Frietjesquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik heb vanavond eindelijk die frietjes gehad waar ik de hele week al zin in had. Een heuse puntzak zelfs!
[..]
quote:
Waarom zijn frietjes uit een puntzak eigenlijk lekkerder?quote:
hier zit een frietkot, die maakt zelf zijn friet, zo vers, zo lekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit patat uit een puntzak heb gegeten?!echt een gebrek in mn opvoeding eigenlijk..
quote:
Omdat daarom. Gewoon, de nostalgie, de sfeerbeleving, denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zijn frietjes uit een puntzak eigenlijk lekkerder?
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier zit een frietkot, die maakt zelf zijn friet, zo vers, zo lekker![]()
ooh ja tis patat friet
Drinkse!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef MPG het volgende:
Maargoed ik ga koffie drinken met mijn ouders.
haha ik wist hetquote:
ja mijn kip kerrie smaakt ook altijd net iets minder dan die van mamsquote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
Veel plezier![]()
en ik denk inderdaad ook dat het gewoon de sfeer is ofzo. Net als dat de lasagna van mijn moeder altijd lekkerder is dan mijn eigen terwijl ik het op precies dezelfde manier doe..
later kunnen ze helpenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r hangt was op en strijkt
Jah.. alweer
ik strijk ook echt alleen in noodgevallenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:17 schreef Fha het volgende:
Ik strijk lekker nooitWas was (
) wel super snel droog vandaag
Ik heb niet eens een strijkijzerquote:
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!quote:
kun je ook niet in de verleiding komenquote:
Ik zeg altijd tegen mijn mama: Ja! Jij wou een kind!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!
En dan antwoordt ze dat ze die wilde om de klusjes te doen waar zij een hekel aan heeft?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen mijn mama: Ja! Jij wou een kind!!!
en dan ren ik hard weg
Nee dan krijg ik iets naar mn hoofd gegooid en krijgt ze de slappe lachquote:Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan antwoordt ze dat ze die wilde om de klusjes te doen waar zij een hekel aan heeft?
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helpen? Dan mogen ze hun schuld inlossen van alles wat ik nu doe bedoel je!
hmmz zou je worstenbroodjes ook kunnen rokenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
Gaat het hier nou over worstenbroodjes of over roken?
Geen van tweeën meer. Over kip-kerrie en lasagne geloof ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
Kipkerrie, lasagna, ouders, kinderen, hamsters, accu boren... you name it!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef gamegirly het volgende:
en de wasquote:Op zondag 6 juli 2008 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen van tweeën meer. Over kip-kerrie en lasagne geloof ik
quote:The chemicals between us
The walls that lie between us
Lying in this bed
The chemicals displaced
There is no lonelier state
Lying in this bed
quote:
quote:
Lekker makkelijkquote:
Ssst!!! ik moet nog 4 tentamens..quote:
haha ja ik speel valsquote:
Dat vermoeden had ik alquote:
quote:Can't you see
It all makes perfect sense
Expressed in dollars and cents,
Pounds, shillings and pence
Can't you see
It all makes perfect sense
ja het was te verleidelijk om niet te doenquote:
quote:
Hou vol! Je kunt het!quote:
Je kunt zingen? Hardrock is niet voor niets mijn favoriete muzieksoort... die hoef je niet te zingen, die schreeuw je gewoon lekker mee, dat kan ik welquote:
quote:What if I say I'm not like the others
What if I say I'm not just another one in your place
You're the pretender
What if I say I will never surrender
Er is hoop!! Je kunt het!!quote:
ik kan beidequote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt zingen? Hardrock is niet voor niets mijn favoriete muzieksoort... die hoef je niet te zingen, die schreeuw je gewoon lekker mee, dat kan ik wel
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan beide![]()
maar dit is geen schreeuw muziek
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is hoop!! Je kunt het!!
We hebben een P we hebben een A we hebben een P we hebben een I we hebben een E we hebben een R we hebben een T we hebben een J we hebben een E we hebben PAPIERTJE
SLAAP KINDJE SLAAP!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bij mij verandert alles automatisch in schreeuwmuziek...
ik heb het zingen van slaapliedjes heel snel afgeleerd toen de oudste wat beter begon te praten en vroeg of mama alsjeblieft niet meer wilde zingen....
Stiekem moet ik heel erg lachen nuquote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bij mij verandert alles automatisch in schreeuwmuziek...
ik heb het zingen van slaapliedjes heel snel afgeleerd toen de oudste wat beter begon te praten en vroeg of mama alsjeblieft niet meer wilde zingen....
Hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |