Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef MarMar het volgende:
Kan me zo niet heugen wat ik wanneer precies geweigerd heb. Meestal ben ik degene die met indecent proposals komt, misschien komt het daardoor.
Er zijn dingen die je op voorhand al weet hoor... Zeker als ontvanger zijnde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd op verzoek van. Niet bepaald voor herhaling vatbaar, maar dat weet je ook pas nadat je het hebt uitgeprobeerd.
Weten niet. Vermoeden wel. En dat vermoeden werd bevestigd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Er zijn dingen die je op voorhand al weet hoor... Zeker als ontvanger zijnde...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef MarMar het volgende:
Kan me zo niet heugen wat ik wanneer precies geweigerd heb. Meestal ben ik degene die met indecent proposals komt, misschien komt het daardoor.
Die dingen storten toch direct in.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Sex in de Ikea in Groningen op zo'n achteraf bedje dat niet vanaf 't normale wandelpad te zien was. Er was op dat moment niemand te zien, maar toch maar niet gedaan, kwestie van minuten voor er iemand langs zou komen.
wat is jouw standaard creepy stuff dan? dat verschilt nogal van persoon tot persoon..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:26 schreef Adolecens het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit dingen geweigerd te hebben, of niet hebben willen doen![]()
Ben redelijk openminded en de sick chicks ben ik nog niet tegengekomen in mijn bed. En hey, je moet alles toch eens een keer geprobeerd hebben.![]()
Behalve het standaard creepy stuff dan![]()
pff...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:11 schreef Godshand het volgende:
wat is jouw standaard creepy stuff dan? dat verschilt nogal van persoon tot persoon..
Plassex dus wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
pff...
Poepsex![]()
Kindersex![]()
Animalsex![]()
Erica Terpstra typetjes sex![]()
Respectloze BDSM![]()
Ongeschoren en onverzorgde partners![]()
![]()
Denk dat het wel duidelijk is zo he
Ik zie dat ik alles zéér gedetailleerd op moet noemen...quote:
Ikke welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat ik alles zéér gedetailleerd op moet noemen...
Nee, ik hou er ook niet van om over elkaar heen te zeiken en nog proberen opgewonden te worden ook...
Krijgt ze ervan als ze geen Dirty Sanchez wil ontvangen.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Zal je vriendin/vrouw/ONS of wat dan ook blij mee zijn. Als zij braatworst wil gaat ze wel even de grens over naar Duitsland.
Ik zou pardoes met een vliegenmepper ofzo op zijn gezicht meppen en naderhand met de verklaring komen van: Dacht dat je zei "Spin in my mouth!"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:20 schreef Vandaag... het volgende:
ooit een amerikaan in bed gehad die in het heetst van de strijd riep "spit in my mouth, spit in my mouth"
Ik vond het enigszins vreemd en heb maar net gedaan alsof ik het niet hoorde
nou een leuk donsdekje is niks op tegen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongeschoren en onverzorgde partners![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou pardoes met een vliegenmepper ofzo op zijn gezicht meppen en naderhand met de verklaring komen van: Dacht dat je zei "Spin in my mouth!"![]()
Die zegt dat nooit weer tegen een Nederlandse!
Rare jongens die Amerikanen by the way...
Een dun streepje, wat er net boven begint is mega sexy ja, ik heb het over die vrouwen, waarbij een oma onderbroek nog steeds de bosranden niet kan verhullenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou een leuk donsdekje is niks op tegen..
maar het moeten geen hele oerwouden tussen de benen zijn nee
Als je eraan gewend bent is de rek eruit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik zal niet snel iets echt weigeren maar heb meestal wel tijd nodig om er aan te wennen
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:16 schreef Sessy het volgende:
M'n eerste vriendje wilde weten hoe 't zou zijn om me onder de knie of onder de arm te neuken... ehhh nee bedankt.
haha ik zou er alleen maar om lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:16 schreef Sessy het volgende:
M'n eerste vriendje wilde weten hoe 't zou zijn om me onder de knie of onder de arm te neuken... ehhh nee bedankt.
Had het maar gedaan, betreffende plekjes zijn zeer gevoelig... je had er wellicht zelf ook nog wat plezier aan beleefd (even afgezien van de absurditeit van de situatie).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:16 schreef Sessy het volgende:
Richard uit Ally McBeal!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Had het maar gedaan, betreffende plekjes zijn zeer gevoelig... je had er wellicht zelf ook nog wat plezier aan beleefd (even afgezien van de absurditeit van de situatie).
Maar een vrouw is naar een kookpunt te brengen door op de juiste manier de knieholte te beroeren met een vinger... dus waarom niet met een penis?
Klopt toen hoorde ik er voor het eerst van.... hahaha, maar echt het werkt (bij de meeste vrouwen).quote:
liever nietquote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
vooralsnog nog nooit een sexuele wens afgewezen
je moet alles een keer geprobeerd hebben, toch?
Meen je dat echt? En hebben we het dan over 'extremen'?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
liever niet![]()
weet zo 10 dingen op te noemen die ik niet eens wil proberen,
maar eh...... ga ze niet opnoemen nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |