Zo mooi wassie nietquote:Op zondag 6 juli 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Won je de jackpot, waarna je met tien mooie vrouwen een enorme villa ging bewonen?
oeh oeh die hedde ik ook nog liggenquote:
Ik nu niet meer.quote:
goedemorgen sunnyquote:Op zondag 6 juli 2008 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
hmm.. misschien moet ik hier ook maar iets eetbaars gaan zoeken.
Happy hunting.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
hmm.. misschien moet ik hier ook maar iets eetbaars gaan zoeken.
quote:
Worstebroodjes, gehaktballetjes, saté, salade... Ik denk dat het ook hier worstebroodjes gaan wordenquote:
Iets Nuttigs? Op zondag?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen
Daarna naar utrecht.
Wii-en?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen
Daarna naar utrecht.
quote:
Die hebben ze volgens mij niet alleen daar hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Krwassantje ham-kaas bij de koffie
bbq bij dr flashquote:
Zeker niet zoals ik ze maak.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Die hebben ze volgens mij niet alleen daar hoor
Lekkerder?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker niet zoals ik ze maak.
Verse Coburgerham en gatenkaasquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verse Coburgerham en gatenkaas
Als jij dan die worstebroodjes eet, neem ik die fruitsalade wel als toetjequote:
een kilo fruitsaladequote:Op zondag 6 juli 2008 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jij dan die worstebroodjes eet, neem ik die fruitsalade wel als toetje
okquote:
haha en ik danquote:Op zondag 6 juli 2008 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ok
Dan heb ik voor de rest van de dag ook voldoende te eten dus
met of zonderquote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef Slarioux het volgende:
Terug van Ruisrock! En weer gebungee-jumped!
Jij hebt toch worstebroodjes?quote:
2 stuksquote:
aah met koord dusquote:
Dan zou ik ze niet allebei meteen opeten, anders wordt het hongerlijden vandaagquote:
have fun sunquote:Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou ik ze niet allebei meteen opeten, anders wordt het hongerlijden vandaag
* dr34m3r gaat naar de kermis
Dat is gelukt hoorquote:
Nee, het was theequote:Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen buitenshuis een bakkie koffie zonder nicotinegeur gaan drinken nav dit topic, dat het zo stil is?
ik ben lang lang niet meer op een kermis geweestquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is gelukt hoorHeerlijk weer, alleen ontzettend druk.. en dat is eigenlijk de reden dat we uiteindelijk naar huis gegaan zijn. Nog een oude bekende tegengekomen trouwens, ff heel lekker mee staan kletsen
[..]
quote:
hee does lachuhquote:
Kijk, die weet tenminste hoe het hoortquote:
quote:
Nu welquote:
Ik heb net thee gezetquote:
Hoe was het bezoek van je moeder?quote:
Gezellugquote:
Ha PeZu!quote:
lekkerquote:
Mooi! Dat het gezellig was iig. Je ziet haar niet zo vaak begrijp ik?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
GezellugLekker even stad in geweest en net lasagna gegeten
![]()
ik heb er alleen wel verdomd veel moeite mee als ze weer weg gaat![]()
![]()
Mm nee, meestal een keer in de 1,5 a 2 maanden ofzo..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi! Dat het gezellig was iig. Je ziet haar niet zo vaak begrijp ik?
Had je niet meer opgeruimd dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mm nee, meestal een keer in de 1,5 a 2 maanden ofzo..Al denk ik dat ze vanaf nu vaker langs gaat komen omdat ik nu echt helemaal alleen woon en ik geloof dat ze zich ontzettend zorgen maakt haha
niet opruimen en ouders is vragen op om commentaarquote:
Haha jawoll!! Ik ben express vet vroeg (nouja half 10..quote:
Ik neem aan dat je ook vrienden hebt en zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha jawoll!! Ik ben express vet vroeg (nouja half 10..) opgestaan om te stofzuigen en ik heb zelfs nog gedwijlt!! Haha nee meer omdat ik uuh nouja niet helemaal gezond ben geestelijk gezien en er nu dus niemand meer is die een beetje een oogje in het zeil houd
Nah en dan krijg je van die moeder instincten enzo..
* PeZu nieuwsgierig isquote:Op zondag 6 juli 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha jawoll!! Ik ben express vet vroeg (nouja half 10..) opgestaan om te stofzuigen en ik heb zelfs nog gedwijlt!! Haha nee meer omdat ik uuh nouja niet helemaal gezond ben geestelijk gezien en er nu dus niemand meer is die een beetje een oogje in het zeil houd
Nah en dan krijg je van die moeder instincten enzo..
Lief van je moeder welquote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mm nee, meestal een keer in de 1,5 a 2 maanden ofzo..Al denk ik dat ze vanaf nu vaker langs gaat komen omdat ik nu echt helemaal alleen woon en ik geloof dat ze zich ontzettend zorgen maakt haha
Eentje in deventer jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook vrienden hebt en zo?Die houden je vast ook wel een beetje mee in de gaten, ook al wonen ze niet bij je.
Toch lief dat ze zich om je bekommert
quote:
Ja dat heb ik ook wel eensquote:
*KNUF*quote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Eentje in deventer jadie komt sinds vorige week wel redelijk regelmatig langs om te douchen
Maar de rest zit in groningen en die stomme *vloek tier scheld* lui zijn nog nooit hier geweest!! "ja het is zo ver weg dus kom maar hier heen". Ja nee want van deventer naar groningen is het korter dan andersom natuurlijk.. (hmm gevoelige snaar geraakt?)
Maar mijn mama is zeker lief
Uhuquote:
quote:
Dan zijn het geen echte vriendenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Eentje in deventer jadie komt sinds vorige week wel redelijk regelmatig langs om te douchen
Maar de rest zit in groningen en die stomme *vloek tier scheld* lui zijn nog nooit hier geweest!! "ja het is zo ver weg dus kom maar hier heen". Ja nee want van deventer naar groningen is het korter dan andersom natuurlijk.. (hmm gevoelige snaar geraakt?)
Maar mijn mama is zeker lief
Hey! That's my line!quote:
Jouw mama is echt goedquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
ze heeft ook de tv doos in de spinnen schuur gedaan dus ik hoef je niet meer te lenen![]()
quote:
Ja best raar dat sommige mensen dat niet logisch vinden ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zijn het geen echte vrienden
behalve de douchert misschien![]()
Maar ik snap wat je bedoelt hoor, het moet van 2 kanten komen
Zo doe je niet tegen een damequote:
quote:
Oeh. Lasagnequote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja best raar dat sommige mensen dat niet logisch vinden ofzo![]()
Achja, meer lasagna voor mijWil er nog iemand een stukje?
Ja natuurlijk mag datquote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw mama is echt goed.
Maar als je me nou niet meer hoeft te lenen, mag Muck dan wel nog met jou chocola eten en thee drinken?
quote:
Tofquote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag datJe mag ook gewoon mee komen hoor
quote:
Nee, dank je, ik heb vanavond eindelijk die frietjes gehad waar ik de hele week al zin in had. Een heuse puntzak zelfs!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja best raar dat sommige mensen dat niet logisch vinden ofzo![]()
Achja, meer lasagna voor mijWil er nog iemand een stukje?
quote:
quote:
En jij denkt er nu zo goedkoop vanaf te komen?quote:
mijnquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij denkt er nu zo goedkoop vanaf te komen?
Weet je dat ik nog nooit patat uit een puntzak heb gegeten?!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik heb vanavond eindelijk die frietjes gehad waar ik de hele week al zin in had. Een heuse puntzak zelfs!
[..]
Frietjesquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik heb vanavond eindelijk die frietjes gehad waar ik de hele week al zin in had. Een heuse puntzak zelfs!
[..]
quote:
Waarom zijn frietjes uit een puntzak eigenlijk lekkerder?quote:
hier zit een frietkot, die maakt zelf zijn friet, zo vers, zo lekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit patat uit een puntzak heb gegeten?!echt een gebrek in mn opvoeding eigenlijk..
quote:
Omdat daarom. Gewoon, de nostalgie, de sfeerbeleving, denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zijn frietjes uit een puntzak eigenlijk lekkerder?
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier zit een frietkot, die maakt zelf zijn friet, zo vers, zo lekker![]()
ooh ja tis patat friet
Drinkse!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef MPG het volgende:
Maargoed ik ga koffie drinken met mijn ouders.
haha ik wist hetquote:
ja mijn kip kerrie smaakt ook altijd net iets minder dan die van mamsquote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
Veel plezier![]()
en ik denk inderdaad ook dat het gewoon de sfeer is ofzo. Net als dat de lasagna van mijn moeder altijd lekkerder is dan mijn eigen terwijl ik het op precies dezelfde manier doe..
later kunnen ze helpenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r hangt was op en strijkt
Jah.. alweer
ik strijk ook echt alleen in noodgevallenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef Fha het volgende:
Ik strijk lekker nooitWas was (
) wel super snel droog vandaag
Ik heb niet eens een strijkijzerquote:
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!quote:
kun je ook niet in de verleiding komenquote:
Ik zeg altijd tegen mijn mama: Ja! Jij wou een kind!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!
En dan antwoordt ze dat ze die wilde om de klusjes te doen waar zij een hekel aan heeft?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mijn mama: Ja! Jij wou een kind!!!
en dan ren ik hard weg
Nee dan krijg ik iets naar mn hoofd gegooid en krijgt ze de slappe lachquote:Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan antwoordt ze dat ze die wilde om de klusjes te doen waar zij een hekel aan heeft?
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!
hmmz zou je worstenbroodjes ook kunnen rokenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
Gaat het hier nou over worstenbroodjes of over roken?
Geen van tweeën meer. Over kip-kerrie en lasagne geloof ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
Kipkerrie, lasagna, ouders, kinderen, hamsters, accu boren... you name it!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
en de wasquote:Op zondag 6 juli 2008 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen van tweeën meer. Over kip-kerrie en lasagne geloof ik
quote:The chemicals between us
The walls that lie between us
Lying in this bed
The chemicals displaced
There is no lonelier state
Lying in this bed
quote:
quote:
Lekker makkelijkquote:
Ssst!!! ik moet nog 4 tentamens..quote:
haha ja ik speel valsquote:
Dat vermoeden had ik alquote:
quote:Can't you see
It all makes perfect sense
Expressed in dollars and cents,
Pounds, shillings and pence
Can't you see
It all makes perfect sense
ja het was te verleidelijk om niet te doenquote:
quote:
Hou vol! Je kunt het!quote:
Je kunt zingen? Hardrock is niet voor niets mijn favoriete muzieksoort... die hoef je niet te zingen, die schreeuw je gewoon lekker mee, dat kan ik welquote:
quote:What if I say I'm not like the others
What if I say I'm not just another one in your place
You're the pretender
What if I say I will never surrender
Er is hoop!! Je kunt het!!quote:
ik kan beidequote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt zingen? Hardrock is niet voor niets mijn favoriete muzieksoort... die hoef je niet te zingen, die schreeuw je gewoon lekker mee, dat kan ik wel
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan beide![]()
maar dit is geen schreeuw muziek
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is hoop!! Je kunt het!!
We hebben een P we hebben een A we hebben een P we hebben een I we hebben een E we hebben een R we hebben een T we hebben een J we hebben een E we hebben PAPIERTJE
SLAAP KINDJE SLAAP!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bij mij verandert alles automatisch in schreeuwmuziek...
ik heb het zingen van slaapliedjes heel snel afgeleerd toen de oudste wat beter begon te praten en vroeg of mama alsjeblieft niet meer wilde zingen....
Stiekem moet ik heel erg lachen nuquote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bij mij verandert alles automatisch in schreeuwmuziek...
ik heb het zingen van slaapliedjes heel snel afgeleerd toen de oudste wat beter begon te praten en vroeg of mama alsjeblieft niet meer wilde zingen....
Hihiquote:
ben je ook al mocroquote:
Jonguuh ik ben zoo multi culti... jeweetsquote:
Nog een half uurtjequote:
Hij komt daarna bij jou langs?quote:
I wishquote:
Ben je dan in de buurt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben aan het werk.
Gaan we volgend weekend stappen, DaMart?
Nah, dat moet toch te regelen zijn? Hij moet ongetwijfeld nog douchenquote:
edit dubbelquote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah, dat moet toch te regelen zijn? Hij moet ongetwijfeld nog douchen
Trutjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah, dat moet toch te regelen zijn? Hij moet ongetwijfeld nog douchen
Wat een ranzige opmerking!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Trutjeghehehe
![]()
Ik heb de boor!! Daarom komt hij
O jeusus..quote:
en nu zonder te lachenquote:
het lukt nietquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
Frits![]()
echt ik typ altijd eerst frist.. heel apart.
Mja..quote:Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Ja kan gebeuren hè, het is ook zo'n ingewikkelde naam
![]()
quote:We will make a brand new start
From the pieces of our hearts
The break of day is before us
Cast your sorrows to the wind
Let the highway take us in
As we escape the disorder
Neujquote:
neuh... kan je me alweer horen dan?quote:
quote:'Cause I see in you
More than you'll ever know
And I ask you why
You question the strength inside
And you need to know
How it feels to be alive...
ik stond laatst om 2.30 in de file bij a;damquote:
Jeusus dat meen je niet?!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stond laatst om 2.30 in de file bij a;dam_!
ik zweer jequote:
Wooojooo vet gestoord!!quote:
Ja, thuis. Ik mag morgen weer om 13.oo uur werken.quote:
Jou werktijden zijn al net zo klote als mijn tentamen tijden.. maar ik heb gelukkig wel een boorquote:Op zondag 6 juli 2008 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, thuis. Ik mag morgen weer om 13.oo uur werken.
Ik mis wel een accuboor nu
ja de balkondeuren staan open hierquote:Op zondag 6 juli 2008 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh... kan je me alweer horen dan?
[..]
*oordopjes aanreikt*quote:
Oh, dat had ik heul niet gezienquote:
Trusten DMquote:
waarom denk je dat ik iets wilde zeggen?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Jou werktijden zijn al net zo klote als mijn tentamen tijden.. maar ik heb gelukkig wel een boorkop houden droompje
![]()
Ik ben ook moe. Maar ik ben nog steeds aan het strijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef Fha het volgende:
Bleg ik ben moe. Maar te lui om naar bed te sjokken. wehehe
Ja ik "ken" je langer dan vandaagquote:Op zondag 6 juli 2008 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik iets wilde zeggen?
3 weken strijk bijwerken... En tussendoor ook mijn sociale contacten onderhouden op fok en msnquote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik "ken" je langer dan vandaagwehhee
En nu nog steeds strijken?! Sloom droompje!
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
3 weken strijk bijwerken... En tussendoor ook mijn sociale contacten onderhouden op fok en msn
neuh. Geen zin, geen tijd.. en nu mag ik van mezelf pas gaan slapen als ik klaar ben.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?
Dat word dan een lange nacht in dit tempoquote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh. Geen zin, geen tijd.. en nu mag ik van mezelf pas gaan slapen als ik klaar ben.
Opsparen ftw!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meerquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opsparen ftw!
Ik heb geen zin om elke dag te wassen, dat doe ik ook maar 1x in de 2 weken.
ik bijna elke dagquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opsparen ftw!
Ik heb geen zin om elke dag te wassen, dat doe ik ook maar 1x in de 2 weken.
Strijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strijken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
het lijkt me zo'n gedoe om dan de hele was gestreken te krijgen..quote:Op maandag 7 juli 2008 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Strijken
Dat extreem strijken klinkt dan wel weer leuk!
Meer ondergoed kopen dusquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meer![]()
Meer ondergoed aanschaffen dusquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meer![]()
quote:
GMTAquote:
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......quote:Op maandag 7 juli 2008 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het lijkt me zo'n gedoe om dan de hele was gestreken te krijgen..
En er dan achter komen dat de was nog niet helemaal droog was en dan dus bevriestquote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......
Mwah.. tegen de tijd dat ik er ben heb ik weer 4 manden strijk staan! Lijkt me niet efficiëntquote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......
quote:
quote:
slaap lekker droomerquote:
Minder stofzuigen, of de kat leren dat ie alleen nog op één plek mag verharenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:24 schreef Fha het volgende:
Ik haat het als ik heb gestofzuigd (zeg je dat nou zo?). Dan valt het des te meer op als er overal weer kattenharen liggen
Maar ik moest wel! want mama kwam langs!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Minder stofzuigen, of de kat leren dat ie alleen nog op één plek mag verharen.
het liefst buitenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aparte verhaar-bakquote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kort maar krachtigquote:
Lekker, met een koekjequote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef Fha het volgende:
Hoe was de koffie trouwens MPG? waren er ook koekjes bij?
Het is iig hier wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 7 juli 2008 06:36 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen, het is hier keigrijs buiten en dat terwijl ze volgens mij mooi weer hadden voorspeld....
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=GBI1U05HSquote:Op maandag 7 juli 2008 07:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
DIt voelt alsof het een dag wordt waarop ik amper wakker kan worden... maar goed dat ik thuis werk dan.
Je hebt het zelf stuk gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 07:34 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Paniekerige mailtjes van ex-opdrachtgevers, altijd leuk. "De site is stuk!!111"
Wie zegt dat het een maandaggevoel is?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=GBI1U05HS
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamhedenquote:
Moeten ze bij ons eens rond komen lopen op vrijdagmiddag, dolle boel!quote:dat we ons op vrijdagmiddag echt gelukkig voelen, is ook fictie
hahaha, zeis nodig?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamheden
Ja dat heb ik ook; moet het eigenlijk wel weer maaien voor ik volgende week terugga. Maar daar moet ik wel een nieuw mesje voor pakkenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamheden
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
je moet eens proberen zo´n weekbaard weg te maaien met een ouwe philipsshave
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
je moet eens proberen zo´n weekbaard weg te maaien met een ouwe philipsshave
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroeiquote:
klonkquote:
en roze scheerdingetjesquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroei
Zelfs na een week hebben we geen zeis nodigquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
Ik ben een vrouw en natuurlijk scheer ik wel. Alleen niet elke ochtend
De keren dat we geminimeet hebben, waren dan de scheerdagen zeker? Je snor was toen in ieder geval wegquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
Ik ben een vrouw en natuurlijk scheer ik wel. Alleen niet elke ochtend
nou, ik ken vrouwen...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroei
Ik niet. De mijne is grijsblauwquote:
Kijk je uit voor de bospaden? Het heeft weer geregendquote:Op maandag 7 juli 2008 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben er even vandoor, fietsen en langs ome dok
ja doei! Een paar euro neertellen voor iets dat nog minder scherp is ook? Ammenooitnietquote:
Jij gebruikt gewoon de mesjes van MPG?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja doei! Een paar euro neertellen voor iets dat nog minder scherp is ook? Ammenooitniet
juistquote:Op maandag 7 juli 2008 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De keren dat we geminimeet hebben, waren dan de scheerdagen zeker? Je snor was toen in ieder geval weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |