Ze beginnen om 14:00 nederlandse tijd. dat is 13:00 Engelse tijdquote:Op zondag 6 juli 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Hoe bedoel je op tijd.. ze beginnen toch pas om 15.00
Er zit een aardig front in de lucht ja : http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Of de GP2 nuquote:Op zondag 6 juli 2008 11:00 schreef WEST het volgende:
straks eens kijken hoe de baan er bij ligt bij de Porsche super cup. Om 11:45 op Eurosport
Mooi ik blijf duimenquote:
ja en wordt nu van de baan getiktquote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nu nog steeds, bij de start van Bleekemolen
en die komt nu binnenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:58 schreef i2Them2 het volgende:
Jaap gaat lekker. En wat een omstandigheden. Kan nog leuk worden vanmiddag.
idd, maar je zult wel weer zien dat het dan droog isquote:Op zondag 6 juli 2008 12:23 schreef NED het volgende:
Kloterij is dat wat er nu valt straks niet meer kan vallen.
Hopen maar dat er nog genoeg regen in die wolken zit
ik hoop dat het droog is aan het begin, en dan na 10 rondjes met bakken uit de lucht komt vallenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk wordt het een echte regen race en niet dat de baan nog een beetje nat is en aan het opdrogen is.
voor radarbeelden moet je ff kijken bij een eerdere linkje. En dan inzoomen tot ongeveer northampton (silverstone ligt ten zuiden van Northampton) volgens mij komt er nog genoeg aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk wordt het een echte regen race en niet dat de baan nog een beetje nat is en aan het opdrogen is.
hopen dat hij tijdens kwalificatie auto al afgesteld had op regen denk het wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:11 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is al hartstikke live en het regent en waait flink. Zou Massa dan toch de beste papieren hebben? Hij is altijd heel sterk op Silverstone dus schrijf hem niet af.
Bull run in Pamplonaquote:Op zondag 6 juli 2008 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Voor de liefhebbers
Red Bull Bulletin Friday
Red Bull Bulletin Saturday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |