Jammer man!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
Helaas niet aangenomen na dat sollicitatiegesprek van gisteren, puur en alleen omdat ik wat van die kut Microsoftcertificaten niet heb...Ik ben die al 2,5 jaar aan het uitstellen
Voor de rest was ze zeer positief geweest over het gesprek...
Dan maar wat blues gaan spelen om dat te verwerken
Yee haw!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nieuw speeltje thuis:
[ afbeelding ]
Zit ook op les, tis heel lastig maar zo vet!
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Jorikjet het volgende:
hm jammer man...
wat voor een werk wil je doen dan?
ik zal er morgen eens aan denken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat wou ik je nog voorstellen ja, PM nog eenmaal je adres, dan stuur ik hem die kant op vandeweek.
dus die dingen hebben toch nog nut op solicitatie gesprekken or what?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
Helaas niet aangenomen na dat sollicitatiegesprek van gisteren, puur en alleen omdat ik wat van die kut Microsoftcertificaten niet heb...Ik ben die al 2,5 jaar aan het uitstellen
Voor de rest was ze zeer positief geweest over het gesprek...
Dan maar wat blues gaan spelen om dat te verwerken
Zin om de voicewereld binnen te rollen orso?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woord)... Zit dus nu met een dilemma: of eerst die certificering (of in elk geval een gedeelte) halen of verder zoeken. Was in elk geval mijn eerste echte sollicitatiegesprek ooit, ben voor de rest eigenlijk altijd overal zo in gerold
Maar goed, met het enorme tekort aan hoogopgeleide ICT-ers momenteel hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken...
Weleens aan een detacheerder gedacht? Vaak willen die wel je certificeringen fixen, want dan kunnen ze uiteindelijk meer voor je vragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ICT, dus systeembeheer, netwerkbeheer, applicatiebeheer, beetje combinatie van die dingen allemaal, beetje wat ik nu ook doe, maar dan met wat meer doorgroeimogelijkheden en uitdagingen (wat haat ik dat woord)... Zit dus nu met een dilemma: of eerst die certificering (of in elk geval een gedeelte) halen of verder zoeken. Was in elk geval mijn eerste echte sollicitatiegesprek ooit, ben voor de rest eigenlijk altijd overal zo in gerold
Maar goed, met het enorme tekort aan hoogopgeleide ICT-ers momenteel hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken...
Guitig woordje wel... althans...quote:
Dat was dus bij een detacheerder...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weleens aan een detacheerder gedacht? Vaak willen die wel je certificeringen fixen, want dan kunnen ze uiteindelijk meer voor je vragen.. Althans, bij mijn werkgever (OGD) werkt dat zo.
.
Overheid lijkt me erg saai eerlijk gezegd en ik heb een beetje een hekel aan die bureaucratie daar... Maar op dit moment lijkt me de detacheringkant ook wel een redelijke zekerheid, men verwacht in 2012 een tekort te hebben van 12.000 ICT-ers en dat zal alleen maar groeien, dus op zich ben ik er niet zo heel bang voor...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:47 schreef brother52 het volgende:
Maar als ik op dit moment van baan zou moeten veranderen zou ik het liefst bij de overheid gaan werken. Heb ik in elk geval meer zekerheid dan bij welke detacheerder dan ook.
In dat soort dingen ben ik altijd heel simpel. Dan ga ik gewoon doen wat ik zelf al in de planning had.quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mensen die dingen plannen voor mij en het me niet duidelijk genoeg vertellen
ja, maar als het een van je beste vrienden is, die haar verjaardag viert, wordt het nogal lomp om niet te gaan...quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
In dat soort dingen ben ik altijd heel simpel. Dan ga ik gewoon doen wat ik zelf al in de planning had.
Moeten ze maar duidelijker zijn.
Je wilt zeggen dat anderhalve pagina lang om de post een datum met een lijstje aanwezigen posten niet duidelijk genoeg is?quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
klaar?Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
Ibanex (geen vervoer/werken...)
Aresdreams
Mensen die dingen plannen voor mij en het me niet duidelijk genoeg vertellen
Daar heb je wel gelijk in ja, maar ik neem aan dat die verjaardag 's avonds gevierd wordt. Dan zou je 's middags nog kunnen komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, maar als het een van je beste vrienden is, die haar verjaardag viert, wordt het nogal lomp om niet te gaan...
schijnbaar hebben ze het er ook over gehad tegen mij, maar ik heb niks mee gekregen, zoals normaal eigenlijk...
Edit:
ohja, dean, PM is verstuurd, nu nog ff van het weekend me doos naar het postkantoor brengen
*houdt zich in*quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
nu nog ff van het weekend me doos naar het postkantoor brengen
Ik houd me in een flauw grapje niet te maken. Trouwens, daar hebben we DK en Dribbel al voor.quote:
H@7uh i5 v3r1@7uh, jeweetooooooog!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets ja, maar goed, ik weet nie hoe laat enzo, en het is nog eens aan de andere kant van brabant dan dat ik woon, das het kutte, zoveel geld heb ik niet om op en neer te blijven rijden
Ieder moment van de dag is goed voor een Mojitoquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
IK heb zondag eens zo'n Mojito geproefd, mijn reactie: "Doe mij toch maar gewoon een pilsje"
Té makkelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik houd me in een flauw grapje niet te maken. Trouwens, daar hebben we DK en Dribbel al voor..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ieder moment van de dag is goed voor een MojitoBier begint 'smiddags pas en houdt 'snachts op als je weer mojitos gaat bestellen, of als je moe bent witte wodka red bull of paardekut
Mja... ik had nog munt in de koelkast en dat was over van vorige week... zonde om het hele zakje weg te gooien en had toch alle ingrediënten in de koelkast liggen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
IK heb zondag eens zo'n Mojito geproefd, mijn reactie: "Doe mij toch maar gewoon een pilsje"
quote:
Heb er anders nog nooit van gehoord, Mojito's wel...quote:
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is heel populair drankje......
dubbele apfelkorn - spa rood, beetje spa&fruit maar dan beter!
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is heel populair drankje......
dubbele apfelkorn - spa rood, beetje spa&fruit maar dan beter!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Anders vraag je het zaterdagavond toch weer even?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden..
Heeeeeeeyquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...
Nee, komt uit Leiden, het heeft trouwens wel een hoog studentikoos gehalte, maar in iedere studentenkroeg kun je het gewoon bestellen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat weer iets Limburgs? Die hebben altijd van die rare dingen... zuurvlees, 'Diesel', Limburgers...
Nee man, ik juist kei stoer om "twee paardekut, tapper" over de bar te roepen (want 1paardekut mag je natuurlijk niet bestellen).quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de boys hier bij Gay Palace dat nog te nichterig vinden..
zuurvlees een een soort van veredelde Hacheestoofpot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
Zuurvlees?
Diesel ken ik wel, is dat drankje met orangensaft und cola.
Maarja, zo eten wij hier ook wel vreemde dingen... vakantiebrij, rijst met prut, Bokke zijn hemd, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |