Hey Coos, iets voor jou? Iets anders dan een strand.....quote:
Vijf voor acht hoorde ik op de radio. Meestal vergeet ik dat dan weer en bedenk mij een paar dagen later dat er een trekking was. Vanavond zal ik er wel op tijd bij zijn......Ik heb in ieder geval een prijsquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe laat is die trekking bekend?
Dan kan ik mijn plan trekken!!
Ieder 5 miljoen dealquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vijf voor acht hoorde ik op de radio. Meestal vergeet ik dat dan weer en bedenk mij een paar dagen later dat er een trekking was. Vanavond zal ik er wel op tijd bij zijn......Ik heb in ieder geval een prijs
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Zoiets ja!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens een kop koffie pak........dan een peuk opsteek, vervolgens tien keer kijk of die nummers wel echt kloppen. En dan maar eens voorzichtig iemand bellen.....vragen hoe het gaat enzo....
Of naar Roel Pieper of zo iemand die nog haast niets heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
Ik heb al iemand in gedachten.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om tegen nog meer idioten nee te kunnen zeggen en alleen ja als ik er zelf zin in heb.
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjelotenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder 5 miljoen deal?
Ik flip hem wel de pan uit als zoiets gebeurd.
Maar je zult zien die miljoenen gaan naar een oma met een staatslot.
En een TV, geen slechte score voor één dag.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op de site van de staatsloterij kun je, als je geregistreerd bent, al kijken of je prijs hebt.
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekochtquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Ben niet ontevredenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een TV, geen slechte score voor één dag.....
Dat is het allermooist, een oma met één kleinkind (dat ben jij), verder geen familie. Ze wint de hoofdprijs, krijgt een hartverzakking, valt dood neer.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer ik heb ook geen oma meer, maar nog wel een oude tante die mee doet, alleen ook al geen straatjeloten
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juniquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
IK HEB PRIJS![]()
![]()
![]()
¤ 8,50
Dan heb jij er maar aan overgehoudenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is al 100% meer dan ik ga winnen. heb geen lot gekocht
Ja das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb jij er maar aan overgehouden
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie alleen nog maar de trekking van 10 juni
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ik eerst Sly uitkoop en Nowlive sluit....
ja weet ik, maar ik zie nog niet de trekking van 10 juli, alleen maar mijn lotnummerquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij het tabje 'winnen / heb ik gewonnen' kun je de trekkingsdatum aanklikken je je lotnummer intypen.
Ah weten we ook weer waar Jappie zich blauw voor aan het werken isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |