die bolletjes trui, hadden ze die ook in het wit met rode bolletjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden gekocht, maar had nog geen gelegenheid gehad om er foto's van te maken;
- Nieuwe blauw/paarse broek
- Rood/wit gestreept shirt
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
Rode trui is leuk, wat ga je er onder dragen? Witte blouse?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:14 schreef lauwert het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden gekocht, maar had nog geen gelegenheid gehad om er foto's van te maken;
- Nieuwe blauw/paarse broek
- Rood/wit gestreept shirt
- Rode trui
- Zwart/wit/rood jurkje
- Blauw/wit jurkje
- Blauw shirtje
- Paarse stippen trui
Uitverkoop
Feauteuw:
[ afbeelding ]
Yep, is wel de bedoeling.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Rode trui is leuk, wat ga je er onder dragen? Witte blouse?
Haha nee, hoewel dat inderdaad wel tof had geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
die bolletjes trui, hadden ze die ook in het wit met rode bolletjes?
zou wel toepasselijk zijn
Dankje dankje !quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat Zwart/wit/rood jurkje ziet er leuk uit.
Die mis ik ook! Speler die op moeten vallen door hun schoenenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:42 schreef VlaDje het volgende:
Waar is de goede oude zwarte voetbalschoen
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:50 schreef lauwert het volgende:
[..]
Yep, is wel de bedoeling.
Als student moet ik er natuurlijk wel lekker kak bijlopen
Beide zou wel triest zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoen
Wil soms aan het stereotype voldoen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Haha, moet dat voor je opleiding of wil je gewoon aan het stereotype beeld voldoen
Die moet ik ook nog een keer kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:22 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer lenen van anderen, eindelijk onafhankelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |