quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Deansensitized/The_Dean (met z'n allen)
Aresdreams
Misschien:
Daantke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
no shit sherlockquote:Op maandag 7 juli 2008 20:57 schreef Metalfreak het volgende:
OP link in de Wiki werkt voor geen meter...
Maar jij komt toch zeker zelf ook?!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Deansensitized/The_Dean (met z'n allen)
Aresdreams
Misschien:
Daantke
Hij mist z'n mojo...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Mojowatte?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom mits mojito
yes, vind het ook niet erg, juist wel cool zoquote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het ook weer sneller opwrijft/poetst... Bovendien moet een werkpaard eruit zien als een werkpaard!
voor mij ook misschientje !quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Deansensitized het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker]
Aresdreams
Misschien:
Daantke
Cynic
Komen:quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je wil komen of misschien kopier dan gelijk het lijstje en zet jezelf erbij dat is wat makkelijker en overzichtelijker
Dan heb je de strekking van mijn post niet helemaal mee gekregen.quote:Op zondag 6 juli 2008 05:18 schreef Lichtpunt het volgende:
...
Dude, Deanquote:Op maandag 7 juli 2008 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen ga ik naar de winkel met een huisgenootje hij wil ook gitaar spelen. Vandaag heb ik een paar uurtjes met em aangekloot en hij deed het best goed dus dat is mooi.
Iemand nog tips verder qua gitaren?
Qua muziek zal het richting de rock/punk stijl gaan maar uitstapjes richting andere dingen moet ook kunnen maar vooral het iets hardere werk.
LesPaul en SG vind ie niet mooi superstrat achtige ibanez/ltd wel.
Voor 3-400 wil hij klaar zijn en hij wil zo'n toneport hebben dusv ersterker is het probleem niet.
Zat zelf te denken aan ibanez S modellen HH of HSS
Nog dingen waar we naar kunnen gaan kijken
Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Dean
Maar zo'n S[A] serie kan jij hem alles over vertellen, omdat je zelf immers ook een hebt. Zijn goede dingen
Niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?
Nee dean vond ie lelijk
Naja, bijna hetzelfde toch?quote:
doe dan 1 van je andere 300 gitaren wegquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
En mijn Bach aanschaf word uitgesteld, eerst een auto
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
doe dan 1 van je andere 300 gitaren weg
Ik ben slapen toedeledokie
Tuurlijk kom ik zelf ook!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
Ik durf alleen de gangkast in als het echt moestquote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou in je gangkast kijken. Onze zanger vindt daar ook altijd gitaren..
wordt al een mooie lijst!!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Moozze het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Komen niet:
Moozze
Leonos
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:22 schreef Moozze het volgende:
Zijn die Deans nou wel of niet dezelfde?
kan ook op me zelf doelen daarmee, zonder andere daarmee aan te wijzenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Herinner ons zei je... maar ik vergeet zoiets niet zo snel
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepaktquote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?
Epi SG Special [met koffertje], 2x Dean VX, Ibanez GRG170DX blauw,Vester Stage Series strat, Roland Spirit 50 versterker, Snarling Dogs Very-Tone pedal, Hughe & Kettner Warp Factor...
Vraagprijzen voor Roland, strat, Epi en Ibanez? En zitten er hb's of sc's in die stratquote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?
Epi SG Special [met koffertje], 2x Dean VX, Ibanez GRG170DX blauw,Vester Stage Series strat, Roland Spirit 50 versterker, Snarling Dogs Very-Tone pedal, Hughe & Kettner Warp Factor...
Powerchords met wah, een interessante gedachte.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepakt)
Zo moet je dat noteren.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Moozze het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen:
Moozze
Leonos
Zeker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef Cynic het volgende:
Hehe, kreeg net email uit Korea van iemand die onze cd wil kopen. Da's toch tof?
Niet als je een geldige reden hebt natuurlijk want daar kunnen we moeilijk sancties op leggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:33 schreef Aresdreams het volgende:
en ja brother, het betekend dat je uitgelsoten wordt(hmmm, als ik nu onverhoopt niet kan heb ik ook een probleem
)
Jij hebt zelfs een cd en shirt terug in de tijd gestuurdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Zeker.. Hadden wij ook van een knakker uit Wisconsin. Maar nu de CD uit is hoor ik niks meer van hem.
.
Yep. Zijn al die jaren Star Trek kijken toch ergens goed voor geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een cd en shirt terug in de tijd gestuurd![]()
Neem je naar de meet ook een cd en shirt (maatje xl) voor mij mee?
Komersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo moet je dat noteren..
Brian enzo moeten zelf maar reageren..
Als ik moet werken kom ik. Ik werk in Utrecht, dus is om de hoek!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Guitarist.nl
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
Geef je eindelijk toe aan je schizofrenie ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kan ook op me zelf doelen daarmee, zonder andere daarmee aan te wijzen
Dat is al helemaal netjes ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
nee hoor,d at doen we al langerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef je eindelijk toe aan je schizofrenie ?
Mee eens, de clip is een beetje raar maar het nummer is vet! En toch hoop ik op meer gitaarmuziek op het nieuwe album...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:28 schreef Mistaken het volgende:
En wat vind je van de single?
De clip is een beetje ugly! Nummer is wel goed!
Ik heb in mijn auto een flux capacitor laten inbouwen, wel zo gemakkelijk als ik naar mijn ouders moet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Zijn al die jaren Star Trek kijken toch ergens goed voor geweest..
Sure thing!
Roland + strat [SC's] = 200 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vraagprijzen voor Roland, strat, Epi en Ibanez? En zitten er hb's of sc's in die strat
Dat wou ik je nog voorstellen ja, PM nog eenmaal je adres, dan stuur ik hem die kant op vandeweek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepakt)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roland + strat [SC's] = 200 euro
Actie filmpje:
...
Weather Fail.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zon![]()
Strand
Schaars gekleden vrouwen
*naar buiten kijkt
.....
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Daantke het volgende:
ik heb de hele dag brilneussteuntjes geteld en de andere helft van de dag stapeltjes papier gewogen_! hopelijk hoef ik dat niet die drie weken lang te doen
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de halsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat HSH zo irritant hedie klote singelcoil zit precies op de aanslagplek waardoor je op dat ding zit in de hakken
ja dat staat er toch ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de hals
Scheelt ook als je je mp3 speler op mag... een vriend van mij moest plastic doppen maken... had gewoon van die luisterboeken opstaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie is
gewoon verstand op nul en gaan
Cool! Hawaii-muziek gaan maken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
Zit ook op les, tis heel lastig maar zo vet!
quote:
Zei je tegen Doodkapje die 2 hawaii-bloesjes in de kast heeft hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Oh man, maak niet zulke uitspraken!
Dat is echt het laatste wat je op een pedalsteel maakt!
helaas(??), op vakantie danquote:Op maandag 7 juli 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
Brian? Jorik? Tele? ...?
Gaaf man! Hoe heb je hem gestemd?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
Jammer man!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
Helaas niet aangenomen na dat sollicitatiegesprek van gisteren, puur en alleen omdat ik wat van die kut Microsoftcertificaten niet heb...Ik ben die al 2,5 jaar aan het uitstellen
Voor de rest was ze zeer positief geweest over het gesprek...
Dan maar wat blues gaan spelen om dat te verwerken
Yee haw!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Jorikjet het volgende:
hm jammer man...
wat voor een werk wil je doen dan?
ik zal er morgen eens aan denken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat wou ik je nog voorstellen ja, PM nog eenmaal je adres, dan stuur ik hem die kant op vandeweek.
dus die dingen hebben toch nog nut op solicitatie gesprekken or what?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
Helaas niet aangenomen na dat sollicitatiegesprek van gisteren, puur en alleen omdat ik wat van die kut Microsoftcertificaten niet heb...Ik ben die al 2,5 jaar aan het uitstellen
Voor de rest was ze zeer positief geweest over het gesprek...
Dan maar wat blues gaan spelen om dat te verwerken
Zin om de voicewereld binnen te rollen orso?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woord)... Zit dus nu met een dilemma: of eerst die certificering (of in elk geval een gedeelte) halen of verder zoeken. Was in elk geval mijn eerste echte sollicitatiegesprek ooit, ben voor de rest eigenlijk altijd overal zo in gerold
Maar goed, met het enorme tekort aan hoogopgeleide ICT-ers momenteel hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken...
Weleens aan een detacheerder gedacht? Vaak willen die wel je certificeringen fixen, want dan kunnen ze uiteindelijk meer voor je vragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woord)... Zit dus nu met een dilemma: of eerst die certificering (of in elk geval een gedeelte) halen of verder zoeken. Was in elk geval mijn eerste echte sollicitatiegesprek ooit, ben voor de rest eigenlijk altijd overal zo in gerold
Maar goed, met het enorme tekort aan hoogopgeleide ICT-ers momenteel hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken...
Guitig woordje wel... althans...quote:
Dat was dus bij een detacheerder...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens aan een detacheerder gedacht? Vaak willen die wel je certificeringen fixen, want dan kunnen ze uiteindelijk meer voor je vragen.. Althans, bij mijn werkgever (OGD) werkt dat zo.
.
Overheid lijkt me erg saai eerlijk gezegd en ik heb een beetje een hekel aan die bureaucratie daar... Maar op dit moment lijkt me de detacheringkant ook wel een redelijke zekerheid, men verwacht in 2012 een tekort te hebben van 12.000 ICT-ers en dat zal alleen maar groeien, dus op zich ben ik er niet zo heel bang voor...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef brother52 het volgende:
Maar als ik op dit moment van baan zou moeten veranderen zou ik het liefst bij de overheid gaan werken. Heb ik in elk geval meer zekerheid dan bij welke detacheerder dan ook.
In dat soort dingen ben ik altijd heel simpel. Dan ga ik gewoon doen wat ik zelf al in de planning had.quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mensen die dingen plannen voor mij en het me niet duidelijk genoeg vertellen
ja, maar als het een van je beste vrienden is, die haar verjaardag viert, wordt het nogal lomp om niet te gaan...quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
In dat soort dingen ben ik altijd heel simpel. Dan ga ik gewoon doen wat ik zelf al in de planning had.
Moeten ze maar duidelijker zijn.
Je wilt zeggen dat anderhalve pagina lang om de post een datum met een lijstje aanwezigen posten niet duidelijk genoeg is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
klaar?Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
Ibanex (geen vervoer/werken...)
Aresdreams
Mensen die dingen plannen voor mij en het me niet duidelijk genoeg vertellen
Daar heb je wel gelijk in ja, maar ik neem aan dat die verjaardag 's avonds gevierd wordt. Dan zou je 's middags nog kunnen komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, maar als het een van je beste vrienden is, die haar verjaardag viert, wordt het nogal lomp om niet te gaan...
schijnbaar hebben ze het er ook over gehad tegen mij, maar ik heb niks mee gekregen, zoals normaal eigenlijk...
Edit:
ohja, dean, PM is verstuurd, nu nog ff van het weekend me doos naar het postkantoor brengen
*houdt zich in*quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
nu nog ff van het weekend me doos naar het postkantoor brengen
Ik houd me in een flauw grapje niet te maken. Trouwens, daar hebben we DK en Dribbel al voor.quote:
H@7uh i5 v3r1@7uh, jeweetooooooog!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets ja, maar goed, ik weet nie hoe laat enzo, en het is nog eens aan de andere kant van brabant dan dat ik woon, das het kutte, zoveel geld heb ik niet om op en neer te blijven rijden
Ieder moment van de dag is goed voor een Mojitoquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
IK heb zondag eens zo'n Mojito geproefd, mijn reactie: "Doe mij toch maar gewoon een pilsje"
Té makkelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik houd me in een flauw grapje niet te maken. Trouwens, daar hebben we DK en Dribbel al voor..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ieder moment van de dag is goed voor een MojitoBier begint 'smiddags pas en houdt 'snachts op als je weer mojitos gaat bestellen, of als je moe bent witte wodka red bull of paardekut
Mja... ik had nog munt in de koelkast en dat was over van vorige week... zonde om het hele zakje weg te gooien en had toch alle ingrediënten in de koelkast liggen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
IK heb zondag eens zo'n Mojito geproefd, mijn reactie: "Doe mij toch maar gewoon een pilsje"
quote:
Heb er anders nog nooit van gehoord, Mojito's wel...quote:
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is heel populair drankje......
dubbele apfelkorn - spa rood, beetje spa&fruit maar dan beter!
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is heel populair drankje......
dubbele apfelkorn - spa rood, beetje spa&fruit maar dan beter!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Anders vraag je het zaterdagavond toch weer even?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden..
Heeeeeeeyquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...
Nee, komt uit Leiden, het heeft trouwens wel een hoog studentikoos gehalte, maar in iedere studentenkroeg kun je het gewoon bestellen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...
Nee man, ik juist kei stoer om "twee paardekut, tapper" over de bar te roepen (want 1paardekut mag je natuurlijk niet bestellen).quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden..
zuurvlees een een soort van veredelde Hacheestoofpot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
Zuurvlees?
Diesel ken ik wel, is dat drankje met orangensaft und cola.
Maarja, zo eten wij hier ook wel vreemde dingen... vakantiebrij, rijst met prut, Bokke zijn hemd, ...
Zoals de Ierse komiek Dylan Moran (held!) zei:quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
HeeeeeeeyNiets tegen Limburgers!
En nee, een paardenkut is niet iets Limburgs, had er ook nog nooit van gehoord... Ik vond het trouwens toen wel heel vreemd om een paar jaar geleden pas te horen dat ze in Holland zuurvlees gewoon niet kennen, da's hier heel erg normaal. Limburg
Bokke zijn hemd? Hebben jullie culinaire banden met de Engelsen ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
Zuurvlees?
Diesel ken ik wel, is dat drankje met orangensaft und cola.
Maarja, zo eten wij hier ook wel vreemde dingen... vakantiebrij, rijst met prut, Bokke zijn hemd, ...
Dat zegt zelfs mij niets. En ik ben nog wel in hetzelfde dorp opgegroeid...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bokke zijn hemd? Hebben jullie culinaire banden met de Engelsen ofzo?
Toad in a hole, Drowned baby, Pigs in a blanket....
Ik hoor toch anders veel mensen erg enthousiast worden over zuurvlees, zelf vind ik het echter ook niet lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals de Ierse komiek Dylan Moran (held!) zei:
"If they invite you to try the local dish, don't. There's a reason why it's still the LOCAL dish. That's because it's shite!"
Leuk, dat lullen over gitarenquote:Wikipedia zegt:
Zuurvlees (Limburgs: Zoervleisj) is een Limburgs streekgerecht, dat wordt bereid met paardenvlees. Zuurvlees lijkt op stoofvlees en hachee. De naam komt van het vooraf marineren van het vlees in azijn. Maar de smaak is, in tegenstelling tot hachee zoet. Het zuur van de azijn wordt namelijk ruimschoots gecompenseerd door de toevoeging van peperkoek en stroop. Zuurvlees wordt in zowel Nederlands als Belgisch Limburg gegeten, veelal bij frieten of aardappelpuree. Bij de frituur in Limburg kun je meestal een frietje met zuurvlees krijgen, maar ook in veel restaurants en eetcafés, snackbars en eethuizen is zuurvlees te krijgen.
Ter vervanging van paardenvlees kan ook rundvlees gebruikt worden. Paardenvlees geeft dit gerecht echter de authentieke smaak.
Verborgen ei, eten we ook welquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bokke zijn hemd? Hebben jullie culinaire banden met de Engelsen ofzo?
Toad in a hole, Drowned baby, Pigs in a blanket....
Dat doet iedereen wel met pasenquote:
Nice... je staat ook net zo mooi in het donker daar... je moet echt naar de meet komen. Wil wel weten welk gezicht bij de befaamde Cynic hoortquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:34 schreef Cynic het volgende:
zojuist even weer een gitaarspeelfilmpje gemaakt. Had een stukje bedacht dus die meteen maar even opgenomen.
mooi donker geworden allemaal![]()
Bekijk deze YouTube-video
We kunnen eerst bij de Bijenkorf gaan shoppen, en dan in een beautysalon bijkomen van het shoppen en 's avonds snel een maaltijdsalade nemen. Daarna een paar Cosmopolitans wegdrinken en in de bios SATC kijken...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef SNArky het volgende:
Is er al een plan wat we gaan doen op de meet, of gaan we ons gewoon kansloos kapot zuipen?
Clutch is heel gaaf ja, ik heb ze helaas moeten missen op roadburn vorig jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
-15e deze maand ASG Burgerweeshuis, geil.
-dinsdag 19 augustus 2008 Clutch + Repomen + Year Long Disaster (ook Burgerweeshuis).
ook erg geil, moet ik toch zekers even gaan checken.
Nog meer liefhebbers van stoner/sludge die zin hebben om een mojito te drinken daar met mij? Lichtpunt?
Helaas,... ik vind ASG wel lekker klinken, maar volgende week zomerfeesten in Nijmizzle... en 19 aug zit ik in de VS...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
-15e deze maand ASG Burgerweeshuis, geil.
-dinsdag 19 augustus 2008 Clutch + Repomen + Year Long Disaster (ook Burgerweeshuis).
ook erg geil, moet ik toch zekers even gaan checken.
Nog meer liefhebbers van stoner/sludge die zin hebben om een mojito te drinken daar met mij? Lichtpunt?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat het door de week is, anders was ik misschien wel gegaan. ASG klinkt in ieder geval erg lekker.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Clutch is heel gaaf ja, ik heb ze helaas moeten missen op roadburn vorig jaar.
Jammerrrr, ik denk dat de enige die in de buurt woont Witch is. Maar die kan weinig met die muziek ben ik bangquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Helaas,... ik vind ASG wel lekker klinken, maar volgende week zomerfeesten in Nijmizzle... en 19 aug zit ik in de VS...
Gaaf, ga je weer shredden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
Alvast een waarschuwing, die Youtube vid die ik zometeen post niet bekijken.
Burgerweeshuis is toch in Deventer?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Jammerrrr, ik denk dat de enige die in de buurt woont Witch is. Maar die kan weinig met die muziek ben ik bang
Nja, ja en neequote:
Kluptquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Burgerweeshuis is toch in Deventer?
Ik zei niet dat ik er geen zin in had hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Jammerrrr, ik denk dat de enige die in de buurt woont Witch is. Maar die kan weinig met die muziek ben ik bang
Als we toch bandjes gaan checkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
Coliseum. Beetje bandjes aan het checken en ik denk, ik deel het gelijk even.
Beetje Tragedy sound, ze treden veel op met Converge
Ik wilde hem zelf niet postenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
http://www.myspace.com/kramtried
Die zijn slecht hè, damn!
Uhm, ik woon al 22 jaar in Rotterdam, hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
en dat schut ie dan zo uit zijn mouwquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:34 schreef Cynic het volgende:
zojuist even weer een gitaarspeelfilmpje gemaakt. Had een stukje bedacht dus die meteen maar even opgenomen.
mooi donker geworden allemaal![]()
ga naar een optreden van the woundedquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice... je staat ook net zo mooi in het donker daar... je moet echt naar de meet komen. Wil wel weten welk gezicht bij de befaamde Cynic hoort
Niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:05 schreef brother52 het volgende:
Hoe moet je hier nou weer op spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een electrische dubbeldek sitar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:05 schreef brother52 het volgende:
Hoe moet je hier nou weer op spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we dat gaan doen ben ik er wel bij denkik, alhoewel ik SATC al wel in de bios gezien heb......quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
We kunnen eerst bij de Bijenkorf gaan shoppen, en dan in een beautysalon bijkomen van het shoppen en 's avonds snel een maaltijdsalade nemen. Daarna een paar Cosmopolitans wegdrinken en in de bios SATC kijken...
Maar kapotzuipen is ook een optieMisschien is er ook nog iets in Tivoli btw... concertje ofzo...
Lijkt me leukquote:Utrecht: 7 t/m 9 augustus, alle dagen van 12.00 - 17.00 uur:
• Laat je gratis schminken door het Wereld Natuurfonds of word WNF ranger
• Kom in de grote Thomas de Trein TV kijken naar deze populaire TV serie
• Wees creatief met Playmais van 14.00-17.00 uur
• Raad het aantal steentjes van de grote LEGO-figuur en maak kans op mooie LEGO-prijzen
• Haal de gratis zomerkleurplaat met een muts voor Woezel en Pip op en maak kans op leuke prijzen
• Kom kijken naar 4 bijzondere My Little Pony’s voor War Child, gedecoreerd door Bekende Nederlanders
• Kom kijken bij de MOOV demonstratie en maak kans op een prijs met de MOOV prijsvraag
• Demonstratie Barbie Idesign
9 augustus van 12.00-17.00: Bouw mee met Kapla
9 augustus van 12.00-17.00: doe mee met een interactief spel met de Swinxs spelconsole
9 augustus van 14.00-16.00 uur: Knuffel met de echte Woezel en Pip
9 augustus van 12.00-17.00: Breng je oude T-shirt mee en customize deze met Fashion Angels Graphic T-Shirt Designer
9 augustus 13.00-17.00: een echte Barbie is aanwezig en om 14.00 en 15.30 uur kun je op de catwalk op de foto; de foto kun je meteen meenemen. Kom dus langs in je mooiste Barbie outfit!
En dan aankomen zetten met je eigen bandshirtquote:9 augustus van 12.00-17.00: Breng je oude T-shirt mee en customize deze met Fashion Angels Graphic T-Shirt Designer
Dat is toch die zaak met kraakplanken op de vloer? Ik ben altijd bang dat ik de gitaren laat omvallen als er langsloop daarquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
Aan de Oude Gracht is trouwens een piepklein muziekzaakje. Die zien ons allemaal wel binnenkomen..
Die er niet in horen??quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Je doet echt grepen die niet in het nummer horen, maar ik kan zien dat technisch je het wel spelen kunt. Hoe heb je je gitaar gestemd? Wel normaal toch? Maakt het een stuk simpeler..
Naja, vavond eens de goede versie oefenen [dankjewel Martijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
En dan heb je een SG staan, speel je AC/DC op een Ibanez..
Waarom remove je hem?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, vavond eens de goede versie oefenen [dankjewel Martijn], en dan speel ik hem speciaal voor jou op de SG
guverdummequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Deze dude is goed
Check die solo's
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Deze dude is goed
Check die solo's
Is dat die van 50 eurie euro?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen dit dingetje ophalen
[ afbeelding ]
Zo slecht was het nou toch ook weer niet, Dean?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Dude, wel gezien?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zo slecht was het nou toch ook weer niet, Dean?
Ik neem wel een bijl mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
De meet valt samen met Summer Darkness in Utrechtzit je daar tussen de vieze kutgothics
Owee als we je tegenkomen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dat is niet omdat ik in Utrecht summer darkness aan het bewandelen ben
Pure concentratie!quote:
Wie neemt er een blijde mee?quote:
Blijdequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie neemt er een blijde mee?.
In blijde verwachting: "hey, waar blijft die blijde nou?".
Iets voor een cartoon van Dribbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deansensitized op 10-07-2008 22:29:12 ]Other than that, it's just a piece of crap.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Deansensitized het volgende:
The Great Fok! School Of Rock
Zal de bedoeling even uitleggen.
Ik wil via jullie mijn skills uitbreiden.
Jullie geven me een opdracht, en ik moet bewijzen dat ik het kan [dus met een filmpje] voordat ik de volgende krijg, elke opdracht een stukje moeilijker. Zij het kwa timing, slag, solo, riff, lick, picking, alles mag. Maar begin bij het allereerste begin, ga er van uit dat ik nog niks kan.
Eerste opdracht was nog iets te moeilijk, dus gaarne eerst even een gemakkelijkere opdrachtmag het ook een van me eigen creaties zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Status Quo - Whatever you want!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, word pas leuk als jullie leuke, uitdagende opdrachten voor me bedenken
Dus als je wat weet, roept u maar!
Maar dan moet je er wel bij springen en zingen als Matthew!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Daantke het volgende:
Supermassive Black Hole!Niet moeilijk geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
Status Quo - Whatever you want!
Al was het alleen maar om jou een cleane intro te horen spelen.
Maar zo te lezen heb je toch genoeg van dat aangelengd bier gehadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhh verdomme wat een ktaffesfeestKuktids kutezeik aangelengt bier wtf doen die alleen 16oa 15 jarige meisjes daar daarzint toch niemand op te wachten
Had beter m'n avond kunnen vullen met tellssell relcames kijken ofzo
lameass kutzooi
Doei slapen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
wie?
Wie?quote:
Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden anders nog gespeeld! In Tivoli uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
De meet valt samen met Summer Darkness in Utrechtzit je daar tussen de vieze kutgothics
Dat was met Moonspell inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
klopt ja, mijn bandgenoten vonden je lijken op iemand waar ik het niet mee eens was
en daarna kwam moonspell geloof ik
ex vam mijn vriendin, oude gitarist van de band, niet echt positief verderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat was met Moonspell inderdaad.
Op een bekende van jullie ofzo?
Tivoli is wel een toffe zaal trouwens
Gast...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhh verdomme wat een ktaffesfeestKuktids kutezeik aangelengt bier wtf doen die alleen 16oa 15 jarige meisjes daar daarzint toch niemand op te wachten
Had beter m'n avond kunnen vullen met tellssell relcames kijken ofzo
lameass kutzooi
Doei slapen
Fantastisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ex vam mijn vriendin, oude gitarist van de band, niet echt positief verder
Tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden anders nog gespeeld! In Tivoli uiteraard.
Die kan ik zelfsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Daantke het volgende:
Supermassive Black Hole!Niet moeilijk geloof ik
Ik was hem net ff aant opnemen, scheit mijn Fuzz effect er mee uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs
Nouja, qwa timing zit ik nog niet helemaal netjes, en die vervelende fill gaat er nog steeds niet in. Verder goed te spelen
Deze heb ik:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat voor een fuzz heb je? Toevallig net van de week nog een little big muff besteld, die wil ik ook eens voor bas gaan testen.
Nou, klinkt nu dus even niet, want mijn batterij is opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geinig! Hoe klinkt zoiets? (subtiele vraag naar soundsamples)
UX1... volstaat voor mij... en hij was maar 109,-quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ook toch maar eentje gehaald? Welke versie?
Je hebt van die rubberen schijven die je voor je klankgat kunt plaatsen. Deze zijn eigenlijk gemaakt om feedback van een ingebouwde microfoon te verwijderen, maar het zorgt er ook voor dat je gitaar wat stiller is... En ach... zoveel last zul je niet hebben van een akoustische gitaar... als je gewoon netjes tussn 9:00 en 22:00 speeltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik toch misschien een akoestisch gitaar wil i.p.v. electrisch. Het mag dan wel moeilijker zijn voor een beginner maar een akoestische gitaar zie ik als een gitaar zonder fratsen wat ik toch aantrekkelijk is (geen amp nodig of electriciteit nodig).
Ik ben alleen bang dat een akoestisch gitaar te veel lawaai maakt. Ik wil namelijk wel in mijn kamer enzo oefenen zonder dat ik iemand stoor. Met een electrisch gitaar kan je wel in het stilletjes oefenen toch?
Ik met mijn TonePortje aan de haalquote:
Topmodelletje, ik heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
UX1... volstaat voor mij... en hij was maar 109,-
Geniale soundbanks, vooral die Orchestra.quote:
Ik zie DK daar al staan:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
Morgen Fintroll en Heidevolk tijdens de vierdaagsefeesten in Nimma
Ik ga morgen op vakantie dus ik was spullen kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gekregen zelfs, toe maar weer. Gefeliciteerd!
p.s. Hebben jullie allemaal al een tijdje vakantie ofzo? -> Dat het niet meer interessant is om op de vrijdag de onderwerpen mojito's en tetten aan te snijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |