Coulthardquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:00 schreef Sally het volgende:
Button? You wish!
Die andere Brit gaat winnen
Coulthard is een Schot?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:04 schreef Giem het volgende:
[..]
CoulthardDat zou een hele mooie afsluiting zijn! en een hele prestatie in een RB
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:54 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1-geschiedenis.be/CIRCUITS/Silverstone.htm
Deze pagina is wel gaaf om te zien hoe een circuit in de loop der jaren veranderd en aangepast wordt.
quote:08/07/2007 5141m - 60 ronden - totale afstand: 308,355 km Kimi Räikkönen
quote:11/07/2004 5141m - 60 ronden - totale afstand: 308,460 km Michael Schumacher
Hoe kan dat nou? De eerste 2 zijn net zolang, evenveel rondes en een verschil van 105 meter?quote:15/07/2001 5140m - 60 ronden - totale afstand: 308,400 km Mika Hakkinen
Idd, die bedoelde ik nietquote:
Uit de OP. Hoe weten ze dan nu al hoeveel km de winnaar exact gaat rijden?quote:Number of Laps: 60
Circuit Length: 5.141 km
Race Distance: 308.355 km
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:50 schreef NED het volgende:
Nou schiet mij maar lek, maar ik wist dus niet dat ze de kilometerstand van de winnaar gebruiken om de raceafstand van afgelopen jaren aan te duiden.
Dat is nieuw voor mij.
Heerlijk wat een gehapquote:
Het staat in OP, maar vooruitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Giem het volgende:
Ow de vrije trainingen zijn begonnen.. iemand een linkje?
http://stream.ra1kkonen.com/ uit de OPquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Giem het volgende:
Ow de vrije trainingen zijn begonnen.. iemand een linkje?
haaaaaaa kebabababababababab ik was eerderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://stream.ra1kkonen.com/ uit de OP
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar.quote:
Verklaar u naderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet waar.
Er is een bepaalde raceafstand bepaald (aantal ronden x lengte van één ronde), deze afstand wordt gebruikt om gemiddelde snelheid e.d. te bepalen. Er wordt echt geen afstand van de winnaar gebruikt of zo, dat is onzin.quote:
Mogelijk, maar deze kan wel afwijken per gereden race uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er is een bepaalde raceafstand bepaald (aantal ronden x lengte van één ronde), deze afstand wordt gebruikt om gemiddelde snelheid e.d. te bepalen. Er wordt echt geen afstand van de winnaar gebruikt of zo, dat is onzin.
Oh Massa neeZwaai die fuckin' olievlag dan of zo!!?
Dat hangt van de specifieke lay-out van het circuit af. In die afstanden hierboven ergens zit of een foutje of er zijn wel wijzigingen doorgevoerd maar niet meegenomen. Weet ook niet of ze bijvoorbeeld verschil tussen startlijn/finishlijn meenemen e.d.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mogelijk, maar deze kan wel afwijken per gereden race uiteraard.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:45 schreef NED het volgende:
Dat was voorheen toch ook een uur verschil of zit ik mezelf alweer belachelijk te maken?
Bedoel je nou dat de race op een ander tijdstip gereden wordt? Of dat het in Engeland een uur eerder is?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:56 schreef NED het volgende:
[..]dat uur verschil was vroeger wel?
ofvosss zit zich weer belachelijk te maken?
Doningtonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tvp....op naar Donington en de Craner Curves vanaf 2010!
VERBODEN 403quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En vooruit, Filmpje van de crash van Massa
Lijkt me inderdaad wel erg smal voor de F1 ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Giem het volgende:
[..]
DoningtonDat vind ik wel zo niks zeggend circuit, ook veel te smal... daar gaat helemaal niet worden ingehaald.
Save as werkt wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef Giem het volgende:
[..]
VERBODEN 403
Deze webpagina kan niet worden weergegeven
Geeft niet, want hij stond hierboven ook al ergens.
Haha, welk spel.. bij race driver grid komen juist op dat circuit al mijn frustraties naar boven!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef NED het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel erg smal voor de F1 ja.
Op de pc vind ik hem wel gaaf om te doen
Pak een willekeurig race spel en probeer er eens in te halen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik vat die keuze voor Donington ook niet hoor, behalve als er poen in t spel is natuurlijk.. Geen copse, geen becketts, maar wel... ehh, ja wat krijgen we er voor terug? Onboard lap zitten bekijken maar anders dan t hoogteverschil is er eigenlijk niets te beleven
Daar ging z'n Bat Wing.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:04 schreef Burnie88 het volgende:
Kovalainen dips just under 1.20 as Jarno Trulli stacks it into the wall at Stowe. His rear wing is perched precariously on the track! He lost it on the entry but it is not clear what caused him to lose his wing.
Nope.quote:
Is Vettel geen betere keuze, en heb je dan evt geld om je motor aan te passen? McLaren lijkt me een goede keuze, Silverstone is altijd een McLaren circuit geweest...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Sally het volgende:
Ik heb Barri naar Button gezet, en McLaren behouden
Je kunt nog een klein kwartiertje wisselen!
Wist niet eens dat je vandaag ook nog kon wisselen. Nou ja, niet dat het uitmaakt. Had gisteren al besloten om mijn RBR-motor te wisselen voor een exemplaar van BMW. En nou maar hopen dat het goed uitpakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Sally het volgende:
Ik heb Barri naar Button gezet, en McLaren behouden
Je kunt nog een klein kwartiertje wisselen!
Volgens mij is dat sowieso een veel betere keuze. Over het algemeen komt er maar 1 RBR over de finish, en dan ook nog eens achter BMWquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je vandaag ook nog kon wisselen. Nou ja, niet dat het uitmaakt. Had gisteren al besloten om mijn RBR-motor te wisselen voor een exemplaar van BMW. En nou maar hopen dat het goed uitpakt.
Mwah, ik had eventueel ook nog mijn Honda-chassis kunnen vervangen voor een Toyota. Al is bij Toyota eigenlijk alleen Trulli iemand die ik punten zie pakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sowieso een veel betere keuze. Over het algemeen komt er maar 1 RBR over de finish, en dan ook nog eens achter BMW
Ik heb gisteren Button geruild voor Sutil, om zodoende m'n Honda motor voor een Toyota te kunnen ruilen. Ik hoop dat het goed uitpakt
Helaas.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Lol @ smilie
[ afbeelding ]
Ze rijden nog wel, maar deze durf ik wel te posten
Niet dus, Bourdais al snellerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Lol @ smilie
[ afbeelding ]
Ze rijden nog wel, maar deze durf ik wel te posten
Ook grappig om te zien dat je met de toenmalige tijd voor pole nu zwaar achteraan zou staan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:28 schreef Atreidez het volgende:
2 Sec verschil tussen 1 en 20, in 1998 was verschil tussen 1 en 20 een luttle 5.4 seconden!
http://en.wikipedia.org/wiki/1998_British_Grand_Prix
Ja, dat kon. Had je het F1 manager: klaar voor een herstart -bericht maar goed moeten lezenquote:
quote:Op dit moment kunnen we dus melden dat je weer kunt wisselen. Om toch een vorm van compensatie te bieden, zal de wisseltermijn verlengd worden van zaterdag 5 juli 0:01 uur tot zaterdag 12:59 uur. Je kunt dus tot vlak voor de kwalificatie begint (Nederlandse tijd) je team nog wijzigen. Er zal ook een Geheugensteuntje verstuurd worden.
Als je juist steeds te weinig punten had gehad, had je nu dus die punten gekregen endaarbij dus ook budgetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben volgens mij een van die mensen die altijd te weinig punten hebben gehad.. Ik zit nog steeds met een compleet honda team en geen geld
Doos, je dacht toch niet dat die 'illegale' wissels behouden bleven?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:06 schreef NED het volgende:
Nouja, mijn team is ook niet meer wat het was.
Sinds de manager weer online is heb ik ineens niet meer Ferrari en Kimi
Ik vermoed dat er opzet in het spel is en dat iemand mij moedwillig Rubens gegeven heeft in plaats van Kimi en een Toyota in plaats van Ferrari
Ik gok dat Hammie juist zwaar is, ze verwachten regenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef Trystar het volgende:
Kovalainen en Webber zijn gewoon erg licht.
Weer een foutje van Hamilton, wil te veel en gaat in de fout.
Hopelijk morgen een spannende regen race
Als het begint te regenen na de start kan dat wel eens in het nadeel gaan werken. Als 't regent voordat de start is dan zullen ze er voordeel uit kunnen halen, net als de iedereen die hoger als p10 staat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gok dat Hammie juist zwaar is, ze verwachten regen
Net als Massa.
Dat is toch gewoon waarmee ze Q3 wilden aanvangen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als het begint te regenen na de start kan dat wel eens in het nadeel gaan werken. Als 't regent voordat de start is dan zullen ze er voordeel uit kunnen halen, net als de iedereen die hoger als p10 staat.
Maar hoe zit 't nu eigenlijk met Kjoebietza, met hoeveel kilo brandstof moet die eigenlijk gaan starten? "t Is al vaker gebeurt dat 'n rijder Q3 haalde maar niet meer meereed daarna, dus er zal toch wel iets in het regelement staan daarover.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:40 schreef HPoi het volgende:
Ik denk dat Massa hetzelfde gaat doen als vorig seizoen in Silverstone...... VEEL inhalen!![]()
![]()
![]()
Het komt allemaal goed morgen!
Waarom ging Massa dan nog een keer naar buiten met 50 seconden op de klok om even zijn persoonlijk snelste tijd in S2 te laten noterenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gok dat Hammie juist zwaar is, ze verwachten regen
Net als Massa.
Dat was dus de reden.quote:Dan ben je eindelijk een keer de leider in het kampioenschap, heb je gelijk de slechtste kwalificatie van het jaar. Felipe Massa zal de race zondag als negende beginnen, nadat er problemen waren met het wisselen van een band in Q3.
"Het is zonde om negende te staan na een probleem tijdens mijn pitstop", zei Massa. "Ik verloor veel tijd, omdat de monteurs het rechter achterwiel maar niet konden verwisselen. Hierdoor kon ik geen tweede run rijden. Ik denk dat ik wel verder naar voren had kunnen komen. De pole was misschien wat te ver weg geweest, maar de eerste twee startrijen waren zeker mogelijk. Morgen zal ik een stevige inhaalrace moeten rijden om een goed resultaat te behalen. Dat wordt niet eenvoudig."
Tot nu toe heb ik 5 puntjes meer dan ik met m'n oude team zou hebben.. Ik hoop dat het morgen ook nog steeds positief isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb gisteren Button geruild voor Sutil, om zodoende m'n Honda motor voor een Toyota te kunnen ruilen. Ik hoop dat het goed uitpakt
quote:Rosberg start waarschijnlijk vanuit de pits
Nico Rosberg kende vandaag een slechte kwalificatie. Zoals we u eerder al meldden had Rosberg last van een probleem aan de ophanging waardoor de wagen niet goed door de bochten ging en hij uiteindelijk niet eens voorbij het eerste gedeelte van de kwalificatie raakte.
Om het probleem op te lossen besloot Williams om de wagen uit het parc fermé te halen. Daarvoor wordt het team bestraft en moet Rosberg helemaal achteraan starten. Het team overweegt echter om vanuit de pitlane te starten.
"Ik start de race waarschijnlijk vanuit de pits omdat we heel wat moeten veranderen aan de wagen," aldus Rosberg.
Watnou illegaal? Ik had er gewoon voor betaald hoor!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:41 schreef Sally het volgende:
Doos, je dacht toch niet dat die 'illegale' wissels behouden bleven?![]()
![]()
Regenquote:Sunday weather update - heavy showers forecast
Welcome to race day for the British Grand Prix at Silverstone, the ninth round of the 2008 FIA Formula One World Championship and, effectively, the midpoint.
The skies above Silverstone were dark and overcast first thing Sunday, and the forecast remains for unpredictable weather with frequent heavy rain showers and an ambient temperature high between 17 and 18 degrees Celsius.
The race will run over 60 laps of the 5.141 kilometres (3.194 mile) circuit, or 308.355 kilometres (191.604 miles), and starts at 1300 hours local time, 1200 GMT.
Ze beginnen om 14:00 nederlandse tijd. dat is 13:00 Engelse tijdquote:Op zondag 6 juli 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Hoe bedoel je op tijd.. ze beginnen toch pas om 15.00
Er zit een aardig front in de lucht ja : http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Of de GP2 nuquote:Op zondag 6 juli 2008 11:00 schreef WEST het volgende:
straks eens kijken hoe de baan er bij ligt bij de Porsche super cup. Om 11:45 op Eurosport
Mooi ik blijf duimenquote:
ja en wordt nu van de baan getiktquote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nu nog steeds, bij de start van Bleekemolen
en die komt nu binnenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:58 schreef i2Them2 het volgende:
Jaap gaat lekker. En wat een omstandigheden. Kan nog leuk worden vanmiddag.
idd, maar je zult wel weer zien dat het dan droog isquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef NED het volgende:
Kloterij is dat wat er nu valt straks niet meer kan vallen.
Hopen maar dat er nog genoeg regen in die wolken zit
ik hoop dat het droog is aan het begin, en dan na 10 rondjes met bakken uit de lucht komt vallenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk wordt het een echte regen race en niet dat de baan nog een beetje nat is en aan het opdrogen is.
voor radarbeelden moet je ff kijken bij een eerdere linkje. En dan inzoomen tot ongeveer northampton (silverstone ligt ten zuiden van Northampton) volgens mij komt er nog genoeg aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk wordt het een echte regen race en niet dat de baan nog een beetje nat is en aan het opdrogen is.
hopen dat hij tijdens kwalificatie auto al afgesteld had op regen denk het wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:11 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is al hartstikke live en het regent en waait flink. Zou Massa dan toch de beste papieren hebben? Hij is altijd heel sterk op Silverstone dus schrijf hem niet af.
Bull run in Pamplonaquote:Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Voor de liefhebbers
Red Bull Bulletin Friday
Red Bull Bulletin Saturday
Dat is denk ik inderdaad de vraag of hij dat heeft gedaan, maar ik moet eerlijk zeggen dat zijn tijden het hele weekend (na de crash) niet heel super zijn. Maar goed we zagen gisteren ook dat Kubica vanuit het niets er ineens stond dus het zal even afwachten worden. Overigens lijkt het nu wel droog te zijn..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:17 schreef Palmboom313 het volgende:
hopen dat hij tijdens kwalificatie auto al afgesteld had op regen denk het wel.
Bourdais over de bullrun "I'm happy we didnt kill anyone"quote:
nu wel weerquote:Op zondag 6 juli 2008 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Geen paraplu'en hoor op dit moment.. maar wel nat![]()
Ik had meer t idee dat die vader zei dat ie niet teveel moest willen in t begin (zoals in Frankrijkquote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vaderlijke tikje van Papa Hamilton....volgens mij moet ie nu eindelijk 's gaan presteren van zijn ouweheer.
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:06 schreef jmac het volgende:
Die commentator mag de hoofden/auto's wel 's uit z'n hoofd leren.
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat meen je nietquote:
...en licht.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Alonso is los...
Jupquote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef Giem het volgende:
Lekkere dames bij Redbull...
Met een beetje pech kreeg Sutil vleugels dankzij een Red Bull (lees STR).quote:Op zondag 6 juli 2008 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffff komt Bourdais heel goed mee weg. Olav: " met een beetje meer luchter eronder en hij ging vliegen "!
maarja wat heb je er aan als hij snel moet stoppen.., helemaal niksquote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Webber ook goed bezig zeg. Jammer van de eerste 2 rondes
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:26 schreef Giem het volgende:
En het weer opnemen voor hammilton.. ja hij zal wel consolideren.. tuurlijk niet.. omg.. het is ronde 10 ofzo net 60...
Olav :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |