Ik ga ook zo slapen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die thee begint te werkenheb al twee grote bekers op
ja hé lijkt me wel verstandig, orgen weer vroeg dagquote:
héél flauwquote:
Vrijdag komen ze terugquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:41 schreef cindy10 het volgende:
huppeltje al terug van zn vakantie?
Heb de afgelopen dagen amper wat gelezen,had het erg druk!
Kan Huub gelijk vrijdagavond in de PrietPraatShow zijn verhaal doen !quote:
Goedemorgen PeterNBquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan Huub gelijk vrijdagavond in de PrietPraatShow zijn verhaal doen !![]()
Vanaf 21h op de gebruikelijke kanalen
GOEIEMORGEN COSSERTJES !!!! A NEW DAY IS BORN
We kunnen hem van alles vragen.......................maar ik heb zijn telefoonnummer nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
En of hun commode al klaar is voor de volgende spruit
Dan maar op de Commode van Huub vragen of ze ook hun kind naar een soap/celebrity noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We kunnen hem van alles vragen.......................maar ik heb zijn telefoonnummer niet
Zolang het maar geen Brooke wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan maar op de Commode van Huub vragen of ze ook hun kind naar een soap/celebrity noemen.
Als je even wacht kun je ook lekker buiten lopen in de regenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier niet.
Dus ik ga zelf maar douchen
Nog steeds droog en ik moet zo weg, dus dat duurt me te langquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je even wacht kun je ook lekker buiten lopen in de regen
Ach, je moet 't maar positief benaderen. De hele wereld ligt weer aan z'n voeten en hij kan weer zonder enige belemmering stappen zetten. Vrijheid blijheid?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
Och, arme Bart! Ik vond ze een leuk stel.
Alleen is hij niet blij. Een niet blije Bart is geen pretje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, je moet 't maar positief benaderen. De hele wereld ligt weer aan z'n voeten en hij kan weer zonder enige belemmering stappen zetten. Vrijheid blijheid?
Wat leest dat artikel raar weg zeg. Bart is door ziekte binnen zijn familie ongelukkig. Lesley die het daarom uitmaakt, zoiets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen is hij niet blij. Een niet blije Bart is geen pretje.
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat leest dat artikel raar weg zeg. Bart is door ziekte binnen zijn familie ongelukkig. Lesley die het daarom uitmaakt, zoiets.
"Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is." -Wilma Nanningaquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.
Omg, zie mij eens een Nanningaatje doen!
Alles best zolang je maar niet naakt op een koelkast gaat zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet logisch. Juist dan zou je denken dat je elkaar gaat steunen. Misschien is Bart écht niet te genieten en stoot die iedereen die dicht bij hem staat af. Zou me niks verbazen eigenlijk.
Omg, zie mij eens een Nanningaatje doen!
Allejezus! Wat ontzettend wrang is dat. Krijg je het even dubbel om je oren geslagen. Ik neem aan dat er van te voren al iets speelde?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
"
Mijn broer had al 10 jaar een goede relatie, die vrijwel direct nadat duidelijk was geworden dat hij MS heeft, is beëindigd. Ik snap dat nog steeds niet.
Dat is echt een dolksteek recht in het hart.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is." -Wilma Nanninga![]()
Dat doe jij toch al een stuk beter, hoor.
Mijn broer had al 10 jaar een goede relatie, die vrijwel direct nadat duidelijk was geworden dat hij MS heeft, is beëindigd. Ik snap dat nog steeds niet.![]()
Kan zijn, maar het bestaat niet dat er onderhuids al niet wat anders speelde. Als de één dat dan niet opgemerkt heeft, dan was dat al een teken aan de wand......quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is echt een dolksteek recht in het hart.
Ik zeg ook niet dat ze bij elkaar hadden moeten blijven maar gezien de omstandigheden is het wel een behoorlijke blow.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het bestaat niet dat er onderhuids al niet wat anders speelde. Als de één dat dan niet opgemerkt heeft, dan was dat al een teken aan de wand......
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Allejezus! Wat ontzettend wrang is dat. Krijg je het even dubbel om je oren geslagen. Ik neem aan dat er van te voren al iets speelde?
Ja, dat was kei- en keihard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:30 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze bij elkaar hadden moeten blijven maar gezien de omstandigheden is het wel een behoorlijke blow.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)
Inmiddels woont hij samen met een heel lieve en pittige meid die absoluut niet terug deinst voor ellende met enge ziekten. Hij is gelukkig en ook al weer heel lang gezond.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bruggetje naar licht verteerbare kost.![]()
Zoiets is onmogelijk om op te vangen, geloof ik. Gewoon er zijn, meer kun je niet, lijkt me. Met alle liefde in de wereld is zoiets niet op te vangen. Gelukkig is het een eind goed, al goed, verhaal. Al lijkt me zoiets wel en dreun op de psyche geven die nog lang nabonkt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het stellen van de diagnose MS heeft lang geduurd. We denken dat het in die zeurderige en onzekere periode moet zijn misgegaan. Voor ons kwam het eigenlijk onverwachter dan voor mijn broer, wiens leven vanaf dat moment wel even dubbel was ingestort. (Zie dat maar eens op te vangen.)
Inmiddels woont hij samen met een heel lieve en pittige meid die absoluut niet terug deinst voor ellende met enge ziekten. Hij is gelukkig en ook al weer heel lang gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |