Hahaha dat is ook een goeie!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lang leve het celibaat. Ik wijs alles en iedereen af!
Meisjes uit '93 die pijpen vies vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Fellatio en annilingusgadverdamme zeg
inderdaad! dat doe je toch niet?! dan liever een tweede vrouw erbijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef Anniie het volgende:
Ja, ooit een vriend gehad die een trio wilde met een man.
Daar had ik echt geen zin in dus ook afgewezen.
ik denk dat ze niet weet wat fellatio isquote:Op zondag 6 juli 2008 01:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Meisjes uit '93 die pijpen vies vinden!
Da's redelijk ziek ...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:04 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag er niets in toen mn ex graag eens een van mijn slipjes wilde dragen tijdens het uitgaan
quote:
Cun = kut.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef Godshand het volgende:
Wtf is annilingus?Ik ken alleen cunnilingus...
maar Fellatio is dus pijpen he,quote:Op zondag 6 juli 2008 18:01 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Cun = kut.
An = anus.
Snappie?Het was neit eens dat IK het moest uitvoeren, en toch blijft het
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Angst het volgende:
[..]
maar Fellatio is dus pijpen he,
dus dat doe je niet?
doe jij dat dan wel?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Angst het volgende:
[..]
maar Fellatio is dus pijpen he,
dus dat doe je niet?
ja,quote:
ik laat me wel pijpen door vrouwen,quote:
Komt nog wel.quote:
even voor de duidelijkheid he, ik ben wel een vrouw hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik laat me wel pijpen door vrouwen,
maar mannen pijpen of door laten pijpen is nu niet echt een opwindend idee...![]()
nee dus...
Ik vind het niet ziek, maar ik vind het een heel onaantrekkelijk idee dus het leek me niet goed voor ons seksleven. Ik zou hem minder aantrekkelijk hebben gevonden denk ik, ook als het slipje weer uit was. Bovendien vond ik het ook een vies idee, mijn mooiste string tussen van die harige mannenbillenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bovendien vond ik het ook een vies idee, mijn mooiste string tussen van die harige mannenbillen
ga eens snel terug naar de zandbak jij!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Fellatio en annilingusgadverdamme zeg
en ik een man..quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Angst het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid he, ik ben wel een vrouw he
ah, maar je bent nog jong...quote:
Zoek dr ff op op msn als je wilt dat dit topic serieus blijft..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
ah, maar je bent nog jong...
uberhaupt wel iets aan sex gedaan?
Je probeert een 32-jarige man in contact te brengen met een 14-jarig meisje?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoek dr ff op op msn als je wilt dat dit topic serieus blijft..
Heb ik je wat gevraagd? Nee he.. Opflikkeren danquote:Op maandag 7 juli 2008 13:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert een 32-jarige man in contact te brengen met een 14-jarig meisje?
Ik kots op je.
Kotsseksquote:Op maandag 7 juli 2008 13:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert een 32-jarige man in contact te brengen met een 14-jarig meisje?
Ik kots op je.
Wat zij zegtquote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef Tally het volgende:
Nee volgens mij nog geen nee gezegd tegen iemand..
ja doei dat heeft er niks mee te maken...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoek dr ff op op msn als je wilt dat dit topic serieus blijft..
Hoezo niet? Misschien is er wel eens iemand naar haar toegekomen met de vraag wil je neuken en zei zij nee.. Wijs je ook iets af..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja doei dat heeft er niks mee te maken...
als zij nooit sex heeft gehad, valt er sowieso niks af te wijzen
onbekend maakt immers onbemind...
Mijn babymaker fantasy wees je daarintegen keihard af!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef Tally het volgende:
Nee volgens mij nog geen nee gezegd tegen iemand..
Het gaat in dit topic om wensen van partners hèquote:Op maandag 7 juli 2008 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien is er wel eens iemand naar haar toegekomen met de vraag wil je neuken en zei zij nee.. Wijs je ook iets af..
Zal je vriendin/vrouw/ONS of wat dan ook blij mee zijn. Als zij braatworst wil gaat ze wel even de grens over naar Duitsland.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:40 schreef Aneurism het volgende:
Beffen, daar begin ik niet aan... Als ik mosselen wil eten dan doe ik dat met whiskeysaus, geen saus geen bef.
of ze pakt een flesje calve, gaat flink tekeer en nodigt hem uitquote:Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zal je vriendin/vrouw/ONS of wat dan ook blij mee zijn. Als zij braatworst wil gaat ze wel even de grens over naar Duitsland.
wel eerst op de bbq héquote:Op maandag 7 juli 2008 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
of ze pakt een flesje calve, gaat flink tekeer en nodigt hem uit
Zelfs als er een golden shower word voorgesteld?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
vooralsnog nog nooit een sexuele wens afgewezen
je moet alles een keer geprobeerd hebben, toch?
gevaarlijk jaquote:
Goh, leg uit...quote:
oh w8t ik heb er nog een flauwequote:
ja je weet nooit hoe zo'n onbekend iemand reageertquote:
das geen verzoek, das een voorspellingquote:Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef Angst het volgende:
[..]
oh w8t ik heb er nog een flauweik wijs het verzoek uit je avatar af
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja je weet nooit hoe zo'n onbekend iemand reageert
[..]
das geen verzoek, das een voorspelling
dus ook niet 'gewoon' pijpen en beffen?quote:
Hee, ik zei 'niet-partner', niet onbekend iemand...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja je weet nooit hoe zo'n onbekend iemand reageert
Hoezo dus? Geen probleem met pijpen, maar soixante neuf vind ik gewoon een klotestandjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef tinkerbell- het volgende:
dus ook niet 'gewoon' pijpen en beffen?
Oh, ik wil je wel effe in elkaar rossenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
nope, maar mijn vriend weigert wel hetzelfde als TS
toch knap dat ie je vriend is geblevenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
nope, maar mijn vriend weigert wel hetzelfde als TS
Wij wel maar ik weet niet de medesaunamensen ook zo'n zin daarin haddenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:20 schreef SlimShady het volgende:
en in een trio hadden jullie geen zin
zal je chick blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:33 schreef santax het volgende:
Ja! Ik krijg regelmatig de vraag of ik wat minder snel wil komen, en ik weiger steevast
Ook wel eens geprobeerd op verzoek van. Niet bepaald voor herhaling vatbaar, maar dat weet je ook pas nadat je het hebt uitgeprobeerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:40 schreef Ashira het volgende:
Zelfs als er een golden shower word voorgesteld?![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef MarMar het volgende:
Kan me zo niet heugen wat ik wanneer precies geweigerd heb. Meestal ben ik degene die met indecent proposals komt, misschien komt het daardoor.
Er zijn dingen die je op voorhand al weet hoor... Zeker als ontvanger zijnde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd op verzoek van. Niet bepaald voor herhaling vatbaar, maar dat weet je ook pas nadat je het hebt uitgeprobeerd.
Weten niet. Vermoeden wel. En dat vermoeden werd bevestigd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Er zijn dingen die je op voorhand al weet hoor... Zeker als ontvanger zijnde...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef MarMar het volgende:
Kan me zo niet heugen wat ik wanneer precies geweigerd heb. Meestal ben ik degene die met indecent proposals komt, misschien komt het daardoor.
Die dingen storten toch direct in.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Sex in de Ikea in Groningen op zo'n achteraf bedje dat niet vanaf 't normale wandelpad te zien was. Er was op dat moment niemand te zien, maar toch maar niet gedaan, kwestie van minuten voor er iemand langs zou komen.
wat is jouw standaard creepy stuff dan? dat verschilt nogal van persoon tot persoon..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:26 schreef Adolecens het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit dingen geweigerd te hebben, of niet hebben willen doen![]()
Ben redelijk openminded en de sick chicks ben ik nog niet tegengekomen in mijn bed. En hey, je moet alles toch eens een keer geprobeerd hebben.![]()
Behalve het standaard creepy stuff dan![]()
pff...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:11 schreef Godshand het volgende:
wat is jouw standaard creepy stuff dan? dat verschilt nogal van persoon tot persoon..
Plassex dus wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
pff...
Poepsex![]()
Kindersex![]()
Animalsex![]()
Erica Terpstra typetjes sex![]()
Respectloze BDSM![]()
Ongeschoren en onverzorgde partners![]()
![]()
Denk dat het wel duidelijk is zo he
Ik zie dat ik alles zéér gedetailleerd op moet noemen...quote:
Ikke welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat ik alles zéér gedetailleerd op moet noemen...
Nee, ik hou er ook niet van om over elkaar heen te zeiken en nog proberen opgewonden te worden ook...
Krijgt ze ervan als ze geen Dirty Sanchez wil ontvangen.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zal je vriendin/vrouw/ONS of wat dan ook blij mee zijn. Als zij braatworst wil gaat ze wel even de grens over naar Duitsland.
Ik zou pardoes met een vliegenmepper ofzo op zijn gezicht meppen en naderhand met de verklaring komen van: Dacht dat je zei "Spin in my mouth!"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:20 schreef Vandaag... het volgende:
ooit een amerikaan in bed gehad die in het heetst van de strijd riep "spit in my mouth, spit in my mouth"
Ik vond het enigszins vreemd en heb maar net gedaan alsof ik het niet hoorde
nou een leuk donsdekje is niks op tegen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongeschoren en onverzorgde partners![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |