Hahaha dat is ook een goeie!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lang leve het celibaat. Ik wijs alles en iedereen af!
Meisjes uit '93 die pijpen vies vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Fellatio en annilingusgadverdamme zeg
inderdaad! dat doe je toch niet?! dan liever een tweede vrouw erbijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef Anniie het volgende:
Ja, ooit een vriend gehad die een trio wilde met een man.
Daar had ik echt geen zin in dus ook afgewezen.
ik denk dat ze niet weet wat fellatio isquote:Op zondag 6 juli 2008 01:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Meisjes uit '93 die pijpen vies vinden!
Da's redelijk ziek ...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:04 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag er niets in toen mn ex graag eens een van mijn slipjes wilde dragen tijdens het uitgaan
quote:
Cun = kut.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:59 schreef Godshand het volgende:
Wtf is annilingus?Ik ken alleen cunnilingus...
maar Fellatio is dus pijpen he,quote:Op zondag 6 juli 2008 18:01 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Cun = kut.
An = anus.
Snappie?Het was neit eens dat IK het moest uitvoeren, en toch blijft het
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Angst het volgende:
[..]
maar Fellatio is dus pijpen he,
dus dat doe je niet?
doe jij dat dan wel?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Angst het volgende:
[..]
maar Fellatio is dus pijpen he,
dus dat doe je niet?
ja,quote:
ik laat me wel pijpen door vrouwen,quote:
Komt nog wel.quote:
even voor de duidelijkheid he, ik ben wel een vrouw hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik laat me wel pijpen door vrouwen,
maar mannen pijpen of door laten pijpen is nu niet echt een opwindend idee...![]()
nee dus...
Ik vind het niet ziek, maar ik vind het een heel onaantrekkelijk idee dus het leek me niet goed voor ons seksleven. Ik zou hem minder aantrekkelijk hebben gevonden denk ik, ook als het slipje weer uit was. Bovendien vond ik het ook een vies idee, mijn mooiste string tussen van die harige mannenbillenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bovendien vond ik het ook een vies idee, mijn mooiste string tussen van die harige mannenbillen
ga eens snel terug naar de zandbak jij!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:25 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Fellatio en annilingusgadverdamme zeg
en ik een man..quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Angst het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid he, ik ben wel een vrouw he
ah, maar je bent nog jong...quote:
Zoek dr ff op op msn als je wilt dat dit topic serieus blijft..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
ah, maar je bent nog jong...
uberhaupt wel iets aan sex gedaan?
Je probeert een 32-jarige man in contact te brengen met een 14-jarig meisje?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoek dr ff op op msn als je wilt dat dit topic serieus blijft..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |