Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.
Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.
De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.
FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.
Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
doe je paard de groetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eerst even naar m'n paard, daarna naar de winkel en daarna lekker m'n toetje eten!
Vanavond ook maar even lekker in bad...
goedenavondquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef Rumille het volgende:
Kan wel.
dat klopt. dat zit er dik in.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doubt it. Zit er dik in dat Misstique dan ingrijpt.
ze heeft nog steeds die prachtige sigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Doubt it. Zit er dik in dat Misstique dan ingrijpt.
quote:
Heb er geen kracht meer voor as usual.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt.
luitjes nog plannen voor vanaamd?
Football Manager?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:35 schreef Rumille het volgende:
FM 2008.
Ik moet nog koken.quote:
Mag je blij zijn dat je geen pc hoeft te delen, verslavend spel is het.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Football Manager?
Dat spel heb ik mijn broertje voor de verjaardag gegeven
hmmz, das erg kutquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb er geen kracht meer voor as usual.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet nog koken.![]()
Varkenshaas met een champignon-portsausje, stokbroodje met knoflookboter en een salade van eikenbladsla.
Oh wacht, dit is geen CUL.
ik ben niet zo van die spellenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je geen pc hoeft te delen, verslavend spel is het.
Nee, maar dan had je trammelant gehad omdat hij verslaafd zou zijn aan FM en dus achter de pc zou willen.quote:
Ik wilde m'n mannetje maandag biefstuk met champignons en kruidenboter, krieltjes en sla voorzettenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet nog koken.![]()
Varkenshaas met een champignon-portsausje, stokbroodje met knoflookboter en een salade van eikenbladsla.
Oh wacht, dit is geen CUL.
owzo. tjah, ik heb een eigen computerquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar dan had je trammelant gehad omdat hij verslaafd zou zijn aan FM en dus achter de pc zou willen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde m'n mannetje maandag biefstuk met champignons en kruidenboter, krieltjes en sla voorzettenEn mezelf als toetje
cd voor morgen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb vergeten cd's te halen, nu kan ik geen leuke cd branden voor morgen
dan maar ff langs de aldi morgen
meen ikquote:
Ja ik ook! Ik heb een mooie laatste dag/nacht/ochtend geplandquote:
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfdequote:
hoe meer volk, des te meer vreugdquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Samzz het volgende:
En toen vroeg je vriendin of je niet een trio wil met haar en haar vriend
ik heb wel een ceedeetje voor jouquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfde
Radioquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfde
als je op het werk radio hebt, dan is dat ook niet veel meer aanquote:
luister op de heenweg 's ochtends wel 3FM, net als op het werk... maar in de auto naar huis gaat er gewoon een CD opquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je op het werk radio hebt, dan is dat ook niet veel meer aan
3FM vind ik helemaal baggerquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
luister op de heenweg 's ochtends wel 3FM, net als op het werk... maar in de auto naar huis gaat er gewoon een CD op
hij werkt niet meer bij de macquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
David is natuurlijk frietsaus aan het zoeken in het magazijn op werkLucky Basterd....
fanatiek oniequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ff wat theorie doorlezen voor school, ben er straks wel weer
dat met die dolf is ook nietsquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, alleen Stenders eetvermaak vind ik echt verschrikkelijk.
ik heb m al gevraagd of ze daar geen magazijn hadden en leuke collega'squote:
quote:Bericht 57% gewijzigd door remlof op 03-07-2008 16:06
darksoul7quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef Samzz het volgende:
Radio Rock en Lol!! Hehehe
Maar dat is alleen online geloof ik...
Dan is ie natuurlijk chocoladesaus zoeken in het magazijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb m al gevraagd of ze daar geen magazijn hadden en leuke collega's
weet ik niet, maar ik luister het gelukkig weinigquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch maar 1x per week?
Ik luister het ook zelden tot nooit, 2 jaar geleden op stage stond het alleen iedere dag aan op kantoor. Toen was Stenders eetvermaak er nog niet, maar toch heb ik dat een paar keer gehoord weet ik dat ik het direct weer kan afzetten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik niet, maar ik luister het gelukkig weinig
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is ie natuurlijk chocoladesaus zoeken in het magazijn
bij mij is het verschillend. op het werk heb ik veronica radio er vaak opstaan. als de baas er niet is, af en toe een stream van etherpiraten.com.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik luister het ook zelden tot nooit, 2 jaar geleden op stage stond het alleen iedere dag aan op kantoor. Toen was Stenders eetvermaak er nog niet, maar toch heb ik dat een paar keer gehoord weet ik dat ik het direct weer kan afzetten.
Meestal luister ik gewoon CD'tjes, op de PC Frisky Radio.
ik zeg ook nietsquote:
wat voor bands komen daar voorbij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik luister radio Rock en Loll
Wil je dat serieus weten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor bands komen daar voorbij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
anders vraag ik het toch nietquote:
volgens mij hoorde ik jou denkenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
PETER,
wat doe jij in ONZ?
dat is geen rubriek voor jou
Niet zeuren, posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal, Jovink en de Voederbietels, Neet oet Lottum, Mooi Wark, BZB, WCE en de rest van het Rock en Loll clubjequote:
sorryquote:
ok. die bands dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal, Jovink en de Voederbietels, Neet oet Lottum, Mooi Wark, BZB, WCE en de rest van het Rock en Loll clubje
goedzo grote jongenquote:
quote:
whahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit moet ik echt even delen.
http://www.rockabyebabymusic.com/web/page.asp?pgs=products
![]()
![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zou ik niet proberen, die vind je nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. die bands dus
toch maar een keer zoeken naar die zender
Die van Metallica ga ik aan m'n vriendje gevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van Metallica ga ik aan m'n vriendje gevenHahahaha, een soort van hint of zo
tjah, dat op tijd zijn is toch gokken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Een vriendin van mij is zwanger en ik was op zoek naar een goed cadeautje. Komt er zomaar iemand op fok met deze suggestie.Ik kan alleen niet kiezen. Led Zeppelin, The Cure, Metallica, ik vind ze allemaal leuk.
En het is te hopen dat het op tijd binnen is, ze staat namelijk echt op knappen.
weet je zeker dat je m daar blij mee maakt?quote:
jammerquote:
Vast nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je zeker dat je m daar blij mee maakt?
jawelquote:
bagger is, als je morgen vroeg op moet staan en vanavond gaat zuipenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jawelde mensheid, de wereld, de politiek
aallleess is bagger en corrupt zeg ik je!!!![]()
ik heb zin in cornflakes![]()
maar soms he als ik wakker word heb ik zin in chocolademaar dan denk ik nee dat kan toch niet op de vroege ochtend malle meid
![]()
morgen he moet ik werkenduss euhh ja dat is wat he
ik wilde dit als bagger aanmerken, maar dan zit ik er natuurlijk compleet naastquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jawelde mensheid, de wereld, de politiek
aallleess is bagger en corrupt zeg ik je!!!![]()
ik heb zin in cornflakes![]()
maar soms he als ik wakker word heb ik zin in chocolademaar dan denk ik nee dat kan toch niet op de vroege ochtend malle meid
![]()
morgen he moet ik werkenduss euhh ja dat is wat he
quote:
compleetquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wilde dit als bagger aanmerken, maar dan zit ik er natuurlijk compleet naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
moest gewoonquote:
we schieten niet op he.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:11 schreef Rumille het volgende:
Hoestie nu?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
compleetGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
zal ik langskomen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Samzz het volgende:
Boh... ik verveel me mateloos.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben nog steeds babymuziekjes aan het luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:27 schreef Rumille het volgende:
Great Minds Think Alike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
en GTA lijkt er allerminst op.quote:
inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en GTA lijkt er allerminst op.
Grand Theft Auto
mijn broertje zit in de kamer met de kameradenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:41 schreef Blawh het volgende:
Ik lig lekker languit op de bank een film te kijken, verveling slaat dan gelukkig niet toe.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Samzz het volgende:
Jij komt niet aan mijn komkommertje, jij blijft van mijn snijboon af *zingt
tjah, ik was er niet voor gegaan. maar nu houd ik zelf niet zo mega veel van de stonesquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wordt het Rolling Stones album.
is erg leukquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Die ken ik niet?
goed nummerquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:
Godverredome, woar doe 'k ut veur, ik sloof mien uut en het helpt geen zak! *zingt
Ik hequote:
dutch boysquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:30 schreef Samzz het volgende:
Oh nee, nu onze Hennik van de Dutch Boys
Deze past het beste bij de ouders.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik was er niet voor gegaan. maar nu houd ik zelf niet zo mega veel van de stones
Nee, ik luister Radio Rock en Lollquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dutch boys
heb je ook 'ik proat plat'?
ow, ok.quote:
* rulerofdeath pakt MinderMutsig vast en danst gezellig meequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig doet even een dansje door de kamer
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath gaat nu dat nummer luisteren om te kijken hoe die moet dansen
* rulerofdeath schuifelt met MinderMutsig door de kamer.quote:
* nummer is afgelopenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath schuifelt met MinderMutsig door de kamer.
heb je dat tegen mij?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
San heeft de opmerking van het jaar:
Overijssel heeft twee ss' en
en nog veel meer bomen
Sanquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Samzz het volgende:
David
Hé stomme oliebol! Bljf toch af van de alcohol *zingt
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* nummer is afgelopen
* rulerofdeath bedankt MinderMutsig met een zoen
weer eens te gulzig geweestquote:
kut is dat hequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ik voor niks bijna 250 keer gepost vandaag
dat kan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
* MinderMutsig is een beetje op de retro-tour vanavond.![]()
Bakvissenherinneringen. (Scrabble)
aahquote:
Jouw bier was toch op?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan.
* rulerofdeath pakt een biertje, zet metal op en kijkt verlekkerd naar MinderMutsig
Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd geloof ik....quote:
Brommers kiek'n?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan.
* rulerofdeath pakt een biertje, zet metal op en kijkt verlekkerd naar MinderMutsig
* rulerofdeath steekt op aanraden van peter de leuter in david en legt 20 euro neerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath steekt op aanraden van peter de leuter in david en legt 20 euro neer
in de koelkast nietquote:
Sterf.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath steekt op aanraden van peter de leuter in david en legt 20 euro neer
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de koelkast niet
die naast mijn scherm stond wel
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oehquote:
waaraan?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga altijd liever trekkers kijken, veel boeiender
quote:
niet gaan wanhopenquote:
die heb ik zelfs op de copmuter staanquote:
Die is moooiquote:
ik vind MF de mooistequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is moooi
Maar ik heb liever JD, Steyr of Fendt
klassiekertje hequote:
Weltrustenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef Samzz het volgende:
JD
Ik ga in m'n nest, nog even een stukje van Het Testament lezen... als ik ooit de pagina waar ik was weer kan vinden.
gelovig?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef Samzz het volgende:
JD
Ik ga in m'n nest, nog even een stukje van Het Testament lezen... als ik ooit de pagina waar ik was weer kan vinden.
prettige vrijdagquote:
welterustenquote:
motto van de oamdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:23 schreef rulerofdeath het volgende:
hol 'm stief in andermans wief
De triller van John Grisham... er zijn meer testamenten dan die in de Bijbel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De triller van John Grisham... er zijn meer testamenten dan die in de Bijbel hoor.
Goeiemorgeeeen!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga vandaag niet zoveel spammen denk ik
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Ik ben al maanden niet meer boven de 100 uitgekomen, vandaag zal dat ook niet gaan gebeuren.
toevallig gisteren nog gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Ik ben al maanden niet meer boven de 100 uitgekomen, vandaag zal dat ook niet gaan gebeuren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is bang in het rijtje der levenlozen te komen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is bang in het rijtje der levenlozen te komen.
wij waren gisteren alles behalve slaapverwekkendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag zeg. Jullie vliegen er door heen man![]()
Gisteren opleiding fiscale aspecten gehad, erg slaapverwekkend
best welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef Rumille het volgende:
Slaapverwekkend niet, verbazingwekkend wel
LOLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Rumille het volgende:
Gisteren waren we pas erg Royco, hadden 2x #35, op het ene topic kwam pas een slotje na zon 200 posts.
Ik werd vanzelf uitgelogd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet uitloggen, dan hoef je ook niet meer in te loggen.Roy, al zin in de tour?
Zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet uitloggen, dan hoef je ook niet meer in te loggen.Roy, al zin in de tour?
klinkt niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt niet goed.
wil je erover praten?
gooi het in de groep
Succes jongenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zakt dit topic weg
ik ga nu trouwens met de auto bezig
Boeiuh, maakt het voor mij echt niet minder interessant hoor. Dekker had waarschijnlijk toch weer moeten knechten, in de tijdrit zou Cancellara normaal gesproken toch te sterk zijn geweest.quote:
1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Samzz het volgende:
Niet om respectloos te klinken hoor... maar wat is er leuk aan kijiken naar de Tour?
wil aardig lukken.quote:
Idd, boeiend dat hij niet mee doet. Kan nu nog geen potten breken, evenals Gesink die nog een tijdje moet rijpen en dan gaat vlammen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Boeiuh, maakt het voor mij echt niet minder interessant hoor. Dekker had waarschijnlijk toch weer moeten knechten, in de tijdrit zou Cancellara normaal gesproken toch te sterk zijn geweest.
Klinkt wel vet Roy!Welke etappes heb je eventueel op het oog dan, een paar bergetappes?
Ik lig lekker iedere dag met mijn luie reet voor de bank, wil Ducrot uiteraard niet missen.
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.
2. Maarten Ducrot
Jammer dat de NOS de giro niet doet.
waarom hebben mannen piemels?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
whahahahahahaha, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef Rumille het volgende:
Ik was bijna geband vanmiddag
Teveel geopend bij de ontgroening van sjimz.
goedzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Dikke voldoende voor de nephoorzitting!![]()
![]()
dat kun natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Alleen de vriendin gaat over een uurtje op vakantie
tv staat al aanquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag
ik ga zon onder de pomp en daarna door naar beilen. feestje daar
mooi bier drinkenen ik begin in de auto op weg daar naartoe al
Bruins is vaak wel top, behalve in de vakantiesquote:Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een feest bij Bruins!!!![]()
Oldenzaal heeft zich vermaakt!
gaat weer lekker zo te lezenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff leasemaatschapij gebeld, auto wordt gerepareerd en daarna pas onderzocht. Kon gvd nog wel een maand duren![]()
![]()
Moin!!quote:
Whehe! Goeie vraag, je zou misschien iets in de regio Epe/Heerde kunnen zoeken. Zijn wij 3 weken geleden geweest (wel met de voetbal, maar toch..quote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Stpan het volgende:
Geachte Tukkers, ik heb wat zoekhulp nodig:
Ik zoek een fijn romantisch hotelletje bij jullie in de regio (tot zover wel te doen via weekendjeweg.nl) .
Maar ook een watertje / plas / kanaal whatever waar ik eens uberhoffelijk met een picknickmand m'n dametje rond kan roeien. Iemand suggesties?
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef Oldenzaal het volgende:
HULSBEEK OLDENZAAL![]()
![]()
http://www.hethulsbeek.nl/
Alsof dat niet romantisch is?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het onweerde hier net nog, en nu is het mooi weer
hulsbeek is helemaal niet burgerlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
Guitarist kwam ook eens onder de mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, heel iets anders nu; zaterdagnacht ben ik eens uitgegaan en sinds het rookverbod is het stukken rustiger in de meeste clubs/kroegen
Mja, ik zat in de bios en m'n pc stond aan :pquote:Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hulsbeek is helemaal niet burgerlijk![]()
trouwens guitarist wat was jij gister nog lang online op msnzomg I saw you!
![]()
wat een teringweer trouwens, was helemaal nat geworden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |