quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Deansensitized/The_Dean (met z'n allen)
Aresdreams
Misschien:
Daantke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
no shit sherlockquote:Op maandag 7 juli 2008 20:57 schreef Metalfreak het volgende:
OP link in de Wiki werkt voor geen meter...
Maar jij komt toch zeker zelf ook?!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Deansensitized/The_Dean (met z'n allen)
Aresdreams
Misschien:
Daantke
Hij mist z'n mojo...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Mojowatte?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kom mits mojito
yes, vind het ook niet erg, juist wel cool zoquote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het ook weer sneller opwrijft/poetst... Bovendien moet een werkpaard eruit zien als een werkpaard!
voor mij ook misschientje !quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Deansensitized het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker]
Aresdreams
Misschien:
Daantke
Cynic
Komen:quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je wil komen of misschien kopier dan gelijk het lijstje en zet jezelf erbij dat is wat makkelijker en overzichtelijker
Dan heb je de strekking van mijn post niet helemaal mee gekregen.quote:Op zondag 6 juli 2008 05:18 schreef Lichtpunt het volgende:
...
Dude, Deanquote:Op maandag 7 juli 2008 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen ga ik naar de winkel met een huisgenootje hij wil ook gitaar spelen. Vandaag heb ik een paar uurtjes met em aangekloot en hij deed het best goed dus dat is mooi.
Iemand nog tips verder qua gitaren?
Qua muziek zal het richting de rock/punk stijl gaan maar uitstapjes richting andere dingen moet ook kunnen maar vooral het iets hardere werk.
LesPaul en SG vind ie niet mooi superstrat achtige ibanez/ltd wel.
Voor 3-400 wil hij klaar zijn en hij wil zo'n toneport hebben dusv ersterker is het probleem niet.
Zat zelf te denken aan ibanez S modellen HH of HSS
Nog dingen waar we naar kunnen gaan kijken
Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Dean
Maar zo'n S[A] serie kan jij hem alles over vertellen, omdat je zelf immers ook een hebt. Zijn goede dingen
Niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?
Nee dean vond ie lelijk
Naja, bijna hetzelfde toch?quote:
doe dan 1 van je andere 300 gitaren wegquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
En mijn Bach aanschaf word uitgesteld, eerst een auto
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
doe dan 1 van je andere 300 gitaren weg
Ik ben slapen toedeledokie
Tuurlijk kom ik zelf ook!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
Ik durf alleen de gangkast in als het echt moestquote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou in je gangkast kijken. Onze zanger vindt daar ook altijd gitaren..
wordt al een mooie lijst!!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Moozze het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Komen niet:
Moozze
Leonos
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:22 schreef Moozze het volgende:
Zijn die Deans nou wel of niet dezelfde?
kan ook op me zelf doelen daarmee, zonder andere daarmee aan te wijzenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Herinner ons zei je... maar ik vergeet zoiets niet zo snel
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepaktquote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?
Epi SG Special [met koffertje], 2x Dean VX, Ibanez GRG170DX blauw,Vester Stage Series strat, Roland Spirit 50 versterker, Snarling Dogs Very-Tone pedal, Hughe & Kettner Warp Factor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |