Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Dean
Maar zo'n S[A] serie kan jij hem alles over vertellen, omdat je zelf immers ook een hebt. Zijn goede dingen
Niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik zo'n ding ?
Nee dean vond ie lelijk
Naja, bijna hetzelfde toch?quote:
doe dan 1 van je andere 300 gitaren wegquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
En mijn Bach aanschaf word uitgesteld, eerst een auto
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
doe dan 1 van je andere 300 gitaren weg
Ik ben slapen toedeledokie
Tuurlijk kom ik zelf ook!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
Ik durf alleen de gangkast in als het echt moestquote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou in je gangkast kijken. Onze zanger vindt daar ook altijd gitaren..
wordt al een mooie lijst!!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:30 schreef Moozze het volgende:
Komen:
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Misschien:
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Komen niet:
Moozze
Leonos
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:22 schreef Moozze het volgende:
Zijn die Deans nou wel of niet dezelfde?
kan ook op me zelf doelen daarmee, zonder andere daarmee aan te wijzenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Herinner ons zei je... maar ik vergeet zoiets niet zo snel
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepaktquote:Op maandag 7 juli 2008 23:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ergens belang bij misschien?
Epi SG Special [met koffertje], 2x Dean VX, Ibanez GRG170DX blauw,Vester Stage Series strat, Roland Spirit 50 versterker, Snarling Dogs Very-Tone pedal, Hughe & Kettner Warp Factor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |