SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
een powermac MDD met 2x 1,25 ghz processoren en iets van 1,5 gb ramAaahw wat lief, een G4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Truequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef FrancisBlake het volgende:
[..]
Teletubbie-dingen blijven dat ook
ja maar die kosten ook 2 keer zoveel, en het ging er mij alleen om apple OS X een beetje te leren kennen.quote:
Zet je toch OS X op 1 van je Windows pc's?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja maar die kosten ook 2 keer zoveel, en het ging er mij alleen om apple OS X een beetje te leren kennen.
als ik die heb, dan heb ik 4 pc's
zit jij al 9 jaar op de middelbare school? :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het lichtblauw
Mn oude schooltas had ik al sinds de brugklas, dus 9 jaar. Dus was wel eens aan vervanging toe ( rits van voorvakje was kapot en er begonnen slijtagegaten in te komen)
ben je dom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
zit jij al 9 jaar op de middelbare school? :S
Wijze opmerking, Sherlock.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waardquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Mn oude schooltas had ik al sinds de brugklas, dus 9 jaar. Dus was wel eens aan vervanging toe ( rits van voorvakje was kapot en er begonnen slijtagegaten in te komen)
30 jaar om precies te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waard
Mn vorige was geen Eastpak , maar een Trunk&Co.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Een Eastpak heeft, voorzover mij bij staat, levenslange garantie. Gewoon even terugsturen naar de fabriek, vanwege de kapotte rits. Ik had het ook en kreeg een gloednieuwe. Goede service daar! Het is het proberen waard
Wat een slimme opmerking zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe mij die platen dan, ik heb wel draaitafelsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De volgende platen:
Enzyme VIP 05 (The Outside Agency – Screaming Phoenix VIP)
Enzyme 24 (Sei2ure – Illusion of Safety)
Enzyme K7-7 (Ruffneck, Ophidian & Sei2ure – K7-7)
Enzyme 19 (Mindustires – Translated Visions Exp: 002)
Genosha 15 (The Outside Agency & Mindustries - Forever Is A Long Time Coming)
Genosha 14 (The Outside Agency - Return Of The Revenge Of The Dark Alley Space Vampires)
Genosha 13 (The Outside Agency - The Easy Money Remix E.P.)
Nu nog een keer draaitafels aanschaffen
focalpricequote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef porsche1 het volgende:
weet iemand een stel goede oordopjes onder de €30? Geen iPod, die kreeg ik bij me iPod 1x gefiets terwijl het regende en nu zijn ze kapot. -.-
Jezus, daar ga je toch niet mee lopen. Dat iedereen er één heeft betekent niet dat het niet ontzettend lelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Wij snappen elkaar.quote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Rutgerr het volgende:
Facking lelijk inderdaad, verre van vrouwelijk. Maar ja, Sylvana is zelf ook verre van vrouwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |