Hoe zet je die er dan inquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:03 schreef Placenta het volgende:
Nieuw LCD'tje voor mn N73. 2e keer in een jaar dat ie kapotgetrapt wordt
Hij is wel nice, maar tres een beetje oudbollig, misschien kun je iets hippers vinden? wel mooie kleur (leer?)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Moet 'm eigenlijk nog bestellen, twijfel een beetje, al heb ik best wel dringend een weekendtas nodig.
Net zeg je nog dat je dat 8GB kaartje nog moet kopen, en nu heb je hem al gekocht?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Rutgerr het volgende:
Ik kijk volgende week nog wel even in de stad, mocht ik geen alternatief vinden dan bestel ik 'm wel.
In ieder geval bedankt voor de reacties, als ik 'm te oubollig vind stuur ik 'm wel terug.
Ontopic:
- 8 gb micro sd kaartje.
- 2 gram white widow.
- 3 paar donkerblauwe Bijenkorf kousen.
Lekkertje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef lauwert het volgende:
Een aantal uurtjes stad leverde me dit op:
[ afbeelding ]
Roze/paarse broek
Roze vest
Zwarte blouse
Ketting
Mouse en ander spul voor krullen
Draadloze muis
En tada; Ik met de blouse en broek ( en het spul in m'n haar )
[ afbeelding ]
2 maarquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
P2
hoeveel GB ?
OT :
redband snoepmix en engelse drop
Gaaf! Hoeveel waren ze?quote:
Toffe schoenen, waar gehaald?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:22 schreef fathank het volgende:
Nieuwe schoentjes (ja dat is mijn harige been)
[ afbeelding ]
Ja he.quote:
Ik heb het nog niet geprobeert.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:14 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Zou je deze ook morgen schoppen?
Frisco in Arnhem. Vlakbij de Blikkenbioscoop.quote:
Lelijkste hoes ooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Cd, vanmiddag gekocht.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:22 schreef Bleekmiddel het volgende:
youtube linkje naar 1 van het beste nummers van die cd?
Jawel. Als de hoes kapot is, en de cd daardoor ook, is de muziek niet meer (om aan) te horen, dus de kwaliteit hangt wel degelijk van de hoes afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de hoes geen invloed op de kwaliteit van de muziek.
Leuke schoenenquote:
Relaxte cd is dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Cd, vanmiddag gekocht.
Bolletjestruiquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden gekocht, maar had nog geen gelegenheid gehad om er foto's van te maken;
- Nieuwe blauw/paarse broek
- Rood/wit gestreept shirt
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
Dat Zwart/wit/rood jurkje ziet er leuk uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden gekocht, maar had nog geen gelegenheid gehad om er foto's van te maken;
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
die bolletjes trui, hadden ze die ook in het wit met rode bolletjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
Rode trui is leuk, wat ga je er onder dragen? Witte blouse?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
Yep, is wel de bedoeling.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Rode trui is leuk, wat ga je er onder dragen? Witte blouse?
Haha nee, hoewel dat inderdaad wel tof had geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
die bolletjes trui, hadden ze die ook in het wit met rode bolletjes?
zou wel toepasselijk zijn
Dankje dankje !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat Zwart/wit/rood jurkje ziet er leuk uit.
Die mis ik ook! Speler die op moeten vallen door hun schoenenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:42 schreef VlaDje het volgende:
Waar is de goede oude zwarte voetbalschoen
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:50 schreef lauwert het volgende:
[..]
Yep, is wel de bedoeling.
Als student moet ik er natuurlijk wel lekker kak bijlopen
Beide zou wel triest zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoen
Wil soms aan het stereotype voldoen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoen
Die moet ik ook nog een keer kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:22 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer lenen van anderen, eindelijk onafhankelijk!
Dat schijnt vrij vaak te zijn bij een modelautoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:48 schreef dark__power het volgende:
afgelopen maand:
8gb usb flash drive![]()
all stars (met doodskoppen)
sd kaart voor me nikon
GTA IV voor Xbox 360eindelijk
![]()
een modelauto van de Lamborghini Murcièlago Roadster
deze dus:
[ afbeelding ]
alleen dan in schaalmodel
nu ben k egt superjaloersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb die in het echtGoede auto.
Top kast! Heb 'm zelf in het zilver.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Kosty het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
4x [ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
7x [ afbeelding ]
Theheh, komt straks allemaal binnen :p Lekker veel knutselwerk dus !
emoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:48 schreef dark__power het volgende:
afgelopen maand:
8gb usb flash drive![]()
all stars (met doodskoppen)
sd kaart voor me nikon
GTA IV voor Xbox 360eindelijk
![]()
een modelauto van de Lamborghini Murcièlago Roadster
deze dus:
[ afbeelding ]
alleen dan in schaalmodel
quote:
NIIIIIIIICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef saaw het volgende:
nieuw snowboardje + schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heel gaaf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef saaw het volgende:
nieuw snowboardje + schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
In mijn voetbaltas sinds vandaag. (En al 8 seizoenen ofzo, hoef ze niet eens meer te passen.)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:42 schreef VlaDje het volgende:
Waar is de goede oude zwarte voetbalschoen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
In mijn voetbaltas sinds vandaag. (En al 8 seizoenen ofzo, hoef ze niet eens meer te passen.)
[ afbeelding ]
En ook nog 50 liter diesel en 25 liter benzine
Rest van de maand rauwe bonen eten dus?quote:
niet echt, me ouders betalen me fiets, ben nog jong.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Rest van de maand rauwe bonen eten dus?.
Ik heb drie kaartjes Coldplay en vier kaartjes Amy MacDonald Paradiso gekocht.
die heb ik ook nogquote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef DenkaanHenk het volgende:
Call of Duty United Offensive voor de PC.
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Rest van de maand rauwe bonen eten dus?.
Ik heb drie kaartjes Coldplay en vier kaartjes Amy MacDonald Paradiso gekocht.
3 maart 2008 komt ze in de paradisoquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?
Heb vanmiddag een lekkere Big Mac gekocht.
Tof zo'n concert met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
3 maart 2008 komt ze in de paradiso
zo zie je maar dat na een concert het nog uitverkocht kan rakenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:43 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Tof zo'n concert met terugwerkende kracht.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
Ophidian & Ruffneck - Introspective
[NEO-038]
Evil Activities - No Place To Hide
[T3RDM-135]
Promo & 3 Steps Ahead - Thunderdome 2007
Goeie platenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
[NEO-038]
[T3RDM-135]
Excuses, dat moest natuurlijk Melkweg zijn, vorige keer was Paradiso inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?
Heb vanmiddag een lekkere Big Mac gekocht.
Heb ik die nodig?quote:
Vet!quote:
Gebaksvorkjes zijn voor lepeltjes wat mannen voor vrouwen zijn; absoluut onnodig, maar toch onmisbaarquote:
Mooie uitspraakquote:Op donderdag 25 september 2008 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gebaksvorkjes zijn voor lepeltjes wat mannen voor vrouwen zijn; absoluut onnodig, maar toch onmisbaar
Eigenlijk moet onnodig veranderd worden in nutteloos, dan klopt het welquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie uitspraak
Alleen berust het niet op de waarheid.
fijne platen ookquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
[NEO-038]
[T3RDM-135]
hoe zijn ze? ik wil ze namelijk ook kopenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
[NEO-038]
[T3RDM-135]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
een powermac MDD met 2x 1,25 ghz processoren en iets van 1,5 gb ramAaahw wat lief, een G4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Truequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef FrancisBlake het volgende:
[..]
Teletubbie-dingen blijven dat ook
ja maar die kosten ook 2 keer zoveel, en het ging er mij alleen om apple OS X een beetje te leren kennen.quote:
Zet je toch OS X op 1 van je Windows pc's?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja maar die kosten ook 2 keer zoveel, en het ging er mij alleen om apple OS X een beetje te leren kennen.
als ik die heb, dan heb ik 4 pc's
zit jij al 9 jaar op de middelbare school? :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het lichtblauw
Mn oude schooltas had ik al sinds de brugklas, dus 9 jaar. Dus was wel eens aan vervanging toe ( rits van voorvakje was kapot en er begonnen slijtagegaten in te komen)
ben je dom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
zit jij al 9 jaar op de middelbare school? :S
Wijze opmerking, Sherlock.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Mn oude schooltas had ik al sinds de brugklas, dus 9 jaar. Dus was wel eens aan vervanging toe ( rits van voorvakje was kapot en er begonnen slijtagegaten in te komen)
30 jaar om precies te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waard
Mn vorige was geen Eastpak , maar een Trunk&Co.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waard
Wat een slimme opmerking zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe mij die platen dan, ik heb wel draaitafelsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De volgende platen:
Enzyme VIP 05 (The Outside Agency – Screaming Phoenix VIP)
Enzyme 24 (Sei2ure – Illusion of Safety)
Enzyme K7-7 (Ruffneck, Ophidian & Sei2ure – K7-7)
Enzyme 19 (Mindustires – Translated Visions Exp: 002)
Genosha 15 (The Outside Agency & Mindustries - Forever Is A Long Time Coming)
Genosha 14 (The Outside Agency - Return Of The Revenge Of The Dark Alley Space Vampires)
Genosha 13 (The Outside Agency - The Easy Money Remix E.P.)
Nu nog een keer draaitafels aanschaffen
focalpricequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef porsche1 het volgende:
weet iemand een stel goede oordopjes onder de ¤30? Geen iPod, die kreeg ik bij me iPod 1x gefiets terwijl het regende en nu zijn ze kapot. -.-
Jezus, daar ga je toch niet mee lopen. Dat iedereen er één heeft betekent niet dat het niet ontzettend lelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Wij snappen elkaar.quote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Rutgerr het volgende:
Facking lelijk inderdaad, verre van vrouwelijk. Maar ja, Sylvana is zelf ook verre van vrouwelijk.
Creative EP-630, via Bol.com.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef porsche1 het volgende:
weet iemand een stel goede oordopjes onder de ¤30? Geen iPod, die kreeg ik bij me iPod 1x gefiets terwijl het regende en nu zijn ze kapot. -.-
Ja zo één moet ik er ook hebben, en nog simcity2004.quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
jan de bouvrie lamp wat ook als bureaulamp gebruikt kan
[ afbeelding ]
lekker lezen s'avonds in je bed
die vind ik niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Creative EP-630, via Bol.com.
Zijn in-ear dopjes, voordeel daarvan is dat je daarbij veel minder last hebt van omgevingsruis.
Zitten 3 maten rubberen dopjes bij, dus kun je zelf kiezen welke je het fijnst vind zitten.
Heb je alle maten rubberen dopjes wel geprobeerd? En weet je zeker dat je ze goed ingedaan hebt? (dus echt ver in je oor stoppen?quote:
Waar koop je die?quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Sylvana het volgende:
[..] en voor mn vriend als cadeautje klompsloffen
[ afbeelding ]
Ik heb ze bij de schoenmaker gekocht, maar je kunt ze ook gewoon op internet kopen, bijvoorbeeld hierquote:
En hoe bevallen de speakers?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Appeltaarten het volgende:
Speakers
[ afbeelding ]
De cd
[ afbeelding ]
+ bonus cd
De volgende dvd`s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljante dingen, ik heb de Sennheiservariant, maar volgens mij las ik ergens dat die precies hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Creative EP-630, via Bol.com.
Zijn in-ear dopjes, voordeel daarvan is dat je daarbij veel minder last hebt van omgevingsruis.
Zitten 3 maten rubberen dopjes bij, dus kun je zelf kiezen welke je het fijnst vind zitten.
Hardwarematig wel ja.quote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Briljante dingen, ik heb de Sennheiservariant, maar volgens mij las ik ergens dat die precies hetzelfde zijn.
Ha-ha.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:57 schreef fathank het volgende:
In oordopjes zit anders bar weinig software..
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef oshiro het volgende:
Nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
w00t eindelijk over!
omg vetquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef oshiro het volgende:
Nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude(re) model, of nieuwe? Dat plaatje is de oude(re) namelijk..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
w00t eindelijk over!
Goeie koop. Heb dat model ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
bewust de oudere, met een budget van +-1600 euro heb je met de oudere heeeel veel meer waar voor je geld.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
omg vet
wat kost dat nou, zo'n server?
of dataserver wat et dan ook is
Dat daar is inderdaad een server, met een 16 port Gbit switch en een 24 port patchpanel. De server is compleet zelfbouw, ik weet niet zeker wat dat geintje me heeft gekost... Hetgene wat ik heb gekocht was het SATAII/SAS backplane rechts, waar die 5 harde schijven in kunnen. Dat ding is erg leuk, zo passen er extra veel schijven in het systeem en het verwisselen van schijven is een eitje. Je kunt ze er zo in en uit klikken, zoals je op die ene foto ziet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Hyman het volgende:
incl swith en dat ding wat eronder zit, mij lijkt het ook wel mooi spul, tenzij et niet teveel kost
zal wel tegen de 2000¤ zitten, of is et een oudje?
Idd zegquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:18 schreef Counterattack het volgende:
2 zakjes met zure matten (groen)
damn ik moet echt stoppen met die dingen
2 jaar garantie heb je sowieso op consumentenelectronica.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ha-ha.
Ik bedoel natuurlijk dingen als garantie enzo.
Ja, alleen hanteren ze bij Creative soms een garantieperiode van 12 maanden, afhankelijk van waar je het gekocht hebt. Ook al is het wettelijk gezien 2 jaar, ze kunnen het je heel moeilijk gaan maken, als je buiten de termijn van 12 maanden komt bij Creative. En ja ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
2 jaar garantie heb je sowieso op consumentenelectronica.
Ja hoor, prima!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef JoPiDo het volgende:
mag ik die chick hebben als je hem zelf niet meer gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |