Eh, klopt. Maar al snel verval je weer in je gebruikelijke gejank, waar niemand iets aan heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Qwea het volgende:
heeft niks met topic verneuken te maken, is gewoon waarheid. En nog inhoudelijk ook.
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah, sommige mensen zijn blijkbaar niet ubersneu
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, wat ben jij een partij sneu zegt. Sukkeltje
Vooral die laatste is een prachtvoorbeeld. Dit is jouw reactie op iemand die zegt dat ze het smerig vindt om in een rokerig restaurant te zitten. Serieus, waarom thumbs up? Dat is alles? Op die manier profileer je je meer als een simpele zieltjeswinner. Kom eens met iets nieuws, ofzo.quote:
Dus al die niet rokers die klaagden dat er geen niet-rook horeca was die hebben systematisch gelogen?!?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]je zal mij dus echt niet zien in een kroeg/restaurant waar gerookt wordt. En vele met mij. Dus je lult stierenstront.
Kom eerst maar eens met cijfers en bronnen.
Inhoudelijk is het niet, mijn vraag was aan de rokers (wat jij niet bent begrijp ik) en wat ze doen nu ze niet meer in restaurants mogen roken. Dat het niet gezond is weten we nu zo langzamerhand wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Qwea het volgende:
heeft niks met topic verneuken te maken, is gewoon waarheid. En nog inhoudelijk ook.
Mooi, dank je wel. Zie je nou wel dat ik gewoon gelijk heb.quote:
Kom eerst maar eens met cijfers en bronnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]je zal mij dus echt niet zien in een kroeg/restaurant waar gerookt wordt. En vele met mij. Dus je lult stierenstront.
Kom eerst maar eens met cijfers en bronnen.
jij hebt moeite met lezen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus al die niet rokers die klaagden dat er geen niet-rook horeca was die hebben systematisch gelogen?!?!
Schande! Niet-rokers zijn leugenaars!
Feitelijk is het vanaf 1 juli: niet meer roken lekker puh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het niet, mijn vraag was aan de rokers (wat jij niet bent begrijp ik) en wat ze doen nu ze niet meer in restaurants mogen roken. Dat het niet gezond is weten we nu zo langzamerhand wel.
Ik was ook benieuwd wat voor (eventuele) oplossingen er door restaurants (daar ging het mij voornamelijk om) waren gevonden om rokers tegemoet te komen of misschien is het gewoon "niet roken" en verder niets. De "roken is niet gezond en geeft overlast voor anderen" discussie is al 10000 maal gevoerd.
Ah, fijn dat je hetzelfde als ik constateerde TS.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het niet, mijn vraag was aan de rokers (wat jij niet bent begrijp ik) en wat ze doen nu ze niet meer in restaurants mogen roken. Dat het niet gezond is weten we nu zo langzamerhand wel.
Ik was ook benieuwd wat voor (eventuele) oplossingen er door restaurants (daar ging het mij voornamelijk om) waren gevonden om rokers tegemoet te komen of misschien is het gewoon "niet roken" en verder niets. De "roken is niet gezond en geeft overlast voor anderen" discussie is al 10000 maal gevoerd.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, dank je wel. Zie je nou wel dat ik gewoon gelijk heb.
Jij hebt moeite met argumenteren en je bent off--topic.quote:
We zijn gewoon ontopic heur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je hetzelfde als ik constateerde TS.
Bij deze mogen we er dan ook van uit gaan dat Qwea en de andere warriors hun laatste post hebben gedaan in dit topic, tenzij ze bereid zijn ontopic te reageren.
En jij bent gewoon niet zo intelligent heur.quote:
Haha...doucheplicht bij het uitgaan...jaaa... zal zeker voor wat fraaie taferelen bij het tafelen zorgen... Hahaha...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef appelbanaancitroen het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in een doucheplichtJe mag toch ook altijd pas het zwembad in als je even onder de douche gestaan hebt? Laten we dat ook doen bij alle café's
Hier in Belgie waar het rookverbod toch al een tijdje geldig is kan ik mij echt niet herinneren dat ik iemand tussen 2 gangen naar buiten heb zien gaan om te roken, dus zeer opvallend moet het ook niet zijn. Zelf woon ik ook naast een restaurant en daar staat ook nooit iemand buiten of in de tuin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:52 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, misschien is het eenvoudiger voor sommigen als ik zelf even een voorbeeld geef van ontopic reageren.
Ik ben sinds het rookverbod nog maar eenmaal uit eten geweest. Het voornaamste dat mij opviel was dat het een stuk frisser rook in het restaurant, doordat de lucht zich enkel vulde met de geur van lekker eten. Het restaurant beschikte ook over een terras, wat eigenlijk louter bevolkt was door rokers.
Ik heb diverse malen mensen die binnen zaten te eten tussen de gangen door naar buiten zien wandelen, om daar haastig aan een sigaretje te trekken alvorens weer naar binnen te lopen. Meerdere malen was dit ook een enkele persoon, die in gezelschap van vier of vijf andere mensen aan het eten was. Die liep dus telkens in haar eentje naar buiten. Een ietwat trieste aanblik.
Zuur is dat hè?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef MaLo het volgende:
Ik ben sinds het rookverbod één keer uit eten geweest en ik vond het toch wel jammer dat ik na het eten, bij bij het kopje thee, niet ff een peuk op kon steken. Normaliter is dat voor mij na een etentje een lekkere afsluiter. Ik heb nu thuis een peuk gerookt maar dat was toch niet hetzelfde.
Kinderen is op zich geen probleem, maar ze motten niet gaan lopen zeiken enzo. En mensen die te hard praten...ik zou eerder willen pleiten voor mensen die te hard lachen, echt zwaar irritant. Maar goed, daar is nog mee te leven. Roken daarintegen is een hele verbetering.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En mensen die te hard praten en kinderen meenemen in restaurants.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |