Rest van de maand rauwe bonen eten dus?quote:
niet echt, me ouders betalen me fiets, ben nog jong.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Rest van de maand rauwe bonen eten dus?.
Ik heb drie kaartjes Coldplay en vier kaartjes Amy MacDonald Paradiso gekocht.
die heb ik ook nogquote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef DenkaanHenk het volgende:
Call of Duty United Offensive voor de PC.
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Rest van de maand rauwe bonen eten dus?.
Ik heb drie kaartjes Coldplay en vier kaartjes Amy MacDonald Paradiso gekocht.
3 maart 2008 komt ze in de paradisoquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?
Heb vanmiddag een lekkere Big Mac gekocht.
Tof zo'n concert met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
3 maart 2008 komt ze in de paradiso
zo zie je maar dat na een concert het nog uitverkocht kan rakenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:43 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Tof zo'n concert met terugwerkende kracht.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
Ophidian & Ruffneck - Introspective
[NEO-038]
Evil Activities - No Place To Hide
[T3RDM-135]
Promo & 3 Steps Ahead - Thunderdome 2007
Goeie platenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef fathank het volgende:
Vandaag opgehaald
[ afbeelding ]
En deze platen:
[ENZYME-027RP]
Ophidian & Ruffneck - Introspective
[NEO-038]
Evil Activities - No Place To Hide
[T3RDM-135]
Promo & 3 Steps Ahead - Thunderdome 2007
Excuses, dat moest natuurlijk Melkweg zijn, vorige keer was Paradiso inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Amy MacDonald komt toch in de Melkweg en de Heineken Music Hall, niet in Paradiso toch?
Heb vanmiddag een lekkere Big Mac gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |