmelpeter! Pas maar op dat je edele delen niet wegroesten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisteren
En mijn handschoenen zijn gewoon nog NAT
Ik kan geen regenwolk meer zien, echt waar. Ik zit hier de hele dag al met lampen aan en dat in juli, hoe dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef Dementor het volgende:
Zeg!
Je moet me wel goed quoten dus ook dat stukje over meneer de regenwolk
Het klopt gewoon niet he? Heel je biologische klok in de war want die wil zon zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor , maar ik ben helemaal depri van dat kutweer.
Zeg dat wel, en dan arme Noekje, van de ene depressie naar de andere, vanaf zaterdag, als zij aankomt, is het daar ook dit weer, terwijl er de afgelopen week een hittegolf is geweest......quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Deprimerend he? En ik begrijp dat het nog wel een week aanhoudt. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij dus we maken nog kans op een hittegolf.
Gelukkig woon ik niet zo ver van de Jumbo, dus geen auto nodig. Maar verdorie, het is hier binnen zo donker dat je bijna een lamp aan moet doen
Het kan nóg erger: noekje daar in de regen terwijl het hier weer mooi wordt. Bah, Oostenrijk, maar goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en dan arme Noekje, van de ene depressie naar de andere, vanaf zaterdag, als zij aankomt, is het daar ook dit weer, terwijl er de afgelopen week een hittegolf is geweest......![]()
Hopelijk gaat het niet weer zo als vorig jaar, een heel mooi voorjaar en een druilzomer.......
Gatsie, een vochtig pak aandoen, op slag klam natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het ergste is..... mijn pak is nog vochtig van gisteren
En mijn handschoenen zijn gewoon nog NAT
Dus dat en het hoeft echt geen 30 graden te zijn hoor, maar dit is vreselijk. Vossejachten vallen dan ook niet mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
Het klopt gewoon niet he? Heel je biologische klok in de war want die wil zon zien.
Gelukkig zijn er altijd nog de bb uk vossejachten
Ah gossie, klop dat eens even heeeel snel af!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nóg erger: noekje daar in de regen terwijl het hier weer mooi wordt. Bah, Oostenrijk, maar goed![]()
Zeg, ik zie een spoortje zon! Nu hoef ik nét niet een lamp aan te doen.
Dealquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
mocht je dan winnen, hou je 1 miljoen zelf en dan geef je mij de andere 24
Ik denk het wel. Een warm voorjaar betekend een te snelle opwarming en instabiel zomer. Is al een paar jaar zo. September wordt het weer rustig in de atmosfeer en krijg je weer mooi weer....quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer zo als vorig jaar, een heel mooi voorjaar en een druilzomer.......
Op de radio?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Het is weer feest op NL, Slaaaajjjj krijgt er maar geen genoeg van. Weer bedreigingen en hate-mails.
Nope, op de site. Ik kopieer niks anders heb ik zo een proces aan mijn broek van die engerd.quote:
Heheheh, bangerd. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden, ik kan weinig wijs uit die site.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, op de site. Ik kopieer niks anders heb ik zo een proces aan mijn broek van die engerd.
Die zitten in een vochtwerend zakje !!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeew, Schimmelpeter! Pas maar op dat je edele delen niet wegroesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |