Creative EP-630, via Bol.com.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef porsche1 het volgende:
weet iemand een stel goede oordopjes onder de ¤30? Geen iPod, die kreeg ik bij me iPod 1x gefiets terwijl het regende en nu zijn ze kapot. -.-
Ja zo één moet ik er ook hebben, en nog simcity2004.quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
jan de bouvrie lamp wat ook als bureaulamp gebruikt kan
[ afbeelding ]
lekker lezen s'avonds in je bed
die vind ik niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Creative EP-630, via Bol.com.
Zijn in-ear dopjes, voordeel daarvan is dat je daarbij veel minder last hebt van omgevingsruis.
Zitten 3 maten rubberen dopjes bij, dus kun je zelf kiezen welke je het fijnst vind zitten.
Heb je alle maten rubberen dopjes wel geprobeerd? En weet je zeker dat je ze goed ingedaan hebt? (dus echt ver in je oor stoppen?quote:
Waar koop je die?quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Sylvana het volgende:
[..] en voor mn vriend als cadeautje klompsloffen
[ afbeelding ]
Ik heb ze bij de schoenmaker gekocht, maar je kunt ze ook gewoon op internet kopen, bijvoorbeeld hierquote:
En hoe bevallen de speakers?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Appeltaarten het volgende:
Speakers
[ afbeelding ]
De cd
[ afbeelding ]
+ bonus cd
De volgende dvd`s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljante dingen, ik heb de Sennheiservariant, maar volgens mij las ik ergens dat die precies hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Creative EP-630, via Bol.com.
Zijn in-ear dopjes, voordeel daarvan is dat je daarbij veel minder last hebt van omgevingsruis.
Zitten 3 maten rubberen dopjes bij, dus kun je zelf kiezen welke je het fijnst vind zitten.
Hardwarematig wel ja.quote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Briljante dingen, ik heb de Sennheiservariant, maar volgens mij las ik ergens dat die precies hetzelfde zijn.
Ha-ha.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:57 schreef fathank het volgende:
In oordopjes zit anders bar weinig software..
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef oshiro het volgende:
Nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
w00t eindelijk over!
omg vetquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef oshiro het volgende:
Nieuw speelgoed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |