Naja, vavond eens de goede versie oefenen [dankjewel Martijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Witchfynder het volgende:
En dan heb je een SG staan, speel je AC/DC op een Ibanez..
Waarom remove je hem?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, vavond eens de goede versie oefenen [dankjewel Martijn], en dan speel ik hem speciaal voor jou op de SG
guverdummequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Deze dude is goed
Check die solo's
Deze video is door de gebruiker verwijderd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Deze dude is goed
Check die solo's
Is dat die van 50 eurie euro?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen dit dingetje ophalen
[ afbeelding ]
Zo slecht was het nou toch ook weer niet, Dean?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Dude, wel gezien?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zo slecht was het nou toch ook weer niet, Dean?
Ik neem wel een bijl mee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
De meet valt samen met Summer Darkness in Utrechtzit je daar tussen de vieze kutgothics
Owee als we je tegenkomen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dat is niet omdat ik in Utrecht summer darkness aan het bewandelen ben
Pure concentratie!quote:
Wie neemt er een blijde mee?quote:
Blijdequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie neemt er een blijde mee?.
In blijde verwachting: "hey, waar blijft die blijde nou?".
Iets voor een cartoon van Dribbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |