Wat een ontzettend domme beslissing om vanaf 2010 op Donington te gaan racen zeg! Silverstone verlaten voor zo'n motogp klotebaantje met oerlelijke bochten m.u.v. de eerste 5/6. Een prachtig snel circuit als Silverstone met superveel historie wordt weer eens aan banden gelegd. Ik geef toe dat het qua infrastructuur niet best is aldaar, maar is dat bij Donington wel het geval dan? Donington gaat investeren in renovatie, nee dat wordt leuk! Dan krijgen we weer 1 grote parkeerplaats (lees: asfaltstroken) naast de baan waardoor fouten weer niet afgestraft gaan worden. Ik kan me hier echt enorm pissig om maken. Silverstone zou het pitcomplex gaan verbouwen, dan was het toch goed geweest? Ook fijn voor al die teams die vlakbij Silverstone zitten trouwens, zullen ze blij mee zijn! Tot slot is Donington ook veel te smal. Er zal niet ingehaald kunnen worden, races daar zijn alleen leuk wanneer het regent (historische race van Senna back in the past).. Circuits als Bahrein en Turkije zullen alleen maar meer de overhand gaan krijgen. Qua infrastructuur e.d. zeer logisch, maar kom op, de fan wil toch spektakel zien. Saaie optochten hebben we de laatste jaren genoeg gezien. Terug met die grindbakken en supergevaarlijke bochten! Ja 1 circuit heeft die, Spa. Maar daar is o.a. Eau Rouge grindbak ook al weer vervangen door dat kutasfalt.. Echt superbalen! Weg met die debielen Mosley en Ecclestone!
's Avonds een man, overdags rustig an