Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden anders nog gespeeld! In Tivoli uiteraard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
De meet valt samen met Summer Darkness in Utrechtzit je daar tussen de vieze kutgothics
Dat was met Moonspell inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
klopt ja, mijn bandgenoten vonden je lijken op iemand waar ik het niet mee eens was
en daarna kwam moonspell geloof ik
ex vam mijn vriendin, oude gitarist van de band, niet echt positief verderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat was met Moonspell inderdaad.
Op een bekende van jullie ofzo?
Tivoli is wel een toffe zaal trouwens
Gast...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhh verdomme wat een ktaffesfeestKuktids kutezeik aangelengt bier wtf doen die alleen 16oa 15 jarige meisjes daar daarzint toch niemand op te wachten
Had beter m'n avond kunnen vullen met tellssell relcames kijken ofzo
lameass kutzooi
Doei slapen
Fantastisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ex vam mijn vriendin, oude gitarist van de band, niet echt positief verder
Tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden anders nog gespeeld! In Tivoli uiteraard.
Die kan ik zelfsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef Daantke het volgende:
Supermassive Black Hole!Niet moeilijk geloof ik
Ik was hem net ff aant opnemen, scheit mijn Fuzz effect er mee uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs
Nouja, qwa timing zit ik nog niet helemaal netjes, en die vervelende fill gaat er nog steeds niet in. Verder goed te spelen
Deze heb ik:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat voor een fuzz heb je? Toevallig net van de week nog een little big muff besteld, die wil ik ook eens voor bas gaan testen.
Nou, klinkt nu dus even niet, want mijn batterij is opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geinig! Hoe klinkt zoiets? (subtiele vraag naar soundsamples)
UX1... volstaat voor mij... en hij was maar 109,-quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ook toch maar eentje gehaald? Welke versie?
Je hebt van die rubberen schijven die je voor je klankgat kunt plaatsen. Deze zijn eigenlijk gemaakt om feedback van een ingebouwde microfoon te verwijderen, maar het zorgt er ook voor dat je gitaar wat stiller is... En ach... zoveel last zul je niet hebben van een akoustische gitaar... als je gewoon netjes tussn 9:00 en 22:00 speeltquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik toch misschien een akoestisch gitaar wil i.p.v. electrisch. Het mag dan wel moeilijker zijn voor een beginner maar een akoestische gitaar zie ik als een gitaar zonder fratsen wat ik toch aantrekkelijk is (geen amp nodig of electriciteit nodig).
Ik ben alleen bang dat een akoestisch gitaar te veel lawaai maakt. Ik wil namelijk wel in mijn kamer enzo oefenen zonder dat ik iemand stoor. Met een electrisch gitaar kan je wel in het stilletjes oefenen toch?
Ik met mijn TonePortje aan de haalquote:
Topmodelletje, ik heb hem zelf ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
UX1... volstaat voor mij... en hij was maar 109,-
Geniale soundbanks, vooral die Orchestra.quote:
Ik zie DK daar al staan:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
Morgen Fintroll en Heidevolk tijdens de vierdaagsefeesten in Nimma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |