en nu even over je bovenste kop, je weet wel waar haar opgroeitquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe opgewonden ik ben....
Steeds minder haar......quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef Desii het volgende:
[..]
en nu even over je bovenste kop, je weet wel waar haar opgroeit
Maak je vooral niet ongerust. De kans dat je onder de trein komt is vele malen groter dan dat je een vette prijs hebt in die loterijen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
Eigenlijk is meedoen en winnen met de postcodeloterij een ramp, want zodra je op TV komt met een cheque ter waarde van enkele miljoenen ben je direct een target.
En om nou de cameraploeg weg te sturen terwijl je (zeg 10 miljoen) gewonnen hebt is ook weer een heel gedoe (ik weet niet of je dan nog wel recht hebt op de prijs).(iets waar ik al een tijdje over nadenk).
Eerbetoon aan Bart de Graaff in de bioscoopquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je vooral niet ongerust. De kans dat je onder de trein komt is vele malen groter dan dat je een vette prijs hebt in die loterijen.
Las net dat er meer dan 6.500.000 staatsloten zijn verkocht. Reken maar uit hoeveel kans je maakt. Bij de postcodeloterij heb je nog minder kans...
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerbetoon aan Bart de Graaff in de bioscoopik heb vandaag en gister nog filmpjes van deze held gepost.
Oh en wat betreft die lotterijen, je moet er alleen aan mee doen met geld dat je kunt missen
Ik verwacht geen ene klote te winnen maar ik doe wel een extreem lange schoonmaakdans mocht er iets leuks op vallen
Topquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:
EEN 19" PHILIPS SERIES 3000 LCD TV![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi Ruud, dat is een opstekertje, je kunt vandaag al niet meer verliezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat hier net een beeldschone jongedame van TNT bij mij voor de deur met een aangetekend pakket van de bankgiroloterij:
![]()
![]()
![]()
en er zijn er al zoveel verwijderd.... jammer hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
Er word de laatste tijd enorm veel DGK materiaal verwijderd van Youtube...
En dan met name de filmpjes waarin wellicht voor het buitenland "ongewenst gedrag" vertoond word.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit er ook een vergrootglas bij?
Das heul niet goed voor die spekreet van jequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:52 schreef Desii het volgende:
tjonge wat vervelend, er kwam net een klant binnen met een doos vol gebakjes
Feliquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op meer reken ik vandaag niet echt, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi Ruud, dat is een opstekertje, je kunt vandaag al niet meer verliezen
klopt.... maar spekreet valt mee heurquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das heul niet goed voor die spekreet van je
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op meer reken ik vandaag niet echt, maar je weet maar nooit
Zou je nog kunnen slapen die nacht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal je maar overkomen. Je hele leven staat ineens op z'n kop. Maar ja, wat moet je dan opeens met al die vrienden...
Wij ook, hou ons op de hoogte......(misschien dat de PZC er ook nog iets mee kan)quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Inmiddels zit ik aan een vruchtengebakje en ben heul benieuwd wie morgen aan dat roze gevalletje gaat beginnen
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou je nog kunnen slapen die nacht?
Ach wie nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wie niet
Ik zou toch wel een nachtje doorhalen hoor en dan de volgende dag naar de Paleisstraat 5 rijden om mijn prijs te claimen.
En dan op Fok roepen dat ik maar 12,50 gewonnen heb en dat iedereen op mijn feestje mag komen hihien dan extreem groot uitpakken.
![]()
Maar goed waar hebben we het over.
Het blijven aardige grapjes.![]()
Wanneer ik vanavond de 25 miljoen heb gewonnen huur ik gewoon de artiestquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
Morgen weer FOK radio...... gaaf![]()
is even met mijn collega's brainstormen welk liedje ik ga aanvragen
vertelquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een roos, ik heb m'n draaiboek al klaar liggen......
Huubquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wanneer ik vanavond de 25 miljoen heb gewonnen huur ik gewoon de artiest
in om live dat liedje voor je te zingen
En ik huur Thomas Berge ook in..................maar niet om te komen zingenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub![]()
Ivar![]()
![]()
en als ze beide niet kunnen, mag NMNS ook wel
Voor jou heb ik een speciaal programma in petto...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
sta 'k al in je testament (mijn bijnaam is zwarte weduwe)
De laatste keer Ruud, morgen laat je ze halen.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fantaseer ze allemaal![]()
![]()
Even een paar mede-europeanen van hun werk halen.
spannend, ik lust je rauwquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een speciaal programma in petto...
Doeeiii aspirant-miljonair Ruudjequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fantaseer ze allemaal![]()
![]()
Even een paar mede-europeanen van hun werk halen.
Wat zou je doen met 25 miljoen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Doeeiii aspirant-miljonair Ruudje
groetjes van je aller-allerbeste vriendinnetje
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou je doen met 25 miljoen?
Disaantje.... you're still alivequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Tsjee, ik ben hier anderhalve dag niet geweest. Leeft beequeen nog, en zit kahaarin ook te mopperen in het grauwe weer hier in Groningen?
mocht je dan winnen, hou je 1 miljoen zelf en dan geef je mij de andere 24quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebben
1 miljoen oké, maar 25 miljoen
* kahaarin meld zich! En zwaait naar Saantje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Tsjee, ik ben hier anderhalve dag niet geweest. Leeft beequeen nog, en zit kahaarin ook te mopperen in het grauwe weer hier in Groningen?
Hoiquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Deprimerend he? En ik begrijp dat het nog wel een week aanhoudt. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij dus we maken nog kans op een hittegolf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
* kahaarin meld zich! En zwaait naar Saantje.*
Mopperend en wel, bah wat een weer, straks maar gewoon heel decadent met de auto boodschappen doen want dit is niet meer leuk gewoon.......
Goed antwoord.......quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk antwoord geven….. ik zou het niet willen hebben
1 miljoen oké, maar 25 miljoen
Oh ja, jou hadden we ook nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik moet over een uur naar huis en het regent hier pijpe(n)stelen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |