Ja ik "ken" je langer dan vandaagquote:Op zondag 6 juli 2008 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik iets wilde zeggen?
3 weken strijk bijwerken... En tussendoor ook mijn sociale contacten onderhouden op fok en msnquote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik "ken" je langer dan vandaagwehhee
En nu nog steeds strijken?! Sloom droompje!
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
3 weken strijk bijwerken... En tussendoor ook mijn sociale contacten onderhouden op fok en msn
neuh. Geen zin, geen tijd.. en nu mag ik van mezelf pas gaan slapen als ik klaar ben.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?
Dat word dan een lange nacht in dit tempoquote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh. Geen zin, geen tijd.. en nu mag ik van mezelf pas gaan slapen als ik klaar ben.
Opsparen ftw!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Fha het volgende:
[..]
3 weken.. pff.. had je niet gewoon toen kunnen strijken?
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meerquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opsparen ftw!
Ik heb geen zin om elke dag te wassen, dat doe ik ook maar 1x in de 2 weken.
ik bijna elke dagquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opsparen ftw!
Ik heb geen zin om elke dag te wassen, dat doe ik ook maar 1x in de 2 weken.
Strijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strijken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
het lijkt me zo'n gedoe om dan de hele was gestreken te krijgen..quote:Op maandag 7 juli 2008 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Strijken
Dat extreem strijken klinkt dan wel weer leuk!
Meer ondergoed kopen dusquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meer![]()
Meer ondergoed aanschaffen dusquote:Op maandag 7 juli 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet wel elke week want anders heb ik geen ondergoed meer![]()
quote:
GMTAquote:
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......quote:Op maandag 7 juli 2008 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het lijkt me zo'n gedoe om dan de hele was gestreken te krijgen..
En er dan achter komen dat de was nog niet helemaal droog was en dan dus bevriestquote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......
Mwah.. tegen de tijd dat ik er ben heb ik weer 4 manden strijk staan! Lijkt me niet efficiëntquote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst helemaal de Mount Everest beklimmen.......
quote:
quote:
slaap lekker droomerquote:
Minder stofzuigen, of de kat leren dat ie alleen nog op één plek mag verharenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:24 schreef Fha het volgende:
Ik haat het als ik heb gestofzuigd (zeg je dat nou zo?). Dan valt het des te meer op als er overal weer kattenharen liggen
Maar ik moest wel! want mama kwam langs!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Minder stofzuigen, of de kat leren dat ie alleen nog op één plek mag verharen.
het liefst buitenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aparte verhaar-bakquote:Op maandag 7 juli 2008 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kort maar krachtigquote:
Lekker, met een koekjequote:Op maandag 7 juli 2008 00:44 schreef Fha het volgende:
Hoe was de koffie trouwens MPG? waren er ook koekjes bij?
Het is iig hier wel lekker afgekoeldquote:Op maandag 7 juli 2008 06:36 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen, het is hier keigrijs buiten en dat terwijl ze volgens mij mooi weer hadden voorspeld....
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=GBI1U05HSquote:Op maandag 7 juli 2008 07:55 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
DIt voelt alsof het een dag wordt waarop ik amper wakker kan worden... maar goed dat ik thuis werk dan.
Je hebt het zelf stuk gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 07:34 schreef Slarioux het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Paniekerige mailtjes van ex-opdrachtgevers, altijd leuk. "De site is stuk!!111"
Wie zegt dat het een maandaggevoel is?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=GBI1U05HS
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamhedenquote:
Moeten ze bij ons eens rond komen lopen op vrijdagmiddag, dolle boel!quote:dat we ons op vrijdagmiddag echt gelukkig voelen, is ook fictie
hahaha, zeis nodig?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamheden
Ja dat heb ik ook; moet het eigenlijk wel weer maaien voor ik volgende week terugga. Maar daar moet ik wel een nieuw mesje voor pakkenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat had ik dus een week niet gedaan, dus maandagmorgen, scherp mesje, en wat extra snoeiwerkzaamheden
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
je moet eens proberen zo´n weekbaard weg te maaien met een ouwe philipsshave
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
je moet eens proberen zo´n weekbaard weg te maaien met een ouwe philipsshave
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroeiquote:
klonkquote:
en roze scheerdingetjesquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroei
Zelfs na een week hebben we geen zeis nodigquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
Ik ben een vrouw en natuurlijk scheer ik wel. Alleen niet elke ochtend
De keren dat we geminimeet hebben, waren dan de scheerdagen zeker? Je snor was toen in ieder geval wegquote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk
Ik ben een vrouw en natuurlijk scheer ik wel. Alleen niet elke ochtend
nou, ik ken vrouwen...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah... we hebben iig een minder stugge haargroei
Ik niet. De mijne is grijsblauwquote:
Kijk je uit voor de bospaden? Het heeft weer geregendquote:Op maandag 7 juli 2008 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben er even vandoor, fietsen en langs ome dok
ja doei! Een paar euro neertellen voor iets dat nog minder scherp is ook? Ammenooitnietquote:
Jij gebruikt gewoon de mesjes van MPG?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja doei! Een paar euro neertellen voor iets dat nog minder scherp is ook? Ammenooitniet
juistquote:Op maandag 7 juli 2008 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De keren dat we geminimeet hebben, waren dan de scheerdagen zeker? Je snor was toen in ieder geval weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |