quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Zoiets ja!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Of naar Roel Pieper of zo iemand die nog haast niets heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
Ik heb al iemand in gedachten.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjelotenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
En een TV, geen slechte score voor één dag.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekochtquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ben niet ontevredenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een TV, geen slechte score voor één dag.....
Dat is het allermooist, een oma met één kleinkind (dat ben jij), verder geen familie. Ze wint de hoofdprijs, krijgt een hartverzakking, valt dood neer.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjeloten
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juniquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Dan heb jij er maar aan overgehoudenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekocht
Ja das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb jij er maar aan overgehouden
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juni
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ik eerst Sly uitkoop en Nowlive sluit....
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummerquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.
Ah weten we ook weer waar Jappie zich blauw voor aan het werken isquote:
Heeft ie toch 999 meer kansen dan ik (had)quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummer
en daaronder mijn lotnummer van juni plus de prijs.
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummer
en daaronder mijn lotnummer van juni plus de prijs.
maakt ook niet zoveel uit, word wel bijgeboekt mocht ik een prijsje hebben gewonnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo nerveus, stel je zelf een op de proef en ga niet kijken voor elf uur vanavond......
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007![]()
![]()
misschien zit er toch nog iets meer in het vat dan![]()
Mij een beetje blij maken met een dooie musquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie nou dat het wel 10 juli is, maar in 2007![]()
![]()
misschien zit er toch nog iets meer in het vat dan![]()
Toch niet onaardigquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Mijn hoogst prijs in de staatsloterij is 5000 euro, maar dat is al weer zolang geleden.
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kansquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
[..]
hoor net in editie nl? die bij de trekking aanwezig waren dat hij gevallen is op een lotnummer wat verkocht is in een straatjeloten
en ik had geen straatje
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lottoquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Mijn hoogst prijs in de staatsloterij is 5000 euro, maar dat is al weer zolang geleden.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kans
Oooooh, gelukkig maar en ik woon ook nog in een laan. Zou dat wat schelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef Flabberguest het volgende:
Beetje late reactie maar dat ging over 1 miljoen die gevallen is op een lot dat in een straatje gekocht is. die presentator mocht op het knopje drukken voor de trekking van de 1 miljoen. dus wees niet getreurd, je heb nogsteeds kans
Ik heb laatst 2 euro gewonnen bij de Postcodeloterij, stond er nog bij: Gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lotto
Wacht maar tot je 10 keer geterroriseerd bent met dat nummer. Krijg je niet meer uit je kop. Je gaat vanzelf beginnen te vananananananananannanananananananvond gaan we bier drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Manu, dit is dus echt een dieptepunt op 't gebied van joetjoepjes op DGK SC he.
Illegale lotto een keer 2300 of 2500 euro(weet het niet eens meer exact). Gast voor mij kocht voor 200 euro? (weet ook dat niet eens precies meer) loten/uitslagen. Vroeg aan aan de eigenaar van die videotheek of die knakker wel eens wat won. Die zei "Soms". Mikte hetzelfde geld op de balie, dezelfde uitslagen, de volgende avond ging de deurbel (woonde om de hoek) en bracht hij de poet met een smile binnen. Geinig soms, dat impulsieve gedrag.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best veel, ik heb nog nooit een echt grote prijs gewonnen en doe toch mee met Staatsloterij, Postcodeloterij en Lotto
Nee, mag nu nooit meer klagenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je iig niet zeggen dat je nooit wat wint.
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 euro gewonnen bij de Postcodeloterij, stond er nog bij: Gefeliciteerd met uw prijs!
Zal wel sarcastisch bedoeld zijn
Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hèquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij gaat lekker Ruud, en nog een tv ook gewonnen las ik!!
Ben je gek, kun je een ander inhuren om je dierbare Polen te vervoeren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, een tv EN 25 miljoen zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn hè
ja duhquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valtquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als ze bellen of je nóg meer loten wil kopen geeft het je een gevoel alsof de loten die je al hebt niks waard zijn, klote vind ik dat.
je doet toch zeker mee voor de goede doelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog normaal. Heb er een tyfus hekel aan als ze weer bellen of ik een extra lot wil kopen terwijl ik ruim een jaar geleden al heb aangegeven dat ze niet met zulke telefoons/mails moeten komen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Het leuke is dat als je gaat verhuizen ze je ook nog gaan bellen en mailen of je niet toch nog een lot op je oude adres wilt behouden. Zo voel je je extra klote als het eventueel wel op dat adres valt
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Luitjes de mzzl, ik ben weg naar Bora Bora vlak bij Thaiti.
zal daar wel internet zoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
je doet toch zeker mee voor de goede doelen
nee ik kijk ook nooit naar de uitslag van de postcodeloterij, ooit 5 euro gewonnen en een keer een potje ijs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe mee omdat ik te sloom ben om op te zeggen. Om eerlijk te zijn kijk ik vaak niet eens meer of ik iets gewonnen heb
Dom hé.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Edit: Hoewel? Alles moest bij hem eindigen op 11![]()
http://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 550quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dom hé.....![]()
De site van de staatsloterij is onbereikbaar....
Ja vind ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, wat staat er toch een mooi TVtje naast mijn computerscherm
EC 043312 erbij ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Ik flikker morgen gewoon die loten over de balie heen en ze zien maar
Die site is zo down dat ik het niet kan checken.
Op 565 wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |