gelovig?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef Samzz het volgende:
JD
Ik ga in m'n nest, nog even een stukje van Het Testament lezen... als ik ooit de pagina waar ik was weer kan vinden.
prettige vrijdagquote:
welterustenquote:
motto van de oamdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:23 schreef rulerofdeath het volgende:
hol 'm stief in andermans wief
De triller van John Grisham... er zijn meer testamenten dan die in de Bijbel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De triller van John Grisham... er zijn meer testamenten dan die in de Bijbel hoor.
Goeiemorgeeeen!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga vandaag niet zoveel spammen denk ik
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Ik ben al maanden niet meer boven de 100 uitgekomen, vandaag zal dat ook niet gaan gebeuren.
toevallig gisteren nog gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
Ik ben al maanden niet meer boven de 100 uitgekomen, vandaag zal dat ook niet gaan gebeuren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is bang in het rijtje der levenlozen te komen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is bang in het rijtje der levenlozen te komen.
wij waren gisteren alles behalve slaapverwekkendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag zeg. Jullie vliegen er door heen man![]()
Gisteren opleiding fiscale aspecten gehad, erg slaapverwekkend
best welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef Rumille het volgende:
Slaapverwekkend niet, verbazingwekkend wel
LOLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Rumille het volgende:
Gisteren waren we pas erg Royco, hadden 2x #35, op het ene topic kwam pas een slotje na zon 200 posts.
Ik werd vanzelf uitgelogd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet uitloggen, dan hoef je ook niet meer in te loggen.Roy, al zin in de tour?
Zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet uitloggen, dan hoef je ook niet meer in te loggen.Roy, al zin in de tour?
klinkt niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt niet goed.
wil je erover praten?
gooi het in de groep
Succes jongenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zakt dit topic weg
ik ga nu trouwens met de auto bezig
Boeiuh, maakt het voor mij echt niet minder interessant hoor. Dekker had waarschijnlijk toch weer moeten knechten, in de tijdrit zou Cancellara normaal gesproken toch te sterk zijn geweest.quote:
1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Samzz het volgende:
Niet om respectloos te klinken hoor... maar wat is er leuk aan kijiken naar de Tour?
wil aardig lukken.quote:
Idd, boeiend dat hij niet mee doet. Kan nu nog geen potten breken, evenals Gesink die nog een tijdje moet rijpen en dan gaat vlammen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Boeiuh, maakt het voor mij echt niet minder interessant hoor. Dekker had waarschijnlijk toch weer moeten knechten, in de tijdrit zou Cancellara normaal gesproken toch te sterk zijn geweest.
Klinkt wel vet Roy!Welke etappes heb je eventueel op het oog dan, een paar bergetappes?
Ik lig lekker iedere dag met mijn luie reet voor de bank, wil Ducrot uiteraard niet missen.
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.
2. Maarten Ducrot
Jammer dat de NOS de giro niet doet.
waarom hebben mannen piemels?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
whahahahahahaha, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef Rumille het volgende:
Ik was bijna geband vanmiddag
Teveel geopend bij de ontgroening van sjimz.
goedzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Dikke voldoende voor de nephoorzitting!![]()
![]()
dat kun natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Alleen de vriendin gaat over een uurtje op vakantie
tv staat al aanquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag
ik ga zon onder de pomp en daarna door naar beilen. feestje daar
mooi bier drinkenen ik begin in de auto op weg daar naartoe al
Bruins is vaak wel top, behalve in de vakantiesquote:Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een feest bij Bruins!!!![]()
Oldenzaal heeft zich vermaakt!
gaat weer lekker zo te lezenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff leasemaatschapij gebeld, auto wordt gerepareerd en daarna pas onderzocht. Kon gvd nog wel een maand duren![]()
![]()
Moin!!quote:
Whehe! Goeie vraag, je zou misschien iets in de regio Epe/Heerde kunnen zoeken. Zijn wij 3 weken geleden geweest (wel met de voetbal, maar toch..quote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Stpan het volgende:
Geachte Tukkers, ik heb wat zoekhulp nodig:
Ik zoek een fijn romantisch hotelletje bij jullie in de regio (tot zover wel te doen via weekendjeweg.nl) .
Maar ook een watertje / plas / kanaal whatever waar ik eens uberhoffelijk met een picknickmand m'n dametje rond kan roeien. Iemand suggesties?
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef Oldenzaal het volgende:
HULSBEEK OLDENZAAL![]()
![]()
http://www.hethulsbeek.nl/
Alsof dat niet romantisch is?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het onweerde hier net nog, en nu is het mooi weer
hulsbeek is helemaal niet burgerlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
Guitarist kwam ook eens onder de mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, heel iets anders nu; zaterdagnacht ben ik eens uitgegaan en sinds het rookverbod is het stukken rustiger in de meeste clubs/kroegen
Mja, ik zat in de bios en m'n pc stond aan :pquote:Op maandag 7 juli 2008 18:34 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hulsbeek is helemaal niet burgerlijk![]()
trouwens guitarist wat was jij gister nog lang online op msnzomg I saw you!
![]()
wat een teringweer trouwens, was helemaal nat geworden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |