Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hèquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij gaat lekker Ruud, en nog een tv ook gewonnen las ik!!
Ben je gek, kun je een ander inhuren om je dierbare Polen te vervoeren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hè
ja duhquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valtquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.
je doet toch zeker mee voor de goede doelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valt
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
je doet toch zeker mee voor de goede doelen
nee ik kijk ook nooit naar de uitslag van de postcodeloterij, ooit 5 euro gewonnen en een keer een potje ijs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe mee omdat ik te sloom ben om op te zeggen. Om eerlijk te zijn kijk ik vaak niet eens meer of ik iets gewonnen heb
Dom hé.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Edit: Hoewel? Alles moest bij hem eindigen op 11![]()
http://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 550quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dom hé.....![]()
De site van de staatsloterij is onbereikbaar....
Ja vind ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat staat er toch een mooi TVtje naast mijn computerscherm
EC 043312 erbij ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Ik flikker morgen gewoon die loten over de balie heen en ze zien maar
Die site is zo down dat ik het niet kan checken.
Op 565 wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |