Roland + strat [SC's] = 200 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vraagprijzen voor Roland, strat, Epi en Ibanez? En zitten er hb's of sc's in die strat
Dat wou ik je nog voorstellen ja, PM nog eenmaal je adres, dan stuur ik hem die kant op vandeweek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepakt)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roland + strat [SC's] = 200 euro
Actie filmpje:
...
Weather Fail.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zon![]()
Strand
Schaars gekleden vrouwen
*naar buiten kijkt
.....
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Daantke het volgende:
ik heb de hele dag brilneussteuntjes geteld en de andere helft van de dag stapeltjes papier gewogen_! hopelijk hoef ik dat niet die drie weken lang te doen
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de halsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat HSH zo irritant hedie klote singelcoil zit precies op de aanslagplek waardoor je op dat ding zit in de hakken
ja dat staat er toch ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de hals
Scheelt ook als je je mp3 speler op mag... een vriend van mij moest plastic doppen maken... had gewoon van die luisterboeken opstaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie is
gewoon verstand op nul en gaan
Cool! Hawaii-muziek gaan maken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
Zit ook op les, tis heel lastig maar zo vet!
quote:
Zei je tegen Doodkapje die 2 hawaii-bloesjes in de kast heeft hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Oh man, maak niet zulke uitspraken!
Dat is echt het laatste wat je op een pedalsteel maakt!
helaas(??), op vakantie danquote:Op maandag 7 juli 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
Brian? Jorik? Tele? ...?
Gaaf man! Hoe heb je hem gestemd?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
Zit ook op les, tis heel lastig maar zo vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |