Wist niet eens dat je vandaag ook nog kon wisselen. Nou ja, niet dat het uitmaakt. Had gisteren al besloten om mijn RBR-motor te wisselen voor een exemplaar van BMW. En nou maar hopen dat het goed uitpakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Sally het volgende:
Ik heb Barri naar Button gezet, en McLaren behouden
Je kunt nog een klein kwartiertje wisselen!
Volgens mij is dat sowieso een veel betere keuze. Over het algemeen komt er maar 1 RBR over de finish, en dan ook nog eens achter BMWquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je vandaag ook nog kon wisselen. Nou ja, niet dat het uitmaakt. Had gisteren al besloten om mijn RBR-motor te wisselen voor een exemplaar van BMW. En nou maar hopen dat het goed uitpakt.
Mwah, ik had eventueel ook nog mijn Honda-chassis kunnen vervangen voor een Toyota. Al is bij Toyota eigenlijk alleen Trulli iemand die ik punten zie pakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sowieso een veel betere keuze. Over het algemeen komt er maar 1 RBR over de finish, en dan ook nog eens achter BMW
Ik heb gisteren Button geruild voor Sutil, om zodoende m'n Honda motor voor een Toyota te kunnen ruilen. Ik hoop dat het goed uitpakt
Helaas.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Lol @ smilie
[ afbeelding ]
Ze rijden nog wel, maar deze durf ik wel te posten
Niet dus, Bourdais al snellerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Lol @ smilie
[ afbeelding ]
Ze rijden nog wel, maar deze durf ik wel te posten
Ook grappig om te zien dat je met de toenmalige tijd voor pole nu zwaar achteraan zou staan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:28 schreef Atreidez het volgende:
2 Sec verschil tussen 1 en 20, in 1998 was verschil tussen 1 en 20 een luttle 5.4 seconden!
http://en.wikipedia.org/wiki/1998_British_Grand_Prix
Ja, dat kon. Had je het F1 manager: klaar voor een herstart -bericht maar goed moeten lezenquote:
quote:Op dit moment kunnen we dus melden dat je weer kunt wisselen. Om toch een vorm van compensatie te bieden, zal de wisseltermijn verlengd worden van zaterdag 5 juli 0:01 uur tot zaterdag 12:59 uur. Je kunt dus tot vlak voor de kwalificatie begint (Nederlandse tijd) je team nog wijzigen. Er zal ook een Geheugensteuntje verstuurd worden.
Als je juist steeds te weinig punten had gehad, had je nu dus die punten gekregen endaarbij dus ook budgetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben volgens mij een van die mensen die altijd te weinig punten hebben gehad.. Ik zit nog steeds met een compleet honda team en geen geld
Doos, je dacht toch niet dat die 'illegale' wissels behouden bleven?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:06 schreef NED het volgende:
Nouja, mijn team is ook niet meer wat het was.
Sinds de manager weer online is heb ik ineens niet meer Ferrari en Kimi
Ik vermoed dat er opzet in het spel is en dat iemand mij moedwillig Rubens gegeven heeft in plaats van Kimi en een Toyota in plaats van Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |