abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 10:01:44 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79438909
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:06 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb het idee dat ik aangekomen ben in een gebedsdienst. Een zaal met 2.000 mensen, en dan is er opeens iemand van z'n jicht genezen, zomaar! Hail Jesus!

Grappig om te zien dat conventionele religies nu lijken ingeruild te worden voor dit soort esoterie.
Succesverhalen, hence de TT.
Dat je kritisch bent is in dit topic niet aan de orde.
The truth was in here.
pi_79439578
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met enkel positief en goed bezig zijn genereer je niet "ineens" uit alle hoeken 11.000 euro.
Je moet ergens beginnen. Daarom is dit ook al tot in den treure toe gezegd, en zeg ik het nog maar eens. De theorie achter dit boek is niets meer dan een positieve logica, oftewel ga constructief in plaats van destructief handelen, uiteraard samen met een positief denkpatroon, en het geluk zal je toelachen. Dat er dan ineens zoveel geld ontvangen word, kan dan uiteraard toeval zijn, echter had deze jongen dat waarschijnlijk niet ontvangen als hij er niet simpelweg mee bezig gegaan was.

[ Bericht 13% gewijzigd door mediaconsument op 22-03-2010 10:34:26 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:22:22 #228
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79441056
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef mediaconsument het volgende:
Zo had ik laatst een gesprek met een goede vriend van me. Hij vond dat ik veel het woord nee gebruikte, hij begon me daar dan ook aan te herinneren door elke keer dat ik dat zei te gaan lachen. Ik vond dan ook dat hij een erg sterk punt hiermee had, en dat is ook iets wat de theorie in dit topic zegt. Door de hele dag nee te zeggen, niets te willen, geen zin te hebben en alles onzin te vinden, zal het erg lastig een positieve houding te krijgen. Dit is volgens mij dan ook het positieve denken/handelen waar het in binnen dit onderwerp over gaat.
Ik vraag me serieus af hoe dat in z'n werk is gegaan, want elke keer als jij 'nee' zei en hij ging expres lachen, dat is dan wel een geacteerde lach zeg. En 'nee' heeft niet alleen maar met een negatieve houding te maken, het hangt helemaal van de context af.
quote:
Als verkoper over de telefoon had ik zo ook al een techniek mbt. het ja-ritme geleerd, oftewel dat je de klant zo vaak mogelijk ja laat zeggen door ze te sturen met gesloten vragen. De kans dat de klant dan uiteindelijk ja zei was dan ook veel groter dan dat als de klant op meerdere vragen een nee heeft geantwoord, oftewel dat het ja-ritme doorbroken is.
Oh, dan ben ik een erg negatief persoon . Bij telefonische verkoop zeg ik vrijwel direct 'nee, geen interesse' en hang vervolgens op .
quote:
Dat kan uiteraard ook verklaren waarom bakkerhenk zijn vriend ineens zoveel geld opgestuurd krijgt, die is positief en dus goed bezig!
Dat hangt er helemaal van af waar dat geld vandaan is gekomen. Bijvoorbeeld via instanties omdat hij recht op dat geld had? Dan had hij het zonder 'The Secret' ook wel gekregen.

Misschien heeft hij wel een overval gepleegd ... Nou positief en goed bezig hoor .
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef mediaconsument het volgende:
Je moet ergens beginnen. Daarom is dit ook al tot in den treure toe gezegd, en zeg ik het nog maar eens. De theorie achter dit boek is niets meer dan een positieve logica, oftewel ga constructief in plaats van destructief handelen, uiteraard samen met een positief denkpatroon, en het geluk zal je toelachen. Dat er dan ineens zoveel geld ontvangen word, kan dan uiteraard toeval zijn, echter had deze jongen dat waarschijnlijk niet ontvangen als hij er niet simpelweg mee bezig gegaan was.
Maar dat is toch ook logisch? Ga jij thuis depressief in een hoekje zitten, dan gebeurt er ook niet veel. Sta je op en ga je dingen doen, gebeurt er alweer een stuk meer. Dat is geen geheim, heeft weinig met 'The Secret' te maken.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79441063
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Succesverhalen, hence de TT.
Dat je kritisch bent is in dit topic niet aan de orde.
*kuch* The Secret - De Discussie #2 *kuch*
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79442420
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

<knip>
Al je reacties in die post komen neer op een grote negatieve "Ja máár..." .
  donderdag 1 april 2010 @ 20:34:55 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79844462
Twee weken terug sterk zitten denken aan een vriend die ik al zeker 15 jaar niet gezien heb, ik vroeg mij af hoe het met hem is gegaan, zijn elkaar uit het oog verloren je weet hoe dat kan gaan.
Ik bedacht mij, ik zie hem vast nog wel een keer ik weet het zeker.

Vandaag via marktplaats ging ik een fietsje kopen voor mn dochter, ik spreek af om de fiets te komen bekijken.. 1x raden wie de deur opendeed
The truth was in here.
pi_79845037
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Bastard het volgende:
Twee weken terug sterk zitten denken aan een vriend die ik al zeker 15 jaar niet gezien heb, ik vroeg mij af hoe het met hem is gegaan, zijn elkaar uit het oog verloren je weet hoe dat kan gaan.

Vandaag via marktplaats ging ik een fietsje kopen voor mn dochter, ik spreek af om de fiets te komen bekijken.. 1x raden wie de deur opendeed
Sinterklaas...
Ah nee, flauw...

Ja, zo werkt het wel.
En hoe mooi is dat?!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 1 april 2010 @ 21:21:04 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79846599
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:47 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Sinterklaas...
Ah nee, flauw...

Ja, zo werkt het wel.
En hoe mooi is dat?!
Ja inderdaad
Nee was erg lachen en tof om elkaar weer te zien, koffie gedronken en over kinderen gelult
The truth was in here.
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:45:45 #234
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79855666
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Bastard het volgende:

Zoiets heb ik ook pas meegemaakt .

Mijn vriend heeft een ouwe schoolvriend, maar die heeft hij al zo'n 10 jaar niet gesproken en die woont in een ander land.

Pas vroeg ik aan mijn vriend: "Hoe heet die ouwe schoolvriend van jou ook alweer die in het buitenland woont?" Terwijl we het al zeker 5 jaar niet meer over hem gehad hadden.

In diezelfde week dat ik die vraag had gesteld, stuurde die ouwe schoolvriend plots vanuit het niets ineens een mailtje naar hem. Wijt jij dat aan The Secret Bastard?

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-04-2010 00:52:11 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 07:50:01 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79858504
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wijt jij dat aan The Secret Bastard?
Ja.. maar ik vind the secret zoals het boek als bijbel tever gaan. Ik geloof wel dat we met bepaalde antenne's de informatie de ruimte in schieten, of de toekomst of de kosmos hoe je het ook wil noemen, daarmee zaken kan triggeren.

Dus bedankt voor je succesverhaal
The truth was in here.
  vrijdag 2 april 2010 @ 07:52:10 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79858520
Ik heb een kleintje net weer trouwens.
Er staat een stapeltje garfields in mijn boekenkast, en vorige week stond ik er naar te kijken en dacht ik.. ik zou eigenlijk weer eens naar de boekhandel moeten om een nieuw deel op te halen... ach, ik krijg er vast wel 1 kado.

Vanmorgen kreeg ik een kado in mijn handen.. nieuwste garfield pokket (zomaar)
The truth was in here.
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:51:51 #237
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79859091
Zo had ik ook 1. Sinds mijn jeugd was ik een stripverhaal kwijt van... Paling & Co... Ik dacht laatst: verrek ik maak iets open en daar ligt ie in (terwijl ik altijd het huis overhoop gehaald had). Lag ie daar opeens.

Ok, heel erg klein, maar toch
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:18:36 #238
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79875163
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 07:50 schreef Bastard het volgende:
Dus bedankt voor je succesverhaal
Graag gedaan . Ik heb nog veel meer succesverhalen, maar dit was de meest recente .

En ik heb het al vaker gezegd:

De non-believers (hondjes) ervaren en zien dezelfde dingen als de believers (katjes), alleen verbinden de hondjes er geen paranormale conclusie aan. En de hondjes die dat wel doen zijn geen echte rashonden, maar bastaards .
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 07:52 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een kleintje net weer trouwens.
Er staat een stapeltje garfields in mijn boekenkast, en vorige week stond ik er naar te kijken en dacht ik.. ik zou eigenlijk weer eens naar de boekhandel moeten om een nieuw deel op te halen... ach, ik krijg er vast wel 1 kado.

Vanmorgen kreeg ik een kado in mijn handen.. nieuwste garfield pokket (zomaar)
Garfield ...

En dan noemen sommige mensen op dit forum de non-believers kindjes .

Wel typerend trouwens dat Garfield een kat is .

[ Bericht 16% gewijzigd door JoepiePoepie op 03-04-2010 00:12:51 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:46:03 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79884915
Is dat boek nog te koop ?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 3 april 2010 @ 07:37:39 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79893992
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Graag gedaan . Ik heb nog veel meer succesverhalen, maar dit was de meest recente .

En ik heb het al vaker gezegd:

De non-believers (hondjes) ervaren en zien dezelfde dingen als de believers (katjes), alleen verbinden de hondjes er geen paranormale conclusie aan. En de hondjes die dat wel doen zijn geen echte rashonden, maar bastaards .
[..]

Garfield ...

En dan noemen sommige mensen op dit forum de non-believers kindjes .

Wel typerend trouwens dat Garfield een kat is .
The truth was in here.
pi_80004915
Op pagina 1 heeft Mike_another al mooi uiteengezet wat er in de realiteit gebeurt.
Een deel van zijn post:
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef mike_another het volgende:

[..]

Het gaat erom dat een positieve houding op 2 manieren je leven beinvloedt:
1) positieve dingen gaan je meer opvallen, waar je ze eerst als vanzelfsprekend aannam en meer op de negatieve dingen lette.
2) Je zult daadwerkelijk meer positieve kansen herkennen en kunnen aangrijpen, waar je er eerst overheen gekeken zou hebben.
3) Negeer de negatieve dingen die je overtuiging tegenspreken. Exact aangetoond door je eigen "geen negatieve reacties in mijn topic" eis.

Je hebt dan niet direct je realiteit om je heen verandert, maar enkel je gedrag. Als je bv positief en enthousiast solliciteert heb je uiteraard meer kans om een baan te krijgen.
[..]
Dat ts direct al aangaf geen kritiek te willen horen deed meteen mijn fundamentalistalarm afgaan en mijn spamzintuig kietelen.
Dat hele The Secret verhaal heeft een beetje een Scientology of Landmark seminar vibe.

Als jullie hier gelukkiger van worden dan is dat je gegund al vrees ik voor de Sylvia Millecams onder de "believers".
In andere woorden.
Als je leven een stuk kleurrijker is bij de gedachte dat je die belastingteruggave kreeg door je magische krachten dan is dat best maar probeer even met beide voeten op de grond te staan voor je belangrijke beslissingen neemt en dan met name m.b.t. andere mensen.
*edit*
Ik zie in latere posts dat veel andere users ook totaal niet van vieze ongelovigen gediend zijn dus bij deze mijn excuses voor deze noot van kritiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vengerr op 06-04-2010 15:42:11 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:40:29 #242
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80011471
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef Vengerr het volgende:
Ik zie in latere posts dat veel andere users ook totaal niet van vieze ongelovigen gediend zijn dus bij deze mijn excuses voor deze noot van kritiek.
Hier:

The Secret - De Discussie #3

mag je alle kritiek spuien betreffende The Secret. Ik denk dat je dat topic sowieso wel leuk vindt om te lezen .
pi_80032599
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hier:

The Secret - De Discussie #3

mag je alle kritiek spuien betreffende The Secret. Ik denk dat je dat topic sowieso wel leuk vindt om te lezen .
Ik had ze al gevonden.
Carry on.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:29:01 #244
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80085583
Ik was aan het fietsen laatst en toen sprong het stoplicht op groen net toen ik daar aankwam !
zzz
pi_80112138
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef _Led_ het volgende:
Ik was aan het fietsen laatst en toen sprong het stoplicht op groen net toen ik daar aankwam !
Respect
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:12:52 #246
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80131913
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef _Led_ het volgende:
Bij mij is t altijd andersom. Als een autist denk ik dan altijd dat "iemand" het doet om me te pesten (zie anekdote Delfos: een vreemde wereld [over autisme]) Ten onrechte natuurlijk , maar goed
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:34:47 #247
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80134747
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:12 schreef Michielos het volgende:
Bij mij is t altijd andersom. Als een autist denk ik dan altijd dat "iemand" het doet om me te pesten (zie anekdote Delfos: een vreemde wereld [over autisme]) Ten onrechte natuurlijk , maar goed
Dan heb jij blijkbaar altijd tegenliggers die heel graag willen dat hun stoplicht op groen springt en dus een sterkere wil hebben dan jij . _Led_ is zo'n tegenligger en jij wilt niet graag genoeg .

Of ben jij zo iemand:
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef jogy het volgende:
Iedereen kent toch wel een persoon in zijn of haar vrienden en of kennissenkring die alle pech van de wereld maar blijft aantrekken zonder dat diegene er actief iets voor doet of laat? Ook een deel van wat we hier 'the secret' noemen, enkel de schaduwzijde.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:16:47 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_80147559
Ik heb al een paar jaar dat 50% van de lichten voor mij op groen springen als ik aan kom overigens, moet nog ff door trainen voor de 100 maar ik ben al happy .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:39:38 #249
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80148294
Dit vraagt om een fuck yea animatie. Wie klust hem?

Vandaag fietste ik naar een tentamen met de wind in de rug. Het tentamen ging volkomen kut maar ik had wel weer de wind mee op de terugweg. FUCK YEA.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:34:56 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80255527
Ik vraag om zaken waar ik wat meer aan heb, maar een vrije parkeerplaats is altijd mooi meegenomen

Zo kreeg ik net een site aangeboden waar precies in stond waar ik vorige week om gevraagd heb.. ik kreeg er meteen een warm gevoel bij toen ik het opende.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')